نقد و بررسی " از عقب نشينى پلکانى تا گدايى آتش بس (يادداشت روز)" روزنامه ي کیهان سه شنبه 29 ديماه سال 1387
"اعتراف به سرنخ هر دو جنگ 33 روزه حزب الله و 22 روزه ی حماس با اسرائیل، با فاش گوئی و رهنمود دادن فتوای مرگ اسرائیلیان در هر جا و مکان"

گذشته از اینکه در رژیم تروریستی آخوندی آنگونه اوضاع شیر تو شیر شده است و اوضاع بهم ریخته و آشفته و نابسامان شده است که گذشته از نیاز مبرم به جنگ افروزی و پیوسته بحران آفرینی کردن که بیش از گذشته نمبان و برجسته شده است . از سوی دیگر یک پاسدار و سربازجو وشکنجه گر بد نام و پرونده و سناریو ساز حرفه ای که نه رقبا و دگر اندیشان ، بلکه به رقبای خودی هم رحم نمی کند؛ اکنون با فراموش کردن مردم ایران و نیاز و مطالبات شان ، معجزه آسا مدافع ساکنین نوار غزه شده است تا که نشان دهد که این اقدام به اندازه ی کافی نه اینکه یک بازی کثیف تبلیغات تاکتیکی و سیاسی وکمدی و غیر قابل تصور می با شد، بلکه تبدیل به سناریوی تراژدیک نیز شده است . برای اینکه این پاسدار شکنجه گر و سر باز جو وکیل مدافع تسخیری و سخنگوی اجباری ساکنین نوار غزه شده است و با کیفر خواست محکومیت با متهم نمودن دیگران صادر کردن ، و همچون دولت مصر را به خود فروختگی و تحقیر شدگی مفتخر کرده است .

حال چه کسی به این مجوز را به سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری داده است که چرا می بایست یک غیر عرب و مدعی شیعه گری و کیل مدافع تسخیری عرب و سنی ها شود و برآورده کردن حق و حقوق مردم ایران نا دیده گرفته شود. نه اینکه مهم می باشد. بلکه معمائی می باشد که در بطن خود اهداف خبیث و پلید و شوم ضد انسانی نهفته است. چونکه پرسش است چگونه می توان باور داشت. اینگونه مدعیان دیگران و کودکان و فرزندان شان را بیش از خود شان و مردم کشور شان دوست داشته و دلسوزان شان باشند و عجیب هم برای شان سینه بر تنور به چسبانند.؟

گفته می شود که اسب عصاری مدام به دور خودش می چرخد تا گندم را برای آسیابان به آرد وبرای برخی به نان تبدیل کند . اکنون نیز پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری تلاش کرده تا وانمود کند که همین نقش را برای حزب الله لبنان و حماس اجرا می کند. یعنی اینکه همانگونه که گفته شد با فراموش کردن مطالبات مردم ایران، اما راه اندازی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان وسپاه پاسداران با اسرائیل و مانور تبلیغاتی دادن به آن مبدل به نقل محفل و مرکز ثقل خواست و نیاز های مردم ایران شده است که اکنون همزادش حماس و جنگ 22 روزه ی نوار غزه هم مکملش شده است که نه اثبات گر دخالت گری در بحر ان آفرینی و جنگ 33 و 22 روزه حزب الله لبنان وحماس از سوی رژیم تروریستی آخوندی می باشد ، بلکه نشانگر نیاز شدید و مبرم رژیم تروریستی آخوندی به اینگونه جنگ افروزی های برون مرزی به خصوص در خاورمیانه است .

کمدی تر اینکه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری نه فقط در کسوت وکیل مدافع از ساکنین نوار غزه و حماس و حزب الله لبنان وارد صحنه شده و دست به عربده کشی و معرکه گردانی تبلیغاتی زده است ، بلکه در دفاع اشک تمساح ریزی و از موضع نماینده و سخگنوی ملت های عرب این چنین رهبران کشور های عربی را متهم و محکوم کرده است:

"هـ: رژیم صهیونیستی قبل از حمله وحشیانه به مردم مظلوم غزه، سران کشورهای مصر، اردن و عربستان را در جریان این حمله و اهداف آن قرار داده و نه فقط نظر موافق آنها را جلب کرده بود، بلکه آنگونه که اولمرت اعلام کرد- و هیچیک از سران خودفروخته سه کشور یاد شده انکار نکردند- سران سه کشور یاد شده بر سرکوبی مردم غزه اصرار ورزیده و شاید باورکردنی نباشد ولی واقعیت دارد که ملک عبدالله و حسنی مبارک تنها راه به زانو درآوردن حماس را قتل عام مردم عادی غزه دانسته بودند! لطفاً تردید را کنار بگذارید، حسنی مبارک با هماهنگی ملک عبدالله سعودی و سفارش-بخوانید دستور- شیمون پرز و بوش، گذرگاه رفح را حتی برای عبور زنان و کودکان غزه نیز باز نکرد. اما، مقاومت جانانه و ایستادگی سرخ و عاشورایی حماس و مردم غزه که دو روی یک سکه اند، خیلی زودتر از آنچه انتظار می رفت محاسبات رژیم وحشی و کودک کش اسرائیل را برهم زد و رویای صهیونیست ها و حامیان عرب و آمریکایی آنها را به کابوسی وحشتناک بدل کرد. بعد از 9 روز بمباران و موشک پرانی پیاپی و قتل عام مردم مظلوم غزه نه فقط نشانه ای از تسلیم در آنان دیده نمی شد، بلکه برانگیختگی افکارعمومی جهانیان، رژیم صهیونیستی و سران جنایتکار آن را به منفورترین موجودات روی زمین تبدیل کرده بود. در این نقطه، صهیونیست ها که آرزوی پیروزی 3 روزه را برباد رفته می دیدند، حمله زمینی را با استعداد چندتیپ زرهی و 3 لشگر آغاز کردند. در این حمله بیش از 600 تانک در مزارع کم عرض و طول اطراف غزه پرسه می زدند و در همان حال بمباران هوایی و پرتاب موشک های اسرائیلی به غزه ادامه داشت.

" یادداشت روز نویس سرباز جو حسین شریعتمدار ی که از پیروزی جنگ 22 روزه حماس و جهان اسلام همچون جنگ 33 روزه حزب الله لبنان و شکست ارتش اسرائیل و جهان کفر گفته است . اما سخت ناراخت از آتش بس 72 ساعته در نوار غزه است و پیش بینی کرده که این نمی تواند پایان ماجرا باشد. زیرا که برگردان نابودی اسرائیل پاسدار گماشته و چاقو کش احمدی نژاد را اینگونه با فتوای حکم مرگ برای اسرائیلیان در هر جا و مکانی صادر و تجویز کرده است :

"دیروز رژیم اشغالگر قدس در حالی که نه فقط به هیچ یک از اهداف بارها کاهش داده خود نرسیده بود، آتش بس یکطرفه - و فعلاً 72 ساعته- اعلام کرد!... یعنی شکست قطعی در جنگ 22 روزه بعد از شکست مفتضحانه قبلی در جنگ 33 روزه ... و برگ زرین - اگرچه خونین- دیگری از پیروزی اسلام بر کفر جهانی.پیام مقاومت آقا 2 روز بعد از آغاز حمله وحشیانه صهیونیست ها و پیام پیروزی ایشان 2 روز قبل از پیروزی نهایی، ملکوتی است. فاعتبروا یا اولی الالباب.. "

.بدیهی است که آتش بس نمی تواند و نباید پایان ماجرا باشد. صهیونیست های غاصب دست به جنایات وحشیانه زده اند و کمترین مجازات آنها، مرگ است. هر جا که باشند و در هر نقطه ای از دنیا که پیدا شوند. مگر می توان این جرثومه های فساد و تباهی را به حال خود رها کرد و از خون های به ناحق ریخته مردان و زنان و کودکان غزه چشم پوشی کرد؟ به قول ولی امر مسلمین، دوران بزن و در رو گذشته است بنابراین، جنایتکار هر جا و در هر جایگاهی که باشد واجب القتل است"

در خاتمه اینکه همانگونه که بدفعات اشاره شده است. فاجعه ی نوار غزه بها و هزینه و پسآمداصل دشمنی و مخالفت کردن با روند مذاکرات صلح خاورمیانه است که در استای عبور از بحران هسته ای و تلاش کردن برای دسترسی به سلاح هسته ای می باشد که لوطی جماران در خطبه ی عید فطر سال گذشته به وضوح علیه طراحان و پیشنهاد دهندگان روند مذاکرات صلح در خاورمیانه فریاد خشم آلود زد و رهبران کشور های عربی شرکت کننده در کنفرانس آنا پولیس در آمریکا را تهدید علنی کرد. بنابراین راه اندازی این جنگ نوار غزه چون آنگونه که طراحی و تدارک شده بود اکنون ببار ننشسته و نتیجه نداده است . زیرا قبل از آنکه جنگهمه گیر شود و دامنه ی جنگ نوار غزه به سراسر منطقه گسرش داده شود . منتهی به آتش بس موقت و بیشتر منزوی شدن رژیم تروریستی آخوندی شده است . لذا سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری با وانمود کردن حمایت از ساکنین نوار غزه ، تهدید به صدور فتوای حکم مرگ برای اسرائیلیان را صادر کرده است . یعنی اینکه تبلیغ و دفاع از اقدامات تروریستی و انتحاری درون خاک اسرائیل کرده است که می تواند همراه با پرتاب موشک ها از سوی حماس و کاتیوشا از سوی حزب الله لبنان به خاک اسرائیل باشد . حال غرب می بایست تصور کند با سیاست خائنانه و فرصت طلبانه تجارت خون انسان ها که با رژیم تروریستی آ خوندی ادامه داده است که می بایست در نهایت منتهی به دسترسی به سلاح هسته ای رژیم برای بربر منش و تاریک اندیش و نامشروع و قرون وسطائی شود و با وجود اینکه یادداشت روز نویس اکنون اینگونه رهنمود و سلاح تهدید آمیز قتل به صدور مرگ اسرائیلیان برای انتقام گرفتن از اسرائیلیان داده است که چاشنی نابود کردن اسرائیل از سوی پاسدار گماشته و چاقو کش احمدی نژاد است. آن زمان که رژیم تروریستی آخوندی اعلام کند دارای سلاح هسته ای می باشد چه اتفاق خواد افتاد و مسئول کیست؟ به خصوص سیاست بازان مماشت گران غربی چه پاسخی خواهند داشت و چگونه از شریک جرم و هم پرونده بودن خود با حاکمان رژیم تروریستی آخوندی دفاع خواهند کرد؟
هوشنگ - بهداد
سه شنبه 29 ديماه سال 1387