بخش ناگفته ها و پنهانی 3 گزارش خبری از نوار غزه روزنامه جمهوری
از اینکه کشتن کود کان و بی گناهان در نوار غزه اقدامی جنایتکارانه و ضد انسانی است که محکوم می باشد. همانگونه که کشتن مردم بی گناه اسرائیلی نیز محکوم است .اما تلااش کردن حقیقترا کتمان کردن و موضوع اصلی را دور زدن و براساس رابطه ی علت و معلول پاسخ ندادن و با پاک کردن صورت مسئله فرصت طلبانه تحلیل و تفسیر های رنگارنگ دادن تا که بطور کامل و مقصر اصلی نه فرا موش شود ، بلکه فرصت داده شود تا گرگ خونخوار در لباس میش و صلح طلب و انسان دوست، خودش را جا بزند و فرافکنانه طلب کاری ند دست کمی از اقدامی اولی ندارد که شدیداً اینهم محکوم است . به خصوص اگر مدعیان اشک تمساح ریزان انگلان خون و مفت خوار غیر مولدی باشند که هنرشان همچون زالو از خون دیگران تزریق می کنند که 30 سال است که در ایران حاکم شده اند و مشغول عوامفریبی و دین فروشی و غارت گری و سر کوب و بحران سازی و جنگ افروزی و جنایت و خیانت می باشند .مگر غیر از این است که این نظام ضد مردمی و قرون وسطائی 3 دهه است که بقای ننگین اش مدیون دین را ابزار کردن است می باشد که در راستای سرکوب و خفقان بس گسترده و ادامه دار داخلی و صدور تروریست و بنیاد گرائی و دخالت گری به برون مرز برای و بر پائی آشوب و جنگ افروزی است. شبیه همین فاجعه ای که اکنون در نوار غزه می گذرد که اگر چنانچه مدعیانی باشند که با فراموش کردن عمدی عامل تحریک و تشویق و ترغیب جهاد اسلامی فلسطین و حماس به پرتاب موشک و راکت بدرون خاک اسرائیل را نا دیده بگیرند و فراموش کنند و فقط اسرائیل را متهم و محکوم کنند بیش از اقدامات و جنایات اسرائیل مقصر و محکوم می باشند. زیرا که دیقاً شریک جرم حاکمان ایران شده اند . زیرا که مشابه ی اینان تحلیل و تفسیر کرده با کشیدن مار ، تلاش کرده اند تا مار قالب کنند .

اما کیست که هنوز نداند رژیم تروریستی آخوندی در چه شریط بحرانی و رقابتی و تضاد و فشار با انزوای منطقه ای و جهانی قرار دارد و به سر می برد؟ به خصوص پیرامون بحران هسته ای که هرروز فشار های مخالفت جهانی علیه اش بیشتر می شود.

همچنین اکنون پرسش است زمانی که خاتمی رئیس جمهوری سابق مدعی اصلاح طلب شاه سطان همگام با دشمن نامیده می شود که تأکید شده است دیگر نیاز به وی نمی باشد . از سوی دیگر رفسنجانی دزد و غارتگر از سوی رقیب پاسدار چاقو کش پاسدار احمدی نژاد تهدید به قطع دست و پا می شود که به فرمان لوطی جماران سید علی خامنه ای و توصیه سپاه پاسداران این سفارش منتقل شده است . البته که وضعیت اقتصادی کشور و و اوضاع معیشتی مردم و تورم و گرانی افزایش قیمت کالا ها و فقر و بیکاری که نیاز به گفتن ندارد تا ه توضیح داده شود چگونه است؟

بلی پرسش است کدام حکومت مردمی است که با این شرایط مواجه می باشد؟ چگونه است که مسئولان این نظام تصمیم می گیرند نا گهان همه موضوعات داخلی را فراموش کنند و عاشق سینه چاک حماس و ساکنین نوار غزه شوند وهمه رهبران کشور های عربی و محمود عباس رهبر حکومت خود گردان فلسطین را خائن معرفی و متهم کنند ؟ در تهران به دفاتر و سفارتخانه های سازمان ملل و کشور های ربی حمله شود و تظاهرات نمایشی و فرمایشی به حمایت از حماس بر گزار کنند تا که با هرچه بحرانی کردن نوار غزه و دامنه دار کردنش در منطقه ی خاور میانه اهداف پلید خودشان را دنبال کنند . از جمله در رأس این اهداف دسترسی به سلاح هسته ای می باشد .

بهر حال آنقدر دستان جنایتکاران حاکم بر ایران به خصوص سپاه پاسداران در جنگ افروزی نوار غزه محرز و شفاف می باشد. برای اینکه همچون اشغال نظامی افغانستان و عراق فقط رژیم تروریستی آخوندی از جنگ افروزی نوار غزه بهره می برد . البته 3 گزارش خبری ضمیمه شده ی روزنامه ی جمهوری اسلامی بطور شفاف و بدون هیچگونه ابهام ثابت کرده است که سر نخ جنگ افروزی نوار غزه کجاست؟ زیرا که گزارشگر اشره کرده است الگو وشیوه ی جهاد اسلامی و حماس، حزب الله لبنان می باشد . رابطه ی حزب الله لبنان هم با رژیم تروریستی آخوندی آنگونه عیان است که نیاز به بیان نیست تا که گفته شود چگونه بنیانگذاری شد و چرا گفته می شود فر زندان خمینی شیاد و تر وریست های مقدس می باشند . همچنین مخالفت با آتش بس کردن و تأکید بر پرتاب بیشتر موشک و با آب و آب از آن گزارش و تعریف و تمجید تهیه کردن و باز تاب دادن با ضمیمه کردن تهدید تر غیب شیخ حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان که خواست مردم مصر علیه ی حسنی مارک قیام کنند و به حمایت حماس بر خیزند تا دامنه ی جنگ در نوار غزه هرچه بیشتر گسترده شود تا پیام پاسدار محمد عراقی منتقل شده باشد که تأکید کرده اینگونه مبارزه با اسرائیل کردن فایده ای ندارد.بلکه باید جنگ از طریق مرز زمینی با اسرائیل را گشود.

در خاتمه اینکه تأکید می شود که عامل و محرک و مجرم اصلی سران رژیم تروریستی آخوندی به خصوص سپاه پاسداران است که هم بمب اتمی می خواهد وهم اینکه می خواهد کودتای خاموش و خزنده و شرایط حکومت نظامی خودش را علنی کند و رقبا را نه هذف که خفه و خاموش کند . متأسفانه بهای این هدف شوم و پلید را اکنون ساکنین نوار غزه در کنار مردم ایران و عراق دارند می پر دازند. اگر رهبران کشور های عربی و غرب و سازمان ملل به خود نیایند و مسئولانه با محرک و عامل اصلی جنگ افروزی برخورد نکنند و تصمیم جدی و قاطعانه برای تشکیل کشور دمکراتیک فلسطین و تغییرات دمکراتیک در ایران نگیرند به زودی نه سراسر منطقه ی خاور میانه مشابه نوار غزه می شود ، بلکه دامنه ی آن به اروپا و جهان خواهد کشید . زیرا که با غول وحشی از شیشه بیرون زده با داشتن بمب اتمی مواجه می باشند که هر گز مهار پذیر نیست.
هوشنگ - بهداد
لطفاً برای دسترسی به گزارشات خبری اشاره شده به این لینک رجوع شود :
http://www.jomhourieslami.com/1387/13871012/index.html
hasEML = false;

پنجشنبه 12 دیماه سال 1387