نقد و بررسی " سيطره بر دروازه ها (يادداشت روز)" روز نامه ی کیهان سه شنبه اول بهمن ماه سال 1387
باز هم روضه خوانی پیرامون جنگ نوار غزه و تدید ومتهم کردن رئیس جمهور مصر حسنی مبارک که چرا تلاش برای آتش بس جنگ نوار غزه کرده است؟"

خیلی وقت است که همه منابر و مساجد و تریبون های همه نهاد های رژیم تروریستی آخوندی منحصر به حماس و جنگ نوار غزه و دفاع از حماس داده شده است که با اشک تمساح ریزی برای ساکنان نوار غزه همراه می با شد . برای همین همه پاسداران و سر باز جویان و شکنجه گران یادداشت روز نویس ورق پاره ی کیهان پرونده و سناریو ساز متعلق به سر بازجو حسین شریعتمداری کارشناس های خبر ه ی نظامی به خصوص پیرامون جنگ نوار غزه شده اند و با کپی بر داری از روی دست هم کردن دست به مانور تبلیغاتی می زنند .

عجیب آنکه این قلم بر دستان مداح آنگونه در دفاع از حماس و پیروزی پوشالی آن ذوب شده اند که گوئی نوار غزه بخش مرزی و ساحلی رژیم تروریستی آخوندی می باشد. که اینان وظیفه ی شرعی و مکتبی و انسانی خود می دانند تا که با فراموش کردن مطالبات مردم ایران فقط می بایست از حماس دفاع کنند و از قهر مانی های رهبر حماس بگویند و درغم و مرگ و میر ساکنین نوار غزه عزا داری و شیون و زاری مصنوعی کنند وبا گریز به صحرا کربلا زدن برای شان روضه خوانی کنند. آری آنگونه از جنگ نوار غزه و ساکنین نوار غزه گفته می شود که انگاری ایران خالی از سکنه شده است و همه ی ساکنین اش به نوار غزه کوچ کرده اند که می بایست در آنجا به مطالبات و نیاز و و احتیاجات شان پاسخ داده شود.

از سوی دیگر پاسدار غیر ایرانی و عرب یادداشت روز نویس در ابتدای یادداشت روز خود آنگونه گزارش از میزان تخریب اماکن و مساجد و .. در جنگ نوار غزه داده است که شبیه الگوی کوچکتر ترسیم شده ی ضرر و زیان و خسارات وارده ی جنگ 8 ساله ی ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق است که خمینی شیاد آن رانعمت الهنی نامیده بود که ملیجک و سوگلی اش رفسنجانی مکار و غارتگر در نماز جمعه ی تهران آمار و بیلان 1000 میلیاد دلار فقط خسارات مادی جنگ را داد.

البته هدف از اینگونه تحلیل دادن جدا از اعتراف دست داشتن سران رژیم تروریستی آخوندی در جنگ نوار غزه است که در راستای به حاشیه رفتن بحران پروژه ی هسته ای از یک سو و فراموش کردن بحران داخلی و نادیده گرفتن تورم و گرانی و قر و بیکاری که در جامعه است که بیداد می کند. مهمتر اینکه محدود کردن انتقاد رقیب دوم خردادی نسبت به عملکرد دولت نهم و همچنین خنثی کردن تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دوره ی دهم رقبا از دیگر اهداف تدارک دیده شده پیرامون راه اندازی جنگ نوار غزه بوده است که از سوی برنامه ریزان کودتاگران خاموش و زنده ی پشت پرده دنبال شده است . برای همین است که از ابتدای شروع جنگ 22 روزه حماس با اسرائیل تا کنون همه ی اخبار و مسائل روز ایران محور همین موضوع کوک شده و دور می زند .

در خاتمه اینکه به جز موارد اشاره شده ی فوق، یک هدف مهتر این راه اندازی جنگ 22 روزه در بر داشت که مرتبط به عریان سازی مخالفت و دشمنی با موضوع روند مذاکرات صلح خاورمیانه است که در خطبه ی عید فطر سال گذشته ی لوطی جماران خامنه ای پیرامون نفرانس آناپولیس در آمریکا در تهران مطرح شد به خصوص اینکه سوریه از طریق میانجی گری ترکیه با مقامات اسرائیلی مشغول مذاکره برای باز پس گیری بلندی های جولان بود که افشا شدن این خبر برای مقامات رژیم تروریستی آخوندی بسیار خبر سخت و نا گواری بود . از طرف دیگر عربستان و مصر نیز پیشنهاد مذاکرات صلح خاورمیانه داده بودند که موجب مضاعف شدن نا خشنودی لوطی جماران خامنه ای و سپاه پاسداران شده بود . بنابراین می بایست هر طوری شده این طرح ها بر هم زده می شد. لذا پس از شکست تصویب توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا، تنها اقدامی که می توانست این شرایط و توازن و تعادل را بر هم زند . انتقال بحران از عراق به نوار غزه و بر پائی همین جنگ نوار غزه و گسترش آن در سراسر منطقه ی خاورمیانه بود . ولی چون طرح لورفت و هشیاری رئیس جمهور مصر با بستن نوار غزه و رفح و همینطور تلاش برای آتش بس باعث شد که ضریب خشم و کینه ی سران رژیم تروریستی آخوندی و دستگاه تبلیغاتش پیرامون رئیس جمهور مصر حسنی مبارک و پادشاه عربستان افزایش یابد . بطوریکه ارگان فاشیستی سپاه پاسداران با بسیج و کفن پوش کردن بسیجیان و جایزه برای ترور و کشتن حسنی مبارک تعیین کردن را نیز در دستور کار خود قرار داد . امااکنون که مخالفت با بر گزاری اجلاس شرم الشیخ پس از آتش بس جنگ نوار غزه شده است که در راستای ادامه ی انتقام گرفتن از رئیس جمهور مصر است که چرا اجازه نداد جنگ نوار غزه به سراسر منطقه ی خاورمیانه بسط داده شود . همچنین تلاش برای از صحنه خارج کردن کشور های میانه روی عرب خاورمیانه و پیگیری دشمنی مذاکرات صلح لوطی خماران خامنه ای می باشد که همه قلم بر دستان مأموریت دارند در این چارچوب قلمفرسائی کنند.
هوشنگ - بهداد
سه شنبه اول بهمن ماه سال 1387