نقد و بررسی " كل يوم عاشورا" روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 15 دیماه سال 1387
"بدون در نظر گرفتن اینکه در ایران با اهل تسنن چگونه برخورد می شود؟ چرا نه یک وزیر و استاندار اهل تسنن نیست ؟ ولی شیادانه پیرامون نوار غزه ادعا شده که موضوع سنی و شیعی مطرح نیست !!"
برای انگلان حاکم شده در ایران که سابق ی تاریخی نان مفت خوری با ابزاری کردن دین و مذهب بس طولانی دارند . مشخص است که عنوان سرمقاله یا اصطلاح کل یوم عاشورا یعنی چه و چه دکان چند بابی می باشد که سرقفلی آن انحصاری حاکمان دین فروش و جنگ افروز بر ایران می باشد ، ضمن اینکه این دکان چند نبش دین فروشی سیر و سنگر سیاری می باشد که هر جا که فرصت ایجاب کند گشوده و کرکره اش بالا کشیده می شود . بطور مثال اکنون که رهبر لوطی جماران سید علی خامنه ای و پاسداران پس از شکست تصویب توافقامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا ، تلاش شد تا که این بحران شکست از عراق به نور غزه منتقل شود و سریع با تهدید و فضا سازی و تبلیغات و بر گزاری های تظاهرات نمایشی پرتاب لنگ کفش کنی بسوی بوش که از بغداد به تهران وارد شد و تبدیل به نهضت پرتاب لنگه کفش به سوی بوش شد . سپس نهضت لنگه کفش پرتاب کنی با بحران نوار غزه پیوند خورد تا هر چه بیشتر بحران نوارغزه گسترده تر گدرد تا امکان مانور تبلیغاتی و تاکتیکی دادن به نفع حماس میسر گردد . البته در حقیقت اهداف خاص دنبال می شود از جمله پرونده ی هسته ای و دسترسی به هسته ای است که اکنون با حاد شدن جنگ افروزی نوار غزه، بحران پرونده ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی به موضوع حاشی ای تبدیل شده است .

بنا براین اکنون نیز تاسوعا و عاشورا به حماس سنی گره خورده است . و نوار غزه مترادف کل یوم کل عاشورا شده است . زیرا که دین ابزاری برای آخوندای دین فروش حاکم در گل فرو رفته در ایران نقش آچار فرانسه دارد که می با یست به همه پیچ و بن بستی بکار آید به خصوص اینکه لوطی جماران سید علی خامنه ای و پاسداران به اهدافی که در بحران آفرینی و جنگ افروزی در نوار غزه دنبال می کنند نه اینکه نر سیده اند ، بلکه موج سواری اشان همچون همیشه آسان نیست . برای اینکه طول و عرض ارتفاع جذر و مد موج های کنونی خطری است و امکن موج زدگی تا مجانی موج سواری کردن بسیار زیاد تر است. به یژه اینکه ملای سر مقاله نوس از بس یک نواخت روضه خوانده و گریز به صحری کربلا زده است . هرگونه که تلاش می کند با وارونه گوئی کردن وآدرس غلط دادن و صورت مسئله پاک کردن تا راه فراری یافت شود که بتوان عادی سازی نمود، ولی از شانس بد ملای سرمقاله نویس سیاهکار هر گونه که دور خودش می چرخد و کوشش می کند تا که واقعیت را دور بزند و باصورت مسئله پاک کردن سران رژیم جنایتکار آخوندی و سپاه پاسداران را دور بزند تا اینکه اسرائیل و رهبران کشور های عربی را متهم و محکوم کند . ولی زود دم خروس از زیر عبا بیرون زده بیرون می زند وخروس دزده را رسوا و افشا می کند. به ویژه اینکه ناشی گری کرده و اشاره به کفتر پر قیچی شیخ حسن نصرا لله رهبر حزب الله لبنان نموده است که چند روز پیش پیرامون ایام محرم و عاشورا و اعلام همبستگی با حماس وارد میدان شد و اجرای نقش و مأموریت محوله کرد تا اکنون ملای سرمقاله نویس بتواند با آویزان شدن به سخنان شیخ حسن نصر الله و عاشورا ما نور تبلیغاتی نخ نما شده به نفع حماس بدهد.

مسخره تر اینکه سپس آن را به تاسوعا و عاشورای سال 57 وصل به خمینی کرده که فرصت طلبانه پس از آن خودش را به پاریس رساند تا حاصل مبارزات آزادیخواهانه ی سازمان سیاسی و انقلابی و مردم ایران را به نفع خودش و حامیان مرتع و فرصت طلب تر از خودش مصادره کند.

در خاتمه اینکه ملای موجی و ترکش خورده جبهه ی جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق که همه ی سال هایش همچون لوطی جماران سید علی خامنه اسی و رفسنجانی روبا مکار خود خواهی و عقده ای و و ارونه گوئی می باشد. پس از اینکه تاسو عا و عاشورای سال 57 را به خمینی وصل و ملا خور کرد و در دنباله بدون آنکه گفته شود که چرا یک وزیر یا استا ندار اهل سنت در ایران نیست . فرصت طلبانه مدعی شده است که مهم نیست چه کسی سنی و یا شیعه است ، بلکه اکنون در نوار غزه دنیای کفار حربی در کنار رهبران مرتجع عرب که منافق نامیده شده اند علیه ی دنیای اسلام صف آرائی کرده اند که رهنمود داده و تکلیف کرده است که می بایست همه بپا خیزند و در کنار لوطی جماران و سپاه پاسداران قرار گیرند وبه جنگند تا شرایطی فراهم گردد که رژیم تروریستی آخوندی با قربانی کردن ساکنین نوار غزه و ویران کرنش به تواند اهداف شوم خود بر سد . یعنی اینکه عبور از انزوای منطقه ای و جهانی و دسترسی به سلاح هسته ای امکان پذیر گردد.
هوشنگ - بهداد
یکشنبه 15 دیماه سال 1387