توطئه مشترک ارتجاع حاکم برایران و دولت دست نشانده اش در عراق، علیه ی ساکنان شهر اشرف
مگر رژیم جنایتکار تروریستی آخوندی می تواند بدون سرکوب و خفقان و زندان و شکنجه و اعدام و دار زدن و قطع اندام کردن با گیوتین در داخل کشور ،همچنین با صدور بنیاد گرائی و تروریسم و دخالت گری در امور داخلی کشور های همجوار و منطقه به خصوص عراق به حیات ننگین خودش ادامه دهد ؟ زیرا پس از شکست تصویب توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا دامنه ی بحران از عراق با طراحی کردن جنگ افروزی و فاجعه آفرینی بهر نوار غزه کشانده ودنبال شد . اما اکنون که پس از 3 هفته موفق نشد دامنه ی جنگ غزه را به سراسر منطقه خاورمیانه بسط و تعمیم دهد. چونکه پس از 3 هفته منتهی به آتش بس شد . اما بهای سنگین آن را کود کان و زنان ومردان نوار غزه پرداختند تا که سران مرده خوار وموج سوار و فرصت طلب حاکم بر ایران مدعی شکست ارتش اسرائیل و پیروزی حماس شوند. جالب است که با شیوه ی سیلی سرخ کردن ، این پیروزی کذائی حماس را مترادف پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه خطاب می کنند.

همینطور از سوی دیگر سران رژیم تروریستی بازهم برای فرار از پاسخگوئی به مطالبات مردم ایران و سرپیچپی کردن از اجرای قول شان برای مهار رشد روز افزون تورم و گرانی و فقر و بیکاری با فراخوان دادن به مهره سر سپرده در دولت عراق، موفق الربیعی مشاور امنيت ملي عراق وحضور وی در ایران ، سیاست دخالت گری در امور داخلی عراق از طریق این پاپت مشاور امنیتی دولت دست نشانده ی عراق علیه مجاهدین ساکن شهر اشرف دنبال شده است . برای اینکه نقل قول شده است ن این مهره ی دست نشانده مشاور امنیتی دولت نوری المالکی پس از ورود به ایران با خوشرقصی کردن و دم برای آخوندهای جنایتکار تکان دادن ، در کسوت سربازجوی زندان اوین ظاهر شده و خواهان اخراج مجاهدین از عراق وتحویل دادن شان به دژخیمان حاکم بر ایران شده است تا اینگونه انتقام ضعف و ناتوانی سران رژیم تروریستی علیه ی مجاهدین گرفته شود .
عجیب است که هر دو رژیم ضد بشری و مستبد مذهبی حاکم بر ایران و رژیم و دست نشانده ی عراق تصور می کنند که مجاهدین و اندیشه ی ضد ارتجاعی و آزایخواهی شان در چند هزار نفر ساکنان عراق خلاصه می شود که با فشار بر اخراج شان از عراق قضیه تمام می شود . غافل از آنکه ان اندیشه آنگونه رشد و دامنه یافته است که حداقل امضای حمایت میلیون هانفر شیعه و سنی عراقی را بهمراه خود دارند . در ایران که جای خود دارد . نمونه هجوم بربرمنش وحشیانه به اعضای خانواده های مسن رزمندگان مجاهد خلق ساکن عراق که اخیراً در فرودگاه در تهران رخ داده است که اینان پس از ضرب و شتم و دستگیری به سلول های انفرادی قتلگاه اوین منتقل شده اند. همچنین تحصن و تظاهرات ادامه دار حامیان مجاهدین در کشور ها اروپائی آمریکائی و حتی استر الیا نشان از رشد و بلوغ آگاهی حامیان مجاهدین ساکن شهر اشرف و مقاومت می باشد. صد البته در صورت اخراج مجاهدین از شهر اشرف عراق خیلی محدودیت ها که اکنون مجاهدین با آن مواجه می باشند از میان خواهد رفت و بسادگی اجازه داده نمی شود تاکه در صورت عدم حضور مجاهدین در عراق این کشور تبدیل به جولانگاه عوامل رژیم تروریستی آخوندی شود و دولت دست نشانده ی عراق نیز کما کان به سپردگی خود به لوطی جماران علی خامنه ای و سپاه پاسداران ادامه دهد . برای اینکه عراقی های غیور ووطن پرست و آزادیخواه و ضد ارتجاع کم نیستند تاکه در برابر زد و بند های کثیف دولت دست نشانده ی نوری المالکی بر رژیم تروریستی آخوندی سکوت نکنند و از خود واکنش نشان ندهند.

در خاتمه اینکه همانگونه که سران رژیم تروریستی و بربر منش و تاریک اندیش حاکم بر ایران تصور می کردند پس از همکاری کردن با اشغال گران نظامی عراق و پس از بمباران قرار گا ه های مجاهدین و خلع سلا ح کردن شان خواب رؤیائی دیده بودند که فاتحه ی مجاهدین و مبارزه ی اینان خوانده می شود. خیلی زود تصور با طل شان معکوس تعبیر شد و متوجه شدند که مجاهدین غیر مسلح از مجاهدین مسلح خطرناک تر می باشند . بنابراین در صورت موفق شدن به اخراج مجاهدین از عراق به زودی متوجه خواهند شد که عجب اشتباه بزرگ تاکتیکی و استراتژیکی مرتکب شده اند. زیرا که بقول منتظری که در تابستان خونین سال 67 ودر زمان قتل عام زندانیان سیاسی به خمینی شیاد گفته بود که مجاهدین یک سنخ فکر می باشند که به کشتن وحذف فیزیکی نه نابود نمی شوند ، بلکه موجب تکیر شان می شود . لذا اندیشه ی مجاهدین نه فقط در شهر اشرف در بغداد نیست ، بلکه در عمق جامعه حتی جنبش دانشجوئی رفته و زده و پویا و فعال می باشد که هر گز ارتجاع حاکم دین فروش و جنگ افروز و غارتگر را یارای ایستادگی و مقاومت برای حذف و نابودی اشان را ندارد . چونکه تفکر میرا توان مقاومت و ایستادگی در برابر اندیشه پویا و مترقی را هر گز ندارد.
لطفاً برای رجوع به متن گزارش خبر بر روی این لینک کلیک کنید .

http://www.jomhourieslami.com/1387/13871101/index.html هوشنگ – بهداد
سه شنبه اول بهمن ماه سال 1387