نقد و بررسی "نبرد غزه شكست صهيونيسم و ارتجاع عرب روز نامه ی جمهوری اسلامی دوشنبه 23 دیماه سال 1387
"مظلوم نمائی ووارونه گوئی و متهم محکوم کردن دیگران، برای پنهان کردن دستان خون آلود سران رژیم تروریستی آخوندی در فاجعه ی نوارغزه"
به نظر می رسد که بازی دشمنی و مخالفت کردن با تصویب توافقنامه ی امنیتی دولت عراق و آمریکا و مانور تبلیغی دادن برای پرتاب لنگه کفش بسوی بوش از سوی منتظر الزیدی تمام شده وجای خودش را به فاجعه آفرینی نوار غزه داده است که عامل و مقصر اصلی این فاجعه لوطی جماران سید علی خامنه ای و سپاه پاسداران می باشند . زیرا که این فاجعه دارای ابعاد گوناگون هدف می باشد که می بایست شعله و رساخته شود ن تا با مانور و تبلیغات سیاسی و غیر سیاسی از جمله دفاع از پروژه ی هسته ای کردن، این جنگ ادامه یابد. به خصوص اینکه مطالبات مردم و پاسخگوئی به آن بطور کلی فراموش شده؛ همچنین فشار برروی بحران هسته ای به حاشیه برده شده است.

بهر صورت مظلوم نمائی تبلیغاتی و اجرای نقش هنری � تئاتری که برگرفته از هنر نمائی برخی از متکدی وگدایان حرفه ای کنج خیابان ها ست که نباید خاطراتش از ذهن پاک شده و از بین رفته باشد که چگونه همچون گدایان هنرمندانه برای عابرین اجرای نقش می کنند. برای اینکه اکنون گدا پرورش دهندگان و مفت خواران وانگلان غیر مولد حاکم که متخصص مظلوم نمائی و امام حسین کشی و اشک گیری و گریز به صحرای کربلا زدن می باشند و 3 دهه است که بقدرت زیده و حاکم شده اند که با ابزاری کردن دیدن و عوامفریبی و دین فروشی وسرکوب و اختناق و اعدام و شکنجه و سنگسار کردن و قطع اندام بدن و جنایت و خیانت و غارتگری و انباشت ثروت در داخل کشور و صدور بنیادگری و ترور و دخالت گری و جنگ افروزی در برون مرز به خصوص د رکشورهای همسایه و خاور میانه که دنبال شده است . ازسوی دیگر اکنون که حاکمان ضد مردم و نامشروع احساس خطر کرده اند. دست به تلاش مذبوحانه ی طراحی جنگ و فاجعه ی آفرینی نوار غزه زده اند و با فرصت طلبی و مرده خواری و روضه خوانی شیادانه مرثیه خانی برای کودکان و قربانیان نوار غزه کرده اند و با اجرای نمایشات زنجیره ای برگرفته از تجربیات فلسفه ی مرده خواری و سیاست توبره و آخور خوری ، همینطور سال چنگ ضد لی و ضد میهنی ویرانگر ایران و عراق که از سوی خمینی شیاد نعمت الهی نامیده شد وبا حاشیه رفتن و گریز به صحرای کربلازدن با عوامفریبی همچون لاشخوران آماده بر سر اجساد و لاشه ها حاضرند، حال قلم بر دست نیز بر سر جنازه های کود کان و سایر قربا نیان نوار غزه در فلسطین همچون جغدان شوم بر سر آشیانه ی ویرانه سنگر گرفته، و ناله ی حزین شوم سر داده و دست به شیون و زاری و اشک تمساح ریزی زده و مظلوم نمائی زده شده است تا پوشش استتاری برای پنهان کردن چنگال خونین رهبر و مسئولان رژیم تروریستی آخوندی در اجعه آفرینی نور غزه به و وجود آید .در عوض اسرائیل به عنوان متهم در کنار سایر رهبران کشور های عربی متهم و مقصر معرفی می شوند. البته با افشا شدگی ماهیت دروغین سران جنگ افروز رژیم تروریستی آخوندی، دیگر نیاز به تشویح و توصیف و تبیین ندارد گه گفته شود چگونه می توان اینگونه ادا و اطوار کمدی و تراژدیک اجرای شده برای ساکنین نوار غزه را قبول کرد جائیکه در روز عاشورا در همایونشهر اصفهان نیروهای سرکوبگر حکومتی برروی مردم مردم ناراضی آتش گشودند و تعدادی کشته و مجروح بر جای گذاشتند. همچنین قبل از آن تعدادی از قربانیان نگون بختان پرورش یافتگان رژیم تروریستی آخوندی در زندان بندر عبای بردار کشیده و دست و پای شان با گیوتین قطع شد. صد البته که سرکوب گسترده ی اجتماعی در کنار سانسور مطبوعات ادامه دارد.
ولی با وجود اینکه ساکنان نوار غزه غریبه و اهل تسنن می باشند. ولی بطور تاکتیکی برای شان اشک تمساح و اشک ریزی شده است و با شیاد ی و فرصت طلبی ودین فروشی کردن روز عاشور با فاجعه ی نوار غزه مقایسه و پیونده خورده است و با فحاشی و توهین ومتهم و محکوم کردن اسرائیل و رهبران کشور های عربی و سازمان ملل که چرا در کنفرانس دو روزه ی ادیان در نیو یویرک اینان شرکت کردند . برای اینکه لوطی جماران به دستور سپاه پاسداران در خطبه ی عید فطر سال گذشته دشمنی با روند مذاکرات صلح خاورمیانه کرد و رهبران کشورهای عربی را تهدید علنی کرد که در کنفرانس آنا پولیس در آمریکا شرکت نکنند.

اکنون بر پا کردن جنگ و فاجعه ی نوار غزه ادامه همان دشمنی لوطی جماران با صلح خاورمیانه ی لوطی جماران است که با صورت مسئله پاک کردن ،اسرائیل و رهبران کشور های عربی عامل جنگ افروزی نوار غزه متهم شده است که چرا رئیس جمهور مصر گذارگاه رفح را باز نگذاشته است تا به بهانه کمک های داروئی و غذائی به ساکنین نوار غزه، اما موشک در اختیار اعضای حماس گذاشت شود تا با شلیک و پرتاپ موشک بیشتر به خاک اسرائیل ، موجب شود تا ارتش اسرائیل تهاجم نظامی سنگین تر به نوار غزه کند و ساکنین بیشتری در نوار غزه کشته شوند تا که بازار مرده خواری و طلبکاری کردن امثال ملای سرمقاله نونیس داغ تر شود و از موضع فرار به جلو هوار از پیروزی حماس همچون حزب الله لبنان سر دهد و محمود عباس یه خیانت متهم شود . سپس رئیس جمهور مصر به اتهام جاسوس کمپ دیویدی متهم شده است . آنگاه در ادامه ی پس از شایعه سازی مدتی پیش که گفته شد حسنی مبارک سکته مغزی وراهی بیمارستان بستری شد ، اکنون نیز گزارش شده است از وخیم شدن و ضعیت جسانی مبارک گزارش داده شود.

در خاتمه اینکه، اینگونه از موضع نمایده و سخنگوی فلسظین تحلیل و قلمفرسائی کردن و مدل مدیر مسئول ورق پاره روز نامه ی متعلق به لوطی جماران سید علی خامنه ای فرمان صادر کردن . البته بدون توجه از پیدایش و رشد پدیده ی کودکان خیابانی و محروم شدن 4 میلیون دانش آموز از خواندن و نوشتن به دلیل فقر اقتصادی خانوادگی که قادر به مدرسه رفتن در ایرا ن نمی باشند. و لی با اشراف بیش از این ارقام، مربوط به آمار معتادین می باشد. در صورتیکه ملای سرمقاله نویس بیان واقعیت را بی خیال شده است. اما از نسل کشی در نوار غزه گفته و توهین به خادم الحرمین پادشاه عربستان نموده و سلطان بند ر رئیس مشاور امنیت ملی عربستان مورد هتاکی واقع شده است که چرا تلاش برای پیگیری روند مذاکرات صلح در خاورمیانه و مخالفت بر راه اندازی جنگ نوار غزه نکرده اند؟ در پایان بد و بیراه به مفتی های عربستان و نو محافظه کاران در آمریکا نیز داده شده است که چرا اینان نیز با توسعه طلبی و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای رژیم تروریستی آخوند مخالفت کرده اند ؟.
هوشنگ � بهداد
یکشنبه 23 دیماه سال 1387