نقد و بررسی " تسويه حساب با سران ارتجاع عرب" روزنامه ی جمهوری اسلامی شنبه 5 بهمن ماه سال 1387
"برای پاک کردن پرونده ی جنایت جنگ افروزی نوار غزه ، از موضع فرار به جلو رهبران کشور های عربی به خیانت و محاکمه و اعدام متهم و تهدید شد ه اند"
مگر روضه خوانان مرده خوار و موج سوار و فرصت طلب و دین فروشان حاکم شده بر ایران که 30 سال تجربه ی عوامفریبی و جنگ افروزی دارند؛ اکنون که از گرده ی خر افتاده و گردو جسته اند به این سادگی ها حاضرند تاکه از مرثیه خوانی برای حماس و جنگ خود پرداخته و شعله ور ساخته در نوار غزه دست بردارند و برای عبور از بحران های داخلی و فرار از پاسخ گوئی به مطالبات مردم ایران و پوشش تبلیغاتی برای ضعف ها و نا توانی و در گل فرورفتگی و انزوای منطقه ای رژیم تروریستی آخوندی اقدام به متهم کردن دیگران و خائن نامیدن شان نکنند ؟
زیرا که بیش از دو سال است که از جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران با اسرائیل گذشته است که از طریق حزب الله لبنان راه اندازی و اجرا شد که در این مدت مانور تبلیغاتی و قدرت نمائی پیرامونش روزانه داده می شود . همچنین پس از اینکه روزانه هزاران مأموران اطلاعاتی و امنیتی و بسیجی و پاسداران و قاچاقچیان مواد مخدر از نوار مرز زمینی ایران و عراق به عنوان زوار وارد عراق می شدند تا که هم دست به اقدامات تروریستی و انفجاری وناامن سازی و آشوب گرائی در عراق بزنند . هم به نام مردم عراق در تظاهرات های طراحی شده و نمایشی در عراق حضور یابند تا اینکه مخالفت با تصویب توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا نمایش داده می شد. اما با تصویب شدن این توافقنامه ی امنیتی همه ی سرمایه گذاری اش در عراق بر باد رفت . بنابراین بلافاصله برای جبران کردن این شکست طرح بحران آفرینی و جنگ افروزی در نوار غزه در دستور کار قرار گرفت .

لذا بدون در نظر رفتن توازن قدرت و قوا و تجهیزات نظامی میان حماس و ارتش اسرائیل، اما جهاد اسلامی و حماس تحریک و تشویق و ترغیب به پرتاب موشک به خاک اسرائیل شدند . این سیاست موشک پرانی آنقدر ادامه یافت تا اینکه با پاسخ کوبنده و مخرب تهاجمی ارتش اسرائیل مواجه شد . آنگاه دستگاه تبلیغات و جنگ روانی و شیطان سازی رژیم تروریستی پیرامون این جنگ نوار غزه برای مرده خواری کوک و بسیج شد و تبدیل به موضوع اصلی در ایران شد و پیگیری مطالبات مردم ایران بطور دربست جای خودش را به حماس و ساکنین نوار غزه و جنگ داد و تا کنون بطور سیستما تیک ادامه یافته است.

از سوی دیگر سپاه پاسداران که طراح اصلی این توطئه و جنگ افروزی 22 روزه ی حماس با اسرائیل در نوار غزه است . زائده ی خود بسیج را سازماندهی و فعال کرد و بصورت دستجات کفن پوش شده راهی فرود گاه ها برای تحصن کردن و حضور در جلوی سفارتخانه های کشور های عربی و اروپائی کرد تا فر یاد مرگ بر رهبران کشور های ربی و غربی سر دهند و تهدید به ترور و کشتن با تعیین جایزه ی میلیون دلاریکنند . همچنین پرتاب مواد آتش زا و نارنجک و کوکتل مولوتف به دفاتر هواپیمائی عربستان در تهران و سفارت اردن در تهران و دفاتر حفاظت مصر رابا بهانه ی دفاع از حماس و همبستگی با ساکنین نوار غزه د نبال کردند .

اکنون نیز ملای سرمقاله نویس با فراموش کردن نقش محوری خائنانه ی جنگ افروزانه در منطقه و تلاش برای ایجاد اختلاف میان حماس و ساف و دامن زدن به برادر کشی و جدا کردن نوار غزه برای توطئه چینی و راه اندازی جنگ 22 روزه نوار غزه و پیوند داادنش به جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل برای مانور دادن البته با ادعای کذب پیروزی کردن برای حزب الله لبنان و حماس، همین سیاست مشترک لوطی جماران خامنه ای و سپاه پاسداران پیرامون جنگ نوار غزه را این ملای ترکش خورده جنگ قلم بر دست شده دنبال کرده است و حکم محاکمه برای متهمان حسنی مبارک و پادشاه عربستان وا ردن و اینگونه صادر کرده است :

"حسني مبارك رئيس رژيم مصر شاه عبدالله عربستان و عبدالله دوم شاه اردن متهمان اصلي اين پرونده هستند. حسني مبارك متهم رديف اول است زيرا وي گذرگاه رفح را به دستور رژيم صهيونيستي مسدود كرد و اجازه رفت وآمد و رساندن هيچگونه كمكي را به مردم غزه نداد. رسواتر آنكه در برابر اصرارهاي زياد رهبران حماس و مردم مصر و فعالان سياسي جهان عرب و اسلام كه همگي خواستار باز شدن گذرگاه رفح در كوران جنگ غزه بودند حسني مبارك با وقاحت تمام گفت اين گذرگاه را فقط با اجازه اسرائيل باز خواهم كرد! والبته به همين حرف خود پاي بند ماند و حاضر نشد محاصره مردم غزه را بشكند و اجازه بدهد مردم مصر و ساير كشورها به مردم غزه كمك برسانند. در رديف بعدي متهمان شاهان عربستان و اردن قرار دارند كه با سكوت ذلت بار خود به جنايات رژيم صهيونيستي رضايت دادند و حتي با كارشكني عليه اقدامات ساير كشورها كه براي جلوگيري از اين جنايات و متوقف ساختن جنگ تلاش مي كردند همدستي خود را به نوعي ديگر با صهيونيست ها نشان دادند. البته شاه عربستان با پذيرش تعدادي از مجروحان غزه و سخنان رياكارانه خود تلاش كرد افكار عمومي را فريب دهد و خود را دلسوز مردم فلسطين جا بزند ولي اين تحركات رياكارانه در كنار آن سكوت ها و كارشكني ها بقدري رسوا بود كه هيچكس فريب آنرا نخورد و پرده ها هرلحظه بالاتر رفت و چهره خيانتكار سران ارتجاع عرب آشكارتر شد. "

درخاتمه اینکه چگونه می توان باور داشت در شرایطی که رژیم تروریستی آخوندی دراوج درماندگی واستیصال ونامشروع وضدمردمی بودن قرار دارد و برای متحرف کردن اذهان عمومی وعبور از بحران ها وعدم پااسخگوئی به مطالبات مردم ایران تلاش مذبوحانه می کند وهمچون 30 سال گذشته نیاز شدید به بهانه تراشی ودستآویز وجنگ افروزی دارد تاکه بقول خمینی شیاد برایش جنگ همچنان نعمت الهی باشد. بلی آخر چگونه می شود پذیرفت که منفور ترین و منزوی ترین کشور منطقه که کارنامه ی بسیار ننگین نقض حقوق بشر دارد و با موج اعدام و دار زدن ها و سنگسار کردن و با گیوتین دست و پا قطع می کند و با حاکم کردن جو ارعاب و وحشت و سانسور در جامعه که ناشی از خیزش و قیام اعتراضی مردم ناراضی می باشد بر سنگینی این پرونده و ننگین نامه اش افزوده است . از سوی دیگر هنوز افشا گری اسامی 44 دانه درشت های مافیای اقتصادی که از سوی عباس پالیز دار در دانشگاه همدان در اردیبهشت ماه شد که اشاره به بر خی ارقام دزدی و غارتگری نجومی مفسدان بیت المال شد، سپری نشده است . عجیب اینکه همه نماینده ی ویژه ی رهبر لوطی جماران خامنه ای و وابسته به باندهای مافیائی مدعیان اصول گرایان حاکم می باشند یا جزو حامیان و یاران بسیاز نزدیک لوطی جماران هستند . همچنین شکاف عمیق طبقاتی هرروز گسترده تر می شود و در کنار رشد لجام گسیخته ی تورم و گرانی و افزایش قیمت کالاها و فقر و بیکاری که در جامعه بیداد می کند. چگونه سران این رژیم جنایتکار عوامفریب و دین فروش و غارتگر و جنگ افروزی می توانند در میان همه کشور های عربی و مسلمان بر خلاف غیر عرب و سنی بودن شان دلسوز و حامی مردم فلسطین باشند و بدون آلت فعل کردن حماس در راستای اهداف پلید و شیطانی خود که در رأس آن پیگیری دسترسی به سلاح هسته ای و دشمنی با مذاکرات صلح در خاورمیانه قرار دارد که با تحمیل کردن هژمونی اشان در منطقه همراه می باشد. بنا بر ادعای کمدی و پوشالی ووارونه گوئی اشان بدون هیچگونه چشم داشتی از موضع انسان دوستی و امداد رسانی عاشق سینه چاک حماس شده اند و دشمنی با رهبران سایر کشور های منطقه می ورزند و به خیانت متهم شان می کنند و خواهان ترور یا ماکمه و اعدام شان می باشند؟ اینگونه ادعا های کمدی و تناقض آمیز که نه واقعی ونه پذیرفتنی می باشد . به خصوص پس از اینکه دست توطئه گر و خیانت آمیز شان در راه اندازی جنگ 22 روزه نوار غزه همچون برپائی جنگ 33 روزه حزب الله با اسرائیل رسوا و افشا شده است . بنابراین اکنون برای انحراف اذهان عمومی حضور موفق الربیعی مشاور امنیت دولت دست نشانده ی عراق و کشاندن این مهره سر سپرده به تهران فراخوانده شد تا که بطور مشترک مجاهدین ساکن شهر اشرف با تهمت زدن و اتهامات و تحویل دادن ومحاکمه شدن شان، مورد تهدید به اخراج از عراق واقع شوند . خلاصه شوی معرکه گیری سیاست دخالت گری در امور داخلی عراق اجرا شده است که مکمل مقدمه چینی کردن برای ملغا کردن تصویب توافقنامه ی امنیتی دولت عراق با آمریکا و اشغال کامل عراق است.
هوشنگ � بهداد
شنبه 5 بهمن ماه سال 1387