نقد و بررسی " فرعون طلبكار شد! روزنامه ی جمهوری اسلامی دوشنبه 16 دیماه سال 1387
"فرعون نه در مصر و عربستان ، بلکه ذبون وبز دل ووارونه و هذیان گوی در سنگر منقل در جماران است "
یکی از خصلت های رذیلانه و پست و ضد انسانی رژیم تروریستی و آخوندی گذشته از عو امفریبی و دین فروشی و جنگ افروزی وغارتگری کردن رهبران و مسئولانش که از رأس تا ذیل به فساد و رشوه و تبعیض آلوده می باشند؛ زیرا که اینان بی شهامت و عدم پای بندی به اصول و ادعای سخیف خودشان می باشند. به خصوص آن زمانکه در فشار پاسخگوئی قرار می گیرند که با کمال وقاحت و خصلت بز دلانه اشان، نه اینکه شهامت ن پذیرش مسئولیت گفته و ادعا های خود شان را ندارند ، بلکه با انکار کردن آن ، گفته های لورفته ی خودشان را به مدعی افشا گر نسبت می دهند .
مثلاً مگر از خطبه ی نماز عید فطر سال گذشته ی لوطی جماران سید علی خامنه ای ، چه مدت گذشته است که در آن خطبه ضمن اظهار نظر دشمنی با کنفرانس صلح آنا پولیس در آمریکا رهبران کشور های عربی شرکت کننده در این کنفرانس آنا پولیس نیز تهدید به عدم شرکت شدند که اکنون این اعتراف تهدید آمیز بطور دربست از خاطر رفته است ؟
همچنین مگر از آن تاریخ آن هنگام که پیوسته با دعوت کردن به تهران و مصاحبه و گفتگو با رهبران و مسئولان حماس و جهاد اسلامی فلسطین که انجام می شد و تقاضای پرتاب موشک به خاک اسرائیل می شد و خو اهان شکستن آتش بس حماس با اسرائیل می شد چه مدت گذشته که به فراموشی سپرده شده است ؟
همینطور مگر همین اواخر از شیخ حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان خواسته نمی شد که می بایست اعلام همبستگی با حماس علیه ی اسرائبل کند ؟
مگر سران کشور های عربی از جمله حسنی مبارک و پادشاه عربستان متهم به خیانت نشده و مگر تهدید به ترور نشدند؟
مگر به دفاتر هواپیمائی عربستان و منافع مصر و سفارت اردن در تهران حمله نشد ؟
مگر پاسدار عبدالله عراقی فرمانده ی نیروی زمینی بسیج اخطار نکرد که اینگونه جنگیدن با اسرائیل بی فایده است ؟ مگر وی تهدید نکرد که می بایست جنگ زمینی با اسرائیل را شروع کرد؟
مگر پاسداران و بسیجیان به عنوان دانشجویان کفن پوش شده اعلام آمادگی عملیات انتحاری و انفجاری و تروریستی در نوار غزه و خاک اسرائیل نکرده اند؟

پس چرا اکنون که وزیر امور خارجه ی مصر به بخش کوچکی از این کوه اعترافات انجام شده فقط یک مورد اشاره کرده است . ملای ترکشی و جانباز نا متعادل زنجیر پاره کرده و کف بر دهان آورده وبا انکار کردن دست به پرخاشگری علیه ی وزیر امور خارجه ی مصر زده است که چرا دست به افشاگری زده است؟

مگر در جنگ 33 روزه فریاد زده نمی شد که شیخ حسن نصرالله رهبر قهرمان همه جامعه و کشور های عربی می باشد و توصیه و تأکید نمی شد که ارتش حزب لله لبنان می بایست جایگزین ارتش کلاسیک کشورهای عربی گردد . چون عرضه ی جنگیدن با ارتش اسرائیل را نداشتند؟
برای چه اکنون که وزیر امور خارجه ی مصر چونکه یکی دو مورد اعترافات و تهدیدات سران رژیم تروریستی آخوندی را رله و بازتاب داده است؛ مورد اهانت و توهین و تهاجم واقع شده است؟
مگر از یاد رفته است که چگونه سپاه پاسداران دست به اشغال تعدادی از چاه های نفت بندر بصره در عراق زده بود که مورد اعتراض برخی از مردم عراق و احزاب عراقی واقع شد؟

در خاتمه اینکه ملای سر مقاله نویس بی اراده با آویزان شدن به چرندیات تا کتیکی و یک یار مصرف خمینی شیاد چماق علیه ی دیگران ساخته است . در صورتیکه خمینی شیاد تناقض ووارونه گوئی زیاد کرد . زیرا که هم در مورد محاکمه کردن گرو گان های سفارت آمریکا در تهران شاهدش بودیم به جای محاکمه آزاد شدند. هم اینکه دیدیم که چگونه ملیجک خمینی ر فسنجانی در تابسان سال 65 به دیدار با مک فارلین در تهران رفت تا گندش در آمد. بهایش را مهدی هاشمی برادر داماد منتظری پرداخت. مگر خمینی شیاد مدعی نشده بود که اگر چنانچه جنگ 20 سال هم طول بکشد ما هستیم . ولی بر خلاف ادعای پوشالی اش از موضع خفت و خواری شکست را با سر کشی جام زهر و معامله کردن آبروی نا داشته اش با خدا دست به توجیکاری زد ؟ همچنین مگر خمینی شیاد نگفته بود هر زمان احساس خطر کنم دستور تعطیلی اجرای مراسم و مناسک نماز و روزه و حج را صادر می کنم ؟ اکنون نوچه و دست پرورده ی خمینی شیاد دست بر قلم شده چرا مشابه ی همین تکرار چرندیات خمینی پیرامون دولت مصر را کرده است که چرا دست به افشاگری علیه ی اهداف پلید کثیف رهبران رژیم تر وریستی آخوندی و پاسداران در نوار غزه و منطقه ی خاورمیانه زده است و گفته که چگونه حماس همچون حزب الله لبنان تبدیل به اهرم فشار در به نفع ر ژیم تروریستی آخوندی در منطقه شده اند؟ آری عراق می بایست عراق باتلاق می شد . لبنان باید به سر ز مین سوخته تبدیل می گشت و فلسطین پس از برپائی جنگ داخلی و جدائی نوار غزه اکنون می بایست اینگونه قربانی توطئه و دسیسه لوطی جماران و سپاه پاسداران برای دسترسی به سلاح هسته ای گردد و ملای سر مقاله نویس کتمان کننده ی حقیقت دیگران را تهدید ومتهم به فر عون کند. در صورتی که فر عون در تهران و جماران در سنگر منقل نشسته است .
هوشنگ � بهداد
دوشنبه 16 دیماه سال 1387