نقد و بررسی " درسي كه از نهاد فرمايشي سازمان ملل بايد آموخت" روزنامه ی جمهوری اسلامی شنبه 21دیماه 1387
"با کتمان کردن واقعیت وبا وارونه گوئی و طلبکاری کردن نهاد سازمان ملل به جای سران جنگ افروز رژیم تروریستی آخوندی در برپائی جنگ نوار غزه زیرسئوال رفته است !"

رژیم تروریستی آخوندی که با سیاست حرفه ای تو بره و آخور خوری تخصص و اعتیاد مزمن دارد. اکنون که هم عامل و مقصر اصلی راه اندازی بحران جنگ افروزی و فاجعه ی نوار غزه می باشد . به خصوص جائیکه سر بازجو حسین شریعتمداری مدیر مسئول ورق پاره ی کیهان که نماینده ی ویژه ی لوطی جماران در این ورق پاره است و فقط مأموریت پرونده و سناریو سازی و بازتاب دادن اخبار و گزارشات غیر واقعی و تحریف شده با وارونه گوئیدر این ورق پاره ی کیهان می باشد. در سفر اخیر خود که به رود سرد داشت تأکید کرد که آتش بس جنگ نوار غزه بی معنی می باشد . زیرا که فرصت به اسرائیل می دهد تا بیشتربه حماس تاجم کند .
از سوی دیگر پس از اینکه پاسدار جانباز موجی و ترکشی سعید جلیلی که رئیس شورای عالی امنیت ملی وسر پرست هیئت مذاکره کننده ی هسته ای است به دمشق و بیروت سفر کرد تا در دیدار خود با برخی از رهبران سیاسی حماس و جهاد اسلامی فلسطین وبشار اسد رئیس جمهور مصر پیام لوطی جماران آخوند علیل و معتاد علی خامنه ای را منتقل کندکه از اینان خواسته شده است که باید به جنگ نوار غزه ادامه داده شود . همچنین سوریه هم می بایست از طریق بلندی های جولان با اسرائیل وارد جنگ شود . سپس به بیروت سفر کرد و با رهبران حزب الله لبنان شبیخ حسن نصرالله و نبی بری رهبر شیعیان لبنان دیدار کردو پیام مشابه ی لوطی جماران را به اینان منتقل کرد که حاصل آن پرتاب 4 موشک کاتیوشا از سویحزب الله به خاک اسرائیل بود که با واکنش توپخانه ی اسرائیل مواجه شد .
ازطرف دیگر در شرایطی که هرروز بسیج آلت دست وزائده ی سپاه پاسداران مشغول تدارک توطئه آمیزی و تحصن درفرود گاه های کشوراست و به سفار تخانه ها یا دفاتر حافظ منافع کشور های عربی و حتی اشغال باغ سفارت انگلیس تهاجم می کند د و با مرگ به رهبران کشور های عربی گفتن ، آنان با تهدید می شوند طوریکه با تعیین کردن جایزه ی یک میلیون دلاری خواهان ترور و کشتن حسنی مبارک رئیس جمهور مصر می شوند . گذشته از اینکه اینگونه اقدامات جایگاه قدرت سپاه پاسدران را برجسته می کند و نقش دخالت گری در امور داخلی سایر کشور های منطقه عیان می کند به خصوص نقش اصلی در بحران جنگ افروزی و فاجعه آفرینی نوار غزه به نمایش گذاشته می شود که چگونه تلاش بر ادامه و بسط و تعمیم آن به منطقه می شود .
مهمتر اینکه ماهیت و ساختار تروریستی و جنگ افروزی و عامل اصلی بی ثباتی و ناامن سازی منطقه نیز بطور شفاف عریان شده است . اکنون دیگر خیلی وقاحت و پرروئی می خواهد که تلاش برای پاک کردن صورت مسئله شود و با کتما ن کردن حقیقت و نادیده گرفتن نقش رژیم تروریستی آخوندی در جنگ افروزی نوار غزه و با شیوه های تبلیغاتی و تهدیداتی کوشش برای شعله وری و گسترش آن در سراسرمنطقه می شود. ولی ملای سرمقاله نویس موضع طلبکاری نهاد سازمان ملل را برزیر سئوال برده است که چرا قطعنامه ی ضعیف آتش بس در نوار غزه تصویب کرده است؟

البته ملای سرمقاله نویس توضیح نداده است مگر پاسدار گکاشته و چاقو کش احمدی نژاد در سخنرای سال دوم خود در سازمان ملل که دست نویس و رو خوانی بود. خواهان انحلال سازمانملل نشد و پیشنهاد تتشکیل سازمان ملل جدید بدون حضور نماینده ی آمریکا و انگلیس و اسرائیل نداد ؟ حال پرسش است وقتی که نهاد سازمان ملل برسمیت شناخته نمی شود . برای چه عضویت در آن لغو نشده است؟ مهمتر اینکه برای چه در آن شرکت می شود و انتقاد به تصویب نامه های آن می شود که چراطبق نظر و خواست رهبران جنگ افروز و دین فروش و غارتگر رژیم تروریستی آخوندی اقدامو عمل نمی کند؟

مسخره تر اینکه با فراموشی کامل مسئولیت رهبران رژیم تروریستی آخوندی به خصوص سپاه پاسداران و ائمه جماعات دست نشانده که در حمایت از حماس خواهان نابودی اسرائیل و ترغیب و تشویق و تحریک کردن حماس به پرتاب موشک به خاک اسرائیل می شدند و تأکید و تقاضا بر شکستن آتش بس و عدم تمدید آن با اسرائیل می کردند که بدون شک همانگونه که ذکر شد رژیم تروریستی آخوندی عامل و مقصر جنگ افروزی نوار غزه و ادامه ی آن می باشد . ولی ملای سرمقاله نویس وارونه گوی مدعی شده است که چرا سازمان ملل 13 روز فرصت داد اسرائیل تهاجم نظامی کند و مردم بی گناه نوار غزه را بکشد و مساجد را تخریب نماید . سپس قطعنامه ی ضعیف آتش بس تصویب کند و این نهاد بین المللی به محاکمه شانیده شود و متهمشودکه آلت دست آمریکامی باشد؟

در خاتمه اینکه پرونده ی ننگین 3 دهه ی قتل و غارتگری و جنگ افروزی و سرکوب و جنایت سران رژیم تروریستی آخوندی که دردسترس می باشد . ازسوی دیگر دارای کارنامه ی بس ننگین محکومیت جهانی نقض حقوق بشر دارد . همچنین در شرایطی که رشدرقابت و تضاد های جناحی و باندی آنچنان بالا گرفته است که پاسدار گماشته احمدی نژاد چاقو کش برای رفسنجانی چاقو کشی می کند و وی را تهدید به قطع دست و بالا می کند . از سوی دیگر لوطی جماران سید علی خامنه ای آلت دست سپاه پاسداران خاتمی را متهم به شاه سلطان حسین می کند وتأکید می کند که نیاز نیست بازهم نامزد ریاست جمهوری دوره ی دهم شود . مهمتر اینکه هنگامی که رشد تورم و گرانی لجام گسیخته با افزایش قیمت کالا ها و فقر و بیکاری در جامعه بیداد می کند. و لی پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس مجلس دکوری و کمدی و انتصابی و پاسداری هشتم به ای پاسخگوئی به مطالبات ول داده شده به موکلین نمایندگان تشریفاتی و انتصابی مجلس، نه اجازه به منتقدان نمی دهد که وزرای بی عرضه ی دولت نهم را استیضاح کنند که عامل رشد تورم و گرانی و بیکاری و فقر بیشتر می باشند ، بلکه دست به سفر به دمشق زده است تا که دیدار بابرخی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین و حناس داشه باشد و از اینان تقاضای گسترش جنگ نوار غزه و ادامه ی فاجعه ی نوار غزه کند تا اینکه لوطی جماران بتواند بفرمان کودتا گران خاموش و خزنده ی حزب پادگانی وارد صحنه ی نمایش شود و رهبران کشور های اسلامی را به ترسو و وابسته بودن متهم کند که چرا در دام توطئه ی نوار غزه رژیم تروریستی آخوندی نیفتادند که سپاه پاسداران آن را برپا کرد . بنابراین آیا این رژیم تروریستی آخوندی دوستدار مردم فلسطین می باشد که اشک تمساح برای حماس می ریزد؟آیاطبق تجربه ی جنگ نعمت است خمینی شیاد. سران این رژیم ضد بشری می توانند بدون سرکوب و اعدام داخلی و صدور تروریسم و بنیاد گرائی وجنگ افروزی و سیاست دخالت گری در کشور های منطقه به حاکممیت ننگین خودشان ادامه دهند؟ بالاخره اینکه آیا ملای سر مقاله نویس از موضع صلح طلبی و روابط مسالمت آمیز با سایر کشورها و دلسوزی برای مردم فلسطین است که انتقاد به مصوبه ی اخیر آتش بس جنگ نوار غزه ی سازمانم لل کرده است یا نه برای مساعد کردن شرایط دشمنی با روند مذاکرات صلح خاور میانه و حذف کردن نقش کشور های میانه روی عرب ورادیکال کردن فضای منطقه در راستای سرعت بخشیدن بدون مانع پروژه ی هسته ای و دسترسی به سلاح هسته ای و قبضه ی کامل قدرت و علنی کردن از سوی پالسداران و زائده اش بسیج است و اعلام امپراتوری فاشیستی مذهبی در سراسر خاورمیانه است.
هوشنگ � بهداد

شنبه 21دیماه 1387