سئوالاتی پیرامون شکنجه شدن یک کودک 9 ساله از سوی پدر معتادش
پیرامون گزارش کودک 9 ساله ی شکنجه شده از سوی پدر متعادش ورخ 7 بهمن اکنون پرسش است جرم و گناه این کودک 9 ساله چیست که در خانواده ی پدر معتاد مجبور به زندگی است؟
فرق این کودک با دیگر کودکان حتی کودکان نوار غزه چیست از نظر حاکمان عوامفریب و دین فروش حاکم براین چیست که این یکی می بایست جزو فراموش شدگان در جامعه ی ایران باشد؟
مواد مخدر چگونه وارد کشور و جامعه و توزیع می شود؟
علاقمندان یا قربانی اش جزو کدامین اقشار جامعه می باشند وچرا؟
ریشه و علت گریش به سوی مصرف مواد مخدر در جامعه چیست؟
سرکوب و اختناق و عدم عدالت و آزادی و فقر و محرومیت در در جامعه گرایش به سوی مواد مخدر چیست؟
مسکن در چارچوب پزشکی و در مان چه جایگاه یا تعریف پزشکی یا روانکاوی در مان بیماران آسیب پذیر دارد؟
چرا از سوی متخصصان در مورد درد بیماری های لا علاج همچون سرطان های رشد یابنده ی بد خیم در مان ناپذیر از مرفین به عنوان مسکن یا کاهش دهند ی مقطعی درد تجویز می شود؟
چرا می بایست مشابه ی همین تجویز درمان ، برای معتادین مزمن ولا علاج ، به خصوص در مورد نسل جوان محروم و بیکار در جامعه بکار گرفته شود؟
این شرایط چگونه در جامعه حاکم و تحمیل شده است ؟
مهمتر اینکه معنی و مفهم و عملکرد 30 مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد و قاچاقچیان در جامعه چیست که از سوی دستگاه قضائیه و نیروی انتظامی دنبال و اجرا شده است ؟
اگر سیستم آلوده به فساد نمی باشد و ار گان ونهاد های و ابسته اش درست کار می کنند و آلوده به فساد و تبعیض وبی عدالتی و رشوه گیری نمی باشند . چرا می بایست نتیجه ی عملکرد 30 ساله مبارزه ی کذائی اشان با مواد مخدر و معتادین و قاچاقچیان درست نتیجه ی معکوس در جامعه بر جای گذاشته باشد؟
بدتر اینکه چگونه است که قربانیان آلوده به مواد مخدر؛ همگی از اقشار فرو دست و پائینی و محروم جامعه می باشند؟ به خصوص اینکه قریب به اتفاق اعدام شدگان از همین اقشار یاد شده می باشند. بطوریکه در میان دار زده شدگان 30 سال گذشته حتی یکی از اعضای دولت مردان و سایر مسئولین نهادهای حکومتی و آقازاده های شان وجود ندارد؟ در صورتیکه همگان می دانند که رهبر لوطی جماران ولی فقیه خامنه ای اهل بساط منقل و دود می باشد ونمونه ی مشابه ی وی در حکومت کم نمی باشند که همسنگر ایشان می باشند. همینطور اینکه گفته می شود سر نخ ورود مواد مخدر چه از طریق زمینی و هوائی و مرز آبی سپاه پاسداران و نیروی انتظامی می باشند . زیرا که اسکله های بیشماری در سواحلآبی جنوب کشور در اختیار سپاه پاسداران می باشند که همگی غیر مجوز می باشند وشبانه روز مشغول تخلیه ی مواد مخدر و مشروبات الکلی و کالاهای قااق دیگر می باشند . البته همانگونه که اشاره شد اگر چنانچه ثروت و پول هنگفت باد آورده توی کیسه با ندهای مافیائی مواد مخدر وابسته به رژیم تروریستی آخوندی واریز می کند . اما در عوض هزینه و بهایش را محرومان و فراموش شدگان جامعه و امثال اینگونه کودکان پرداخت می کنند .

اگر اینگونه ها صحنه ها سند محرز جنایت علیه ی بشریت نمی باشد پس چیست؟ عجیب است که از سوی پلیس و دادگاه پدر معتاد ، شکنجه گر سنگدل لقب گرفته است. و لی عوامل یا آنانی که همین پدر سنگدل شکنجه گر معتاد را به این روز کشانیده اند که اینان را قربانیان اهداف شیطانی و پلید خود کرده و آلوده به مواد مخدر کرده اند. البته که هم تعداد اینگونه قربانیان هم در جامعه کم نمی باشند. همچنین بطور مختصر اشاره شدکه دلیل گرایش به سوی مواد مخدر در جامعه چیست نه تبرئه شده اند ، بلکه جزو مصلحان جامعه می باشند.

بدتر اینکه نه دستگاه قضائی و امنیتی و بهداشت خانوادگی پیگیری نمی کنند، بلکه بطور تصادفی معلم مدرسه از مشکوک بودن کبودی صورت کودک 9 ساله متوجه شده است که این کودک 9 ساله به مدت 8 سال است که شکنه شده است . برای اینکه پدر معتادش می خواسته از مادرش انتقام بگیرد که چرا به خاطر اعتیاد از وی جدا شده و با کسی دیگر از دواج کرده است ؟
همچنین سند اعتراف از این مهتر که به آسانی زیرآب ادعای پوشالی و دروغین مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان و معتادین در جامعه در 30 سال گذشته زده شده است . همچنین تق مبارزه ی چندین ساله ی اخیر طرح های امنیت اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان از سوی نیروی انتظامی نیز در آمده است که پس از آنهمه گرد وخاک و تبلیغات کردن و آمار و اخبار دروغین دادن ا اکنون مشخص شده است که هم مواد مخدر به آسانیدر دسترس است و یافت می شود . هم فرد معتاد آزادانه می تواند آن را تهیه و استفاده کند. بدتر اینکه کودک خودش را نیز برای انتقام از همسر جدا شده اش برای 8 سال شکنجه کرده است و به جز مورد استثائی معلم مدرسه که گزارش آن شد، کسی دیگرهم متوجه نشده است .

لطفا ً برای دیدن تصویرکودک شکنجه شده و متن گزارش به این لینک رجوع کنید.
http://www.jomhourieslami.com/1387/13871107/index.html
hasEML = false;
هوشنگ - بهداد
دوشنبه 7 بهمن ماه سال 1387