نقد و بررسی " درس هائي از غزه" روز نامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه اول بهمن ماه سال 1387
با مانور دادن جنگ 33 روزه حزب الله لبنان و دردفاع تاکتیکی از جنگ 22 روزه حماس، برای سفید کردن کار نامه ی ننگین وسیاه، دیگران تهدید و متهم شده و خائن نامیده شده اند:

در شرایطی که نماد رشد نهضت مدرک جعلی سازی و دروغگوئی و گنده ی نمائی پاسدار علی کردانیسم همه گیر ونمایان و برجسته تر می شود و هرروز اخبار گوناگون پیرامون این نهضت مذکور مخابره و بازتاب داده می شود . چرا نمی بایست طلبه ی مکتب درس خوانده ی سابق حوزوی مدعی آموز گار خبره و کارشناس حرفه ای آموزش و تعلیم دیده وکارشناس مسائل جنگی نشود و پیرامون جنگ های گذشته شکست خورده ی اعراب در برابر پیروزی اسرائیل تحلیل و رهنمود ندهد و پس از ارزیابی و مقایسه کردن و رهبران کشور های عربی را به خیانت متهم نکند و بالاخره در ادامه ی تحلیل خود به پیروزی های جنگ 33 روزه ی حزب الله و 3 هفته ای حماس با اسرائیل نرسد و بر سر منبر نرود و پیرامونش روضه ی مبسوط نخواند؟ ضمن اینکه چرا نمی بایست توقع داشت که علیه ی فعالیت حسنی مبارک رئیس جمهور مصر برای آتش بس و ادامه ی مذاکرات صلح خاورمیانه موضع گیری خصمانه نکند و در دنباله با محکوم کردن بر گزاری کنفرانس شرم الشیخ، آن را متهم و محکوم ننماید ؟ همچنین چرا در ادامه پادشاه عربستان را به عنوان متهم و خائن دراز نکند؟ زیرا که پادشاه عربستان نیز در کنار رئیس جمهور مصر هم برای پیشبرد آتش س جنگ نوار غزه و مذاکرات صلح در خاورمیانه فعال می باشد . مهمتر اینکه عربستان تلاش می کند تا مانع از نفوذ رژیم تروریستی آخوندی در منطقه شود. به خصوص اینکه مبارزه برای عدم دسترسی به سلاح هسته ای رژیم تروریستی آخوندی می کند که این گناهش هر گز از سوی سران رژیم تروریستی آخوندی بخشودنی نمی باشد.

بهر صورت ملای سرمقاله نویس در ادامه ی تحلیل یا روضه خوانی های دفاع از جنگ 3 هفته ای حماس و متهم و محکوم کردن اسرائیل و سران کشورهای عربی منطقه به بررسی و تحلیل و مقایسه ی 4 جنگ گذشته میان اسرائیل با اعراب پرداخته است . ابتدا افسوس خورده است که چرا در جنگ های اولیه ی قبلی اعراب با اسرائیل رزمندگانی همچون حزب الله لبنان و حماس وجود نداشتند تا که اجازه داده نشود اسرائیل پیروز شود ؟ آنگاه جالب است که ملای سر مقاله نویس و افسوس خورده ، از افسوس خوردن خود پیشمان شده است . برای اینکه ادعا کرده است که آن زمان هم گروه های مقاومت فلسطینی به رهبری عزالدین قسام نیز وجود داشتند و مانع از تشکیل رونده شرم آور همچون کمپ دیوید می شدند. اما افزوده ، ولی خائنانی همچون عبدالعزیر پادشاه عربستان هم بودند که پیام می دادند که مقاومت بی فایده است و با تشکیل دولت اشغال گر اسرائیل مقاومت کردند. حال چگونه است که چرا ملای سرمقاله نویس خود را نه نمایند ی مردم سر زمین فلسطین ، که نماینده ی همه کشور های مسلمان و عرب دانسته است ؟ البته که پاسخش به ام القرا ی جهان اسلامی بودن رژیم تروریستی آخوندی باز می گردد.
در خاتمه اینکه جالب است که همچون چشم بندان و تر دستان و مار بازان که دارای شگرد و ترفندهای خاص برای اجرای نمایش خود وسر گرم کردن مردم وسر کیسه نمودن شان هستند . ملای سر مقاله نویس نیز اکنون به اهرم تبلیغاتی و مانور دادن جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران با اسرائیل آویزان شده است که از طریق حزب الله لبنان دنبال و اجرا شد که طرا ح آن سپاه پاسداران بود . همچنین اکنون پس جنگ 3 هفته جنگ نوار غزه و اعلام آتش بس داده شده از سوی اسرائیل که ادعای شکست برای اسرئیل و پیروزی برای حماس شده است ضمیمه و چاشنی پیروزی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسر ائیل شده است و تبدیل به ابزار چماق مضاعف علیه ی رهبران کشور های عربی منطقه شده و به عنوان برگ برنده علیه ی اسرئیل مطرح و بکار گرفته شده است . مسخره تر اینکه از موضع فرار به جلو و آی دزد کردن و تلاش برای پاک کردن صورت مسئله و سفید کردن پرونده ی سیاه و ننگین سران رژیم تروریستی آخوندی ، ملای سرمقاله نویس ادعای کمدی نماینده ی همه ی کشور و مسلمانان منطقه کرده و خواهان محاکمه ی سران رژیم اسرائیل به عنوان مجرم و متهمان جنایت علیه ی بشریت شده است . البته فراموش نشود که حسنی مبارک رئیس جمهور مصر را نیز در زمره ی متهمان اسرائیلی قلمداد کرده که تأکید نموده است که وی نیز می بایست محاکمه شود. البته باید افزود وقتی که غرب در برابر موج سیاست های داخلت گری رژیم تروریستی آخوندی در عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین سکوت معنی دار می کند و فقط به فکر گسترش تجارت خائنانه و کثیف خون انسان ها ی خود می باشد . برای چه نباید ملای مبلغ و مداح و جارچی رژیم تروریستی آخوندی از موضع طلبکاری و برتری جوئی با تهدید کردن دیگرا ن کرکری خوانی نکند و خیانت و جنایت و عملکرد سران رژیم تروریستی آخوندی را به حساب دیگران واریز نکند؟
هوشنگ � بهداد
سه شنبه اول بهمن ماه سال 1387