نقد و بررسی " جوشش غيرت هاى انسانى)يادداشت روز) روز نامه ی کیهان پنجشنبه 26 دیماه سال 1387
"بازهم روضه نوار غزه با گریز به صحرای کربلا زدن و ادعای شکست اسرائیل و پیروزی حماس خوانده شده است"
مگر می توان فراموش کرد که بهترین ایام مرده خوری و فرصت طلبی کردن برای آخوندی های منبری حاکم شده ماه های محرم و صفر و روزه ای بوده و می باشد ؟ بنابراین پس از اینکه شاهد بودیم که چگونه جمعه آخر ماه رمضان و عید فطر با روضه خوانی برای حماس و ساکنین نوار غزه، فضا سازی بر ای آغاز جنگ نواز غزه و تبدیل به فاجعه کردنش شروع شد . زیرا با تشویق و تحریک و تر غیب نمودن جهاد اسلامی و حماس به پرتاب موشک به خاک اسرائیل و عدم تمدید آتش بس مقدمه چینی جنگ نوار غزه تدارک دیده شد . زیرا که گفته و تذکر داده شده بود که تلاش برای بحران آفرینی و جنگ افروزی نوار غزه می بایست جایگزین شکست تصوب توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا شود.

اکنون نیز از سوی دیگر بحران جنگ نوار غزه تبدیل به فاجعه برای ساکنین نوار غزه شده است . دستگاه تبلیغات و رسانه ها و تربیون های ر ژیم تروریستی آخوندی پیرامون هرچه گسترده تر کردن این بحران با مخالفت کردن با آتش بس و با ادعای شکست برای اسرائیل و پیروزی برای حماس، این دستگاه تبلیغاتی کوک و بسیج شده است . آنچنان که بدون در نظر گرفتن اختلاف میان شیعه و سنی، با قرینه سازی و ترسیم عاشورا ی تاکتیکی برای حماس و نوار غزه ساخته شده است. زیرا که از جنگ نوار غزه که طراح و عامل و مقصر اصلی اش لوطی جماران سیدعلی خامنه ای و سپاه پاسداران می باشند. این جنگ نوار غزه پیوند به عاشورای کربلا داده شده است و کلیه ی منابر ومساجد و تکایای سراسر ایرانا محور این مسئله بس داغ شده و با گریز به صحرای کربلا زدن و اشک تمساح برای حماس و ساکنین نوار غزه ریختن وبا استفاده از تجربیات گذشته منبر و امام حسین کشی کردن مشغول تبلیغات مرده خوری کردن و جنجال آفرینی مشابه جنگ 33 روزه از موضع سیاست توبره و آخور خوری در مورد فاجعه نوار غزه شده اند .

بنابراین بی جهت نیست که با فراموش کردن به پاسخگوئی به مطالبات مردم ایران و عدم ارائه هیچگونه راه حلی برای مهار تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا ها و فقر و بیکاری که در جامعه نفس مردم محروم و تهی دستان را گرفته است . ولی طلبه پاسدار قلم بر دست و یادداشت روز نویس همچون همکارن خودش مأموریت دارد تا که روضه ی مبسوط پیرامون جنگ نوار غزه بخواند و از شکست اسرائیل و پیروزی حماس فریاد هورا کشی سر دهد. زیرا که این جنگ نوار غزه همچون جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل نه جنگ حماس با اسرائیل است ، بلکه جنگ سپاه پاسداران و لوطی جماران علی خامنه ای با اسرائیل است که گذشته از به حاشیه بردن بحران پرونده ی هسته ای و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای می باشد . از سوی دیگر برای ناامن و آشوب گری در خاوریانه که در بستر زمینه سازی افزایش قیمت نفت است . برای اینکه کاهش بهای نفت عجیب موجب افزایش کسری بودجه شده است . آنگونه که پاسدار گماشته و چاقوکش احمدی نژاد نمی داند بر اساس چه پایه ی قیمت بشگه نفت بدجه سال آینده را تنظیم کند. مشروط بر اینکه صدای انتقادی مجلس دکوری و کمدی و انتصابی هشتم بلند شده است که چرا دولت درارسال لایحه بوده ی سال آینده به مجلس تأخیر می کند؟

درخاتمه اینکه مثل پرسش های قبلی باز هم سئوال است . اگر کاسه ای بر زیر کاسه نهفته نیست و اگر سران رژیم تروریستی آخوندی نقش اساسی در راه اندازی جنگ نوار غزه ندارذد و در راستای اهداف مشخص برنامه ریزی شده ی خود که اشاره شد دفاع از پروژه ی هسته ای و افزایش قیمت نفت می باشد فعالیت نمی کنند؟ همچنین با توجه به جدیت و تلاش فراوانی که برای گسترش و بس دان این جنگ نوار غزه به سراسر منطقه می کنند . لذا چگونه می توان باور داشت و قبول کرد که خون ساکنین نوار غزه می بایست برای حاکمان تهران رنگین تر از خون مردم محروم وتهی دستان ایران باشدکه کمرشان در زیر بار هزینه های طاقت فرسا خمیده و نهیف شده است ؟ از طوی دیگر شاهدیم که چگونه حاکمان فرصت طلب موج سوار و عوامفریب و دین فروش و غارتگر و جنگ افروز رژیم تروریستی آخوندی نه اینکه بررسی کردن و پاسخگوئی مطالبات مردم ایران را فراموش کرده اند ، بلکه دیگر مردم ایران آنچنان محلی از اعراب ندارند که دیگر حتی ضرورت ندارد در اینگونه شوهای نمایشی یادداشت روز نامیده شده نامی از اینان برده شود . همانگونه که سئوال است چگونه جائیکه نه اهل تسنن ، بلکه شیعه و نیروهای کیفی خودی در ایران تحمل نمی شوند و مورد بدترین توهین وتهدید و اهانت ها واقع می شوند . اما باید انتظارداشت که سران رژیم تروریستی آخوندی در میان ناباوری همه کشورهای عربی این یکی کاتولیک تر از پاپ شده است و برای ساکنین نوار غزه و حماس دایه مهربانتر از مادر شده اند؟بالاخره اینکه روی سخن با طرف حساب های تجارت خون خائنانه ی انسان با رژیم تروریستی آخوندیست که قرار است تا کی وکجا ایناتن همچون گذشته نظاره گر بازی احمقانه و کثیف و پلید خود باشند وبه سیاست کثیف مذاکره و مماشات گری اشان با این رژیم بربر منش و تاریک اندیش و نامشروع و جنگ افروز و مهار ناپذی ادامه دهند که شبانه روز توطئه و بحران آفرینی و جنگ افروزی می کند تا هرچه زودتر به سلاح هسته ای دسترسی یابد؟
هوشنگ � بهداد
پنجشنبه 26 دیماه سال 1387