تاریخ فعالیت و نقش و اهداف حزب پادگانی ( سپاه پاسداران و بسیجیان)
تحلیل ضمیمه شده که بر گرفته از سایت پیک نت حامی دوم خردادی ها می باشد که پیرامون بافت و ساختار حزب پادگانی است. در حقیقت این حزب تعلق به پاسداران با زائده اش بسیج دارد که تاریخ پیدایش آن آنگونه ترسیم شده است که گویا پس از روی کار آمدن دولت نهم است که خود اینان به عنوان کودتا گران خاموش و خزنده نقش کلیدی در به وجود آمدن دولت نهم داشته اند . البته محدودیت ها و تهدید و خطراتی که شامل حال تحلیل گر می شود یا نوع وابستگی به نظام دارد .مشخص است که تحلیل گر قادر نبوده است همه ی واقعیت را بیان کند که این حزب پادگانی بعد از دولت نهم تشکیل نشده است . بلکه قبل از آنهم وجود داشته است که گونه ای دیگر اقدام می کرده است . زیرا که بسیجیان اهرم چماق در اختیار سپاه پاسداران می باشند که در طول 8 سال جنگ ضد ملی و ضد میهنی میان ایران و عراق هیزم داغ کردن تنور جنگ بودند که به عنوان یکبار مصرفان وپاک کننده ی میادین جبهه های جنگ مورد مصرف واقع می شدند . همچنین نقش سر کوبگرو چماقدر در دانشگاه ها را بر عهده داشته اند. به خصوص پس از دوم خرداد سال 76 که نقش اینان در کنار لباس شخصی ها و سایر ارگان های سربکوبگر در سرکوب گری جنبش اعتراض اجتماعی وداشجویان آزادیخواه در دانشگاه ا نقش اساسی اجرا کرده اند زیر اکه هم اینان بودند که در قیام 6 روزه ی دانشجوئی تیر ماه سال 78 نقش شدید سر کوبگری علیه ی این قیام دانشجوئی اجرا کردند . پس از آن دقیقاً به عنوان یک ارگان منسجم واهرم چماق در خدمت سرکوب و وصل به سپاه پاسداران انجام وظیفه کرده است.
به خصوص پس از اشغال نظامی عراق و به دلیل دخالت گری مستقیم و اقدامات گسترده ی خرابکارانه و تروریستی که سپاه پاسداران و سپاه قدس در عراق داشتند. سپاه پاسداران از سوی آمریکا در لیست تروریست قرار گرفت . پساز آن بلافاصله مسئولیت های سرکوبگرایانه داخلی وبرون مرزی سپاه جاسداران به بسیج محول شد . یعنی اینکه هم محدودیت توی لیست تروریست رفتن سپاه پاسداران از سوی آمریکا اینگونه از طریق بسیج جبران شد . هم اینکه برای خفه و کنترل کردن منتقدان و مخالفان و جوانان ناراضی بسیج بطور لنی در کنار نیروی انتظامی قرار گرفت .
البته اکنون بسیج نقش برجسته و علنی همان لباس شخصی ای سرکوبگر در دوران حاکمیت مدعیان اصلاح طلبان را اجرا می کند . همچنین نقش بسیج درکنار سپاه پاسداران و تشکیل حزب پادگانی به آن زمان دوران دوم خردادی ها باز می گردد که به نیروهای توپخانه ای معروف بودند که پاسدار ذوالقدر معاون فرمانده ی کل جانشین سابق سپاه پاسداران زمانی که مسئولیت فرماندهی بسیج را بر عهده داشت . یعنی تا قبل از اینکه معاون حفاظتی و امنیتی وزارت کشور در دولت نهم شود که پست وزیر کشور آخوند أدم کش حرفه ای اطلاعاتی و امنیتی مصطفی پور محمدی را نیز بر عهده بگیرد . پاسدار ذوالقدر پس از قبضه کردن مجلس هفتم گفته بود که با طرح پیچیده و چند لایه و سیاست حرکت چراغ خاموش توانسیتم پیروزی های زنجیره ای خود مان را دنبال کنیم . در حقیقت این اعتراف افشا و عریان سازی آنسوی سکه ی کودتای خاموش و خزنده ی 4 تیر سال 84 بود .

بنابراین درست است که حضور پاسداران و بسیجیان در پای صندوق های نمایش خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری دوره ی نهم منجر به پیروزی پاسدار گمنام و چاقو کش احمدی نژاد شد تا با شکست و پس زدن حساب شده ی رفسنجانی رئیس جمهور مدعی اصول گرایان شد که بر خلاف خواست لوطی جماران سید علی خامنه ای بود. زیرا نامزد ریاست جمهور مورد علاقه و نظر وی پاسدار همشهری پاسدارسر دار قالیباف بود که شهردار کنونی تهران است . اما اکنون تحلیگر اذعان کرده است پس از تشکیل دولت نهم حزب پادگانی تأسیس شد . در صورتیکه همانگونه که اشاره پاسدار ذوالقدر قبل از این تاریخ اعتراف به چنین حزبی و پیروزی های برنامه ریزی شده ی حرکت سیاسی چراغ خاموش کرده بود که از حضور نمایش بر گزاری انتخابات شورای شهر و روستا های دوره ی دوم آغاز شد که منجر به شهردار شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد به عنوان شهر دار تهران شد که سکوی پرش مجلس هفتم برای اصول گرایان و رئیس جمهور شدن پاسدر گماشته و چاقو کش احمدی نژاد شد.

همینطور تحلیل گر از میزان قدرت سپاه پاسداران و بسیجیان در خزیدن به مراکز قدرت و دارا بودن اسلکه های بیشمار غیر مجاز در بنادر جنوب و ورود مواد مخدر و مشروبات الکی و توزیع آن در سراسر جامعه و حتی درون سلول های زندان و سهم خواهی اینان از دلارهای نفتی و سهام عدالت دولت و خصوصی سازی اصل 44 قانون اساسی از دولت نهم و همینطور بستن قرار دادهای سنگین چندین میلیار دلاری با دولت نهم چیزی نگفته است. همانگونه که از تسلط سپاه پاسداران بر تأسیسات هسته ای و پیگیری دسترسی به سلاح هسته ای کلامی نگفته است که اکنون فاجعه ی نوار غزه به خاطر عبور از بحران هسته ای و فراهم کردن شرایط برای دسترسی به سلاح هسته ای بر پا شده است که از سوی سپاه پاسداران طراحی وراه اندازی شده است .
اما چون طراحی جنگ نوار غزه، همچون بر پائی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل نمی باشد که طراح آنهم سپاه پاسداران بود که به بهای بیش از 1200 نفر کشته شدن لبنانی ها و فراری شدن صد ها هزاران نفرآواره لبنانی منتهی شد. خلاصه منجر به سرزمین سوخته شده ی لبنان شد تا که بطور مقطعی موجب شد هم بحران هسته ای رژیم تروریستی آخوندی حل شود. هم اینکه جای پای قدرت رژیم تروریستی آخوندی از طریق حزب الله لبنان در خاورمیانه تقویت شد . البته که موجب افزایش ضریب مخالفت و دشمنی با روند صلح خاورمیانه نیز شد و در ادامه با پیوند دادن حزب الله لبنان به حماس باز هم بیشتر موجب تقویت موقعیت رژیم تروریستی آخوندی در منطقه ی خاورمیانه شد و بیش از گذشته با مذاکرات صلح خاورمیانه، به خصوص پیشنهادات صلح مصر و عربستان در این منطقه ی خاورمیانه دشمنی و مخالفت شد.

در خاتمه اینکه البته فرماندهان سپاه پاسداران و بسیج با طرح های گوناگون امنیت اجتماعی نیروی انتظامی که دنبال کرده اند و با روند ادامه دار زنجیره ای مانور و همایش و رزمایش های نظامی و پاسداری و بسیجی و انتظامی که انجام شده و مکمل آن آزمایش های دور برد موشکی شده است . در نتیجه نوعی حکومت نظامی اعلام ناشده در جامعه حاکم وتحمیل شده است تا که در این فضا هم بیشتر بر رقیب دوم خردادی ها تاخته شود وهم چپ و راست متهم به جاسوس و خائن و همکار و هم پیمان با دشمن خارجی شوند . اخیراً نیز متهم به شاه سلطان حسین شده اند که لوطی ماراندر سخنرانی 24 آدر خود در دانشگاه علم وصنعت تأکید وتهدید کرد که کشور نیاز به این شاه سلطان حسین ها ندارد . زیرا که بر خلاف گفته ی خمینی نه نظامیان وارد بازی سیاسی شده اند ، بلکه نقش اساسی در قدرت اجرائی دارند که اکنون تصمیم گرفته اند از طریق علنی کردن فعالیت گسترده حزب فاشیستی هیتلری پادگانی قدرت اجرائی را همه جانبه و علنی و انحصاری کنند . یعنی کودتا گران خاموش و خزنده ی حزب پادگانی می روند تا که این نقش خود در قبضه ی نهائی قدرت را که سالیان درازی در انتظارش بوده اند در نمایش خیمه شب بازی انتخابات � انتصابات تقلبات دوره ی دهم آشکار و برجسته کنند . یعنی حکومت نظامی اعلام ناشده را علنی کنند.ناگفته نماند که نقش تشریفاتی لوطی جماران سید علی خامنه ای همچون همان نقش محلل مهندس بازرگان در دولت موقت است که پس از اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان در تهران موجب سقوط دولت موقت و قدرت گیری آخوند ها و انحصاری کردنش شد که اکنون نوبت قدرت گیری و انحصاری کرن آن از سوی سپاه پاسداران و زائده اش بسیج فرا رسیده است.
هوشنگ � بهداد
نوزدهم دیماه سال 1387لطفاًبرای پیگیری تحلیل به این لینک رجوع کنید.
http://www.peiknet.com/1387/03DEY/04/PAGE/37PADEGHANI.htm