نقد و بررسی " اراده اي جدي لازم است" روزنامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 9 بهمن ماه سال 1387
"نمی توان با تحریف ووا رونه گوئی و تهدید کردن، کارنامه ی ننگین نقض حقوق بشر را سفید کرد و سند جنایت علیه ی بشریت را محو کرد. زیرا گفته می شودکه ننگ با رنگ پاک نمی شود"
دو ضرب المثل ایرانی است که یکی گفته می شود چوب که بر داشته شود گربه دزده فرار می کند. و دیگری اینکه گفته می شود روزی دزدی که از سوی اهالی محل مورد تعقیب واقع شده بود که در جلوی جمعیت تقیب در حال فرار بود و با دست خود به سمت جلو نشانه رفتن همگام با آنان آی دزد آی دزدکنان و بگیریدش را فریاد می زد.
اکنون پس از بازتاب دادن خبر تاریخی اخراج نام مجاهدین از لیست گروه و سازمان های تروریستی که از سوی اتحادیه ی اروپا انجام گرفت و به سراسر جهان مخابره شد که نتیجه ی بیش از 6 سال رزم بی امان و پیگیر و خستگی نا پذیر اعتراضات تحصن و فعالیت سیاسی و حقوق بشری و افشاگری مجاهدین و شورای ملی مقاومت و حامیان شان بوده است . به خصوص حامیان و انسان های شریف و آزاده ی حقوق دادن و پارلمانترها و انسان دوستان مدافع حقوق بشر در سراسر جهان در این پیکار مبا رزه ی عدالت و آزادی ، اینان را همیار و پشتیبان بود ند .
ولی اکنون ملای سرمقاله نویس روز نامه ی جمهوری اسلامی که متعلق به ولی فقیه ی لوطی جماران است . از موضع فرار به جلو آی زد کنان و هراسان و پریشان احوال وارد صحنه شده است و پیرامون این تصمیم گیری اتحادیه ی اروپا که مجبور شد تن به دادگاه اروپا دهد و خط بطلان بر سیاست مماشات گری اروپا کشید، دست به هذیان گوئی زده است. البته با فراموش کردن اینکه پرونده ی محکومیت نقض حقوق بشر رژیم ترویستی آخوندی چگونه است ؟ همچنین بدون اینکه گفته شود که پرونده ی سران محکومیت به اتهام ترور سران رژیم ترویستی چگونه می باشد؟ یا اینکه این روز ها در ایران خبر است و در چند روز گذشته چه تعداد بر دار کشیده شده اند و چه تعداد به اتهام ناامنی و اغتشاش و بر اندازی نرم دستگیر و زندانی و شکنجه و محاکمه شده اند ؟
مهمتر اینکه بدون اینکه تو ضیح داده شود که چرا آن زمان که آیت الله جک استراو وزیر امور خارجه ی انگلیس با در جیب داشتن اسامی فارسی 12 امام شیعه به تهران دعوت می شد تا اینکه با باج دادن های کلان اقتصادی پیشنهاد گجانیدن نام مجاهدین در لیست گروه و سازمان های تروریستی از سوی اتحادیه ی اروپا داده شود؟ چرا کشور های اتحادیه اروپا همچون شرایط کنونی که مجبور شد نام مجاهدین را از لیست سیاه تروریستی خارج کند دست به بازی سیاسی نزده بود و عامل و طراح کشته شدگان 10 تن از اعضای نیروی انتظامی در مرز پاکستان و استان سیستان و بلوچستان نبود که اکنون ادعای مضحک شده است و تأکید شده که در آستا نه ی دهه زجر کشورهای اتحادیه اروپا دست به اقدام خصمانه علیه ی رژیم تروریستی آخوندی زده اند و در ادامه خطاب به منو چهر متکی وزیر آدمربا ی دستگاه جاسوسی امور خارجه اینگونه گفته است که بیانیه محکوم کردن در این مورد کافی نیست ، بلکه می بایست در روابط با کشورهای عضو اتحادیه ی اروپا تجدید نظر شود:

"در واكنش به اقدام خصمانه اتحاديه اروپا وزارت امورخارجه كشورمان با انتشار بيانيه اي اين حركت را محكوم كرد. آنچه وزارت امورخارجه در اين زمينه انجام داده اقدامي لازم بود اما قطعا كافي نيست . ما با كشورهاي عضو اتحاديه اروپا علاوه بر روابط سياسي روابط بازرگاني نيز داريم . اگر در مورد روابط سياسي ملاحظاتي وجود دارد مي توانيم در روابط بازرگاني با اين كشورها تجديدنظر كنيم و در برابر اقدام خصمانه آنها عكس العمل مناسبي نشان دهيم . حيات اروپائي ها در گرو روابط بازرگاني با ديگران است و ايران در اين عرصه نقش مهمي دارد. متاسفانه ما از اين اهرم كارآمد بهره برداري لازم را بعمل نمي آوريم"
یعنی اینکه ملای سرمقاله نویس اعتراف کرده است اکنون که نتیجه ی اقدامات و تهدیدات تروریستی و باج دهی به اروپا شکست خورده و به بن بست رسیده است . باید از طریق چماق تجدید روابط سیاسی و تجاری و بازرگانی اهداف پلید و ضد انسانی رژیم تروریستی آخوندی دنبال شود .
همینطور ملای سرمقاله نویس در دنباله بدون اینکه اشاره به تاریخچه چگونگی رشد چماق کشی و سرکوب آزادی های فردی و سیاسی اجتماعی اشاره کند که چرا اوایل انقلاب سریع د ر آموزش و پزرورش پاک سازی شد و دانشگاه ها به خاک وخون کشیده و 3 سال تعطیل شدند و تعداد بیشماری بازداشت و زندانی و شکنجه شدند که پس از 30 خرداد سال 6 و تابستان 67 تیر باران شدند؟ یا اینکه چرا تا قبل از تظاهرات مسا لمت آمیز 500 هزار نفری 30 خرداد در تهران که به حاک و خون کشیده شد . چرا تعداد 50 میلیشیای جوان دختر و پسر بدست ارذل و اباشان چماقداران حزب اللهی کمیته چی و پاسداران در خیابان های شهرهای سراسر کشور به شهادت رسیدند . صد البته بدون توضیح تحمیل کرد ن مقاومت مسلحانه به اپوزیسیون با هذیان و وارونه گوئی اکنون به عنوان اعتراض از خارج شدن نام مجاهدین از لیست سیاه تروریستی ز سوی کشور های اتادی ی اروپا از کارنامه ی سیاه مجاهدین گفته شده است .

همچنین پس ز 30 سال مبارزه ی پوشالی و منفی و خیانت آمیز با اعتیاد و قاچاقچیان مواد مخدر که منجربه کام مرگ اعتیاد کشانیدن در صد بالای جمعیت کشور به خصوص نسل جوان شده است و با در دست بودن پرونده ی بسیار ننگین دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائی احکام اعدام و زندان برای بیشمار قربانیان محروم جامعه صادر شده است . در صورتیکه سر نخ اصلی واردات مواد مخدر به کشور و توزیع آن در دست باندهای مافیائی سپاه پاسداران و نیروی انتظامی می باشد . آنگونه که چندین سال است که اسکله های غیر قانونی سپاه پاسداران در سواحل جنوبی کشور شبانه روز مشغول تخلیه ی انواع و اقسام مواد مخدر و مشروبات الکلی می باشند که هیچ مقامی هم حق پرسشگری در این مورد ندارد . اما اکنون ملای سر مقاله نویس دولت پاکستان را مسئول ورود اشرار مسلح و اقدامات تر وریستی و مواد مخدر ار رز پاکستان به ایران دانسته است. بالاخر اینکه ملی سر مقاله نویس دولت پاکستان تهدید کرده و تأکید نموده است که نمی توان دست برروی دست گذاشت ..ک عجیب ه

از طرف دیگر موضع گیری دستگاه جاسوسی امور خارجه علیه ی اتحادیه ی اروپا که ضمیمه شده است در شرایطی با پا ک کردن صورت مسئله و آدرس غلط دادن و با اتهام زدن ووارونه گوئی طبکاری شده است که اکنون نه رهبران کشور های عربی خاور میانه و محمود عباس رهبر حکومت خود گردان فلسطین که رهبران کشورهای غربی می دانند که عامل اصلی راه اندازی جنگ افروزی نوار غزه رژیم تروریستی آخوندی می باشد . همانگونه که عامل باتلاق کردن و ناامن سازی عراق است و نقش کلیدی در برپائی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل داشت . همچنین تدارک دهنده و بسیج کننده ی کفن پوشان تظاهرات کننده با هتاکی و توهین نمودن و پرچم آتش زدن کشور ها و فریاد مرگ زدن علیه رهبران جهان که جلوی سفارتخلنه های کشور های اروپائی و عربی از سوی پاسداران و بسیجیان بر گزار شد که ظاهراً در حمایت از جنگ نوار غزه و حماس بود.و حتی و جوایز برای ترور و کشتن برخی از رهبران کشورهای عربی تعیین شد.
از سوی دیگراخیراً نیز روزنامه ی کر گزاران توقیف و تعطیل شد که چرا اطلاعیه دفتر تحکیم وحدت دانشجوئی محکوم کردن موشک پرانی حماس و کشتن افراد بی گناه اسرائیل را بازتاب داده بود .
همینطور ملای سر مقاله نویس بدون آنکه کوچکترین اشاره ای پرونده ی ننگین 120 هزار اعدام زندانیان سیاسی در 30 سال گذشته کند یا از که کارنامه ننگین قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 بگوید که یک سند تاریخی و انکار نا پذیر جنایت علیه ی بشریت است به خصوص اینکه اکنون عاملان و آمران و جلادان و دژخیمان این سند جنایت تاریخی علیه ی بشریت مشغول تخریب و خاک ریزی ودر ختکاری در دشت خاوران هستند به امید آنکه سند جنایت محو گردد و پرونده جنایت تاریخی اشان بسته شود. غافل ز آنکه گفته می شود ننگ با رنگ پاک شدنی نیست . ولی با وقاحت آخوندی و خصلت شیادی خمینی صفتانه از موضع طلباری و تهدید به تجدید نظر رابطه کشورهای اتحادیه ی اروپا را متهم و محکوم کرده است که چرا نام سا زمان قربانی رژیم دژخیمان دین فروشان عوامفریبان و جنگ افروزی حاکم بر ایران را از لیست گروه و ساز ما ن های تروریسی خارج نموده اند؟

در خاتمه اینکه آیا قبل ز اینکه رژیم پدر خوانده ی جهانی تروریسم و یاغی ین المللی بتواند دسترسی به سلاح هسته ای داشته باشد. اکنون نمی بایست که وزارت امور خارجه ی آریکا همون اتادی ی اروپا نام ماهدین را از لیست سیاه تروریستی خارج کند و بالاخره اینکه کرسی نمایندگی سازمان مملل به این اپوزیسیو ن دمکرات داده شود و برای برقراری صلح و امنیت و ثبات سیاسی در خاورمیانه که تضمین کننده ی صلح و امنیت جهانی می باشد تلاش جدی و مسئولانه ی جهانی برای تغییرات دمکرتیک در ایران اقدام شود؟

هوشنگ � بهداد
چهار شنبه 9 بهمن ماه سال 1387