"وقتی خدمات خالصانه آفت داشته باشد، پس خدمات غیر خالصانه چه دارد؟"

نقد وبررسی " آفت خدمت خالصانه (يادداشت روز) " روزنامه ی کیهان سه شنبه 24 مهرماه سال 1386
"وقتی خدمات خالصانه آفت داشته باشد، پس خدمات غیر خالصانه چه دارد؟"
جالب وخنده دار ومضحک است که یادداشت روز امروز روزنامه ی کیهان پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری که خیلی آب کشیده وهم اتو کشیده شده است و عنوان یادداشت روز امروز آفت خدمت خالصانه نام گرفته است و سمت وسوی داخلی دارد که جایگزین سازشکاری پائیزی یادداشت روز گذشته سده است که سمت وسوی بیرونی با مخاطبین خارجی داشت که با اعتراف آشکار وانکار ناپذیر عامل اصلی بی ثباتی وجنگ افروزی وبحران آفرینی منطقه خاورمیانه در سه دهه گذشته همراه بود . عجیب است که با فاصله ی 24 ساعته جای چپ زدن تاکتیکی وتهدید کردن کشورهای منطقه روز گذشته که به خاطر شرکت در کنفرانس صلح ماه آینده در آمریکا می باشد که به عنوان کنفرانس پائیزی معرفی شده است و از موضع فرار به جلو و صد البته اشاره شد با اعتراف به 3 دهه بحران آفرینی وجنگ افروزی در منطقه و مخالفت وسنگ اندازی تمام عیار در روند صلح خاورمیانه تؤام بود اکنون به یادداشت روز بی بو وبی خاصیت وتحریف گری ووارونه گوئی مشمئز کننده ی ابراز تسلیم شدگی و راست روی فاشیستی مذهبی منجر شده استکه با خصلت تملق وچاپلوسی ووارونه گوئی و از خود تعریف نمودن ودسته گل دادن به خود دادن همراه است و البته که متقابلاً به کوبیدن رقیب درونی شهردار کنونی تهران انجامیده است.
حال بماند که می بایست که خط و سیاست جدید ومشترک دستگاه فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد ووزارت بد نام اطلاعات در کنترل و همآهنگ کردن شیوه ی اطلاع رسانی دیکته وتجویز شده باشد که موجب آب رفتگی وبی خاصیت شدن یادداشت روز شده است. اما از طرف دیگرآخر خود عنوان یادداشت روز آفت خدمت خالصانه به اندازه کافی متناقض و تمسخر آمیز می باشد که دانسته شود انتخاب این عنوان کمدی برای یادداشت روز از ماهیت آنرمال وغیر متعارف رژیم بربرمنش وتاریک اندیش ضد بشری آخوندی سر چشمه می گیرد که تداعی کننده ی ضرب المثل کوسه وریش پهن و خانه خرس وبادیه مس می باشد . زیرا وقتی که از رأس تا ذیل این رژیم آلوده به فساد ورشوه وتبعیض و غارتگری می باشد و اگر چنانچه رژیم سالم بود دلیل نداشت که در نظام مدعی دینی خدمات خالصانه آفت داشته باشد!! البته جائی که جنگ ضد ملی و ضد میهنی 8 سال خانمان برانداز وویرانگر و کشور بربادده نعمت الهی خوانده می شود. می بایست که در این نظام وارونه و ضد انسانی و عوامفریب خدمت خالصانه نیز آفت وعارضه داشته باشد. تازه از خدمات خالصانه ی شهرداری تعریف و تمجید وستایش شده است که خودش مبلغ 350 میلیارد تومان در زمان شهردار تهران بودنش پرونده ی اختلاس دارد و با آرای تقلباتی که بسیج و سپاه پاسداران برایش ساختند رئیس جمهور شده است و بیش از دو سال است که به همان مردمان ومحرومانی که قول داده بود که صمیم داشت با مفاسد اقتصادی مبارزه کند و با پالایشی که در دستگاه دزد بازار و غارتگر زارتخانه نفت به جود خواهد آورد می خواهد درآمد ناشی از حاصل فروش نفت را تبدیل به نان کند و آن را برتوی سفره محرومان نیازمند نان به برد که اکنون رشد لچام گسیخته ی تورم وگرانی و افزایش قیمت ها را جایگزین نان برتوی سفره های خالی محرومان کرده است . البته با فراموش کردنعمدی این قول و عملکرد یادداشت روز نویس یقه ی رقیب سردار پاسدار قالیباف شهردار کنونی را گرفته است که جایگزین شهردار بسیجی سابق شهرادری تهران پاسدار گماشته ی ولی فقیه احمدی نژاد شده است و خدات حالصانه شهردار بسیجی سابق را خدشه کر دآفت زده کرده است . بنابراین یادداشتروز برای مقایسه کردن خطاب به سردار پاسدار قالیباف ، عملکردش را چنین زیر دره بین برده وبی دقتی خدمت رسانی اش را برجسته کرده وبه رخش کشیده است:
"بي دقتي برخي مسئولان در دولت و شهرداري تهران و شيطنت بعضي از رسانه هاي عمومي فضايي را فراهم ساخت كه مورد پسند شهروندان تهراني نبود و در مواقعي تنها محصول بگومگوي رسانه اي مسئولان ستاد تبصره 13 و وزارت كشور با مديران ترافيك شهري، افزودن بر مشكلات آنان بود.بيشترين توقع مردم كشور و شهروندان تهران از اصولگرايان در دولت و مجلس و شهرداري و ساير نهادها، همدلي و همزباني و همكاري براي كاهش مشكلات و بهبود وضعيت آنهاست.اصالت دادن به اختلافات كم ارزش، آفت خدمت خالصانه است."
درخاتمه اینکه اکنون نزدیک 3 دهه از عمر ننگین این رژیم تروریستی جهل و جنون و خیانت وجنایت وعوافریب و جنگ افروز وغارتگر سپری شده است و تجربیات کامل وکافی از جناح های درگیر قدرت در دست می باشد که شامل رفسنجانی و کارگزاران وخاتمی و اصلاح طلبان و خامنه ای و اصول گرایان می باشد که حاصل آن شرایط کنونی در ایران می باشد. بنابراین جای هیچگونه ابهامی نیست که اختلافات ونزاع وتضاد های درونی جناح ها وباند های رژیم نه از موضع خدمت گزاری به مردم وبرآوردن نیاز و مطالبات آنان است، بلکه ناشی از اختلاف و رقابت انحصاری کردن قدرت و ادامه ی آن برای کسب هرچه بیشتر غارتگری و ثروت بوده است . از سوی دیگر اکنون که بیش از دو سال است که نظام یک دست شده است و بازی پاسکاری اختلاف ناشی از میان مجلس و دولت و شورای نگهبان وقوه ی قضائیه و مجمع مصلحت نظام در کارنیست که بهانه ای مبنی بر کارشکنی برای توجیکاری باشد ولی همانگونه که قید شد چون ساختاراین نظام قرون وسطائی ضد مردمی و غارتگرو سرکوبگر می باشد که هدف نهائی قدرت وثروت هرچه بیشتر می باشد . لذا اکنون رشد تضاد ها و رقابت های به درون جبهه ی اصولگرایان کشانیده شده است و باند حامی و مبلغ شهردار بسیجی سابق ورئیس جمهور فعلی علیه ی سردار پاسدار شهردار کنونی تهران قالی باف صف آرائی کرده است. البته هرچه زمان به برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم نزدیکتر می شود از علنی و عریان شدن اینگونه اختلافات و تضاد و افشاگری های آفات خدمت خالصانه نیز بیشتر نمایان وبه معرض نمایش گذاشته خواهد شد. ازیاد نبرید تازه برجسته شدن اینگونه اختلافات درون باندهای مافیائی موسوم به اصولگرایان غالب است که خود را عاشقان خدمتگزاری به مردم ایران نامیده اند . بنابراین مشخص است که عملکرد و شیوه ی برخورد با رقیب شکست خورده ی مدعیان قلابی اصلاح طلبان که شیفتگان قدرت نامیده شده اند چگونه می باشد؟

هوشنگ - بهداد
سه شنبه 24 مهرماه سال 1386