توطئه ی مشترک دو مهره ی دست نشانده ی عراقی در بغداد وتهران علیه مجاهدین ساکن شهر اشرف در بغداد

موج سرکوبگری های رو به رشد ادامه دار که در ایران وجود دارد و عجیب شتاب گرفته است . از جمله ی توقیف روزنامه ی کار گزاران ار گان تبلیغاتی حزب کار گزاران که وابسته به رفسنجانی است که پس از تعطیل کردن دفتر کانون دفاع از آزادی و حقوق بشر متعلق به خانم شیرین عبادی که دارنده ی جایزه ی صلح نوبل است انجام گرفت که همگام با آن افزایش دار زدن ها و سنگسار کردن ها و قطع اندام با گیوتین در زندان ها نیز اوج گرفته است به خصوص اینکه در دو سه روزه اخیر تعداد 20 متهم دست پروردگان رژیم جنایتکار تروریستی آخوندی در زندان اوین و یزد و دیگر شهر ها ی کشور بر دار کشیده شدند . از سوی دیگر تهد ید و تعقیب کردن دانشجویان آزادیخواه و باز داشت و شکنجه و محاکمه کردن شان ادامه دارد . البته به این نیت تا شاید پژواک سر دادن مرگ بر دیکتا تور دانشجویان معترض و آزادیخواه در دانشگا های سراسر کشور خاموش و محو گردد . البته درست نتیجه ی معکوس بر جای گذاشته است . زیرا که نه اینکه دانشجویان آزادیخواه نه تسلیم رعب وحشت به خاطر باز داشت دانشجویان و زندانی شدن شان همسنگران خود نشدند ، بلکه با حضور در صحنه و بلند کرن فریاد مرگ بر دیکتاتور و سید علی پیونشه ، ایران شیلی نمیشه ، خواهان آزادی یاران وهمسنگران و دانشجویان مبارز باز داشت و زندانی شدگان خود شده اند .

همچنین پس از اینکه توطئه گران و جنگ افروزان نوار غزه که به هدف طراحی شده ی انتقال بحران وجنگ افروزی از عراق به نوار غزه نرسیده اند که ناشی از شکست تصویب توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا بود . همینطور به دلیل حضور و فعالیت افشا گرایانه ی مجاهدین در عراق و سراسر اروپا و کا نادا و آمریکا و استرلیا که با بر گزاری تحصن ها و آکسیون و اعتراضات، به دفاع از رزمندگان ساکن اشرف بر خاسته اند و هر روز رژیم جنایتکار و نامشروع و ضد بشری آخوندی را رسوا وبی آبروتر می کنند . بنابراین برای تلافی کردن و انتقام گرفتن از مجاهدین ساکن شهر اشرف ، دستگاه بد نام وزارت آدمکشان اطلاعات رژیم تروریستی آخوندی با راه اندازی جنگ روانی و شیطان سازی بطور هم آهنگ در عراق و داخل کشور و برون مرزتلاش می کنند تا هرروز توطئه و دسیسه و پرونده ی سناریو سازی جدیدی علیه ی مجاهدین گشوده شود . آنگونه که قبل از دعوت یک مهره ی سرسپرده در دولت دست نشانده ی نوری المالکی به نام موفق الربیعی مشاور امنیت ملی دولت عراق به تهران که فرا خوانده شد تا که بطور مشترک توطئه جدیدی علیه ی مجاهدین سان شهر اشرف طراحی و اجرا شود.

بنابراین بطور همزمان از طرف دیگر در یک توطئه ی برنامه ریزی شده ی دیگر ، تعدادی از اعضای خانواده های مجاهدین ساکن شهر اشرف که از فرود گاه تهران عازم بغداد برای دیدار عزیزان خود بودند . بطریکه فراموش نشده است که چگونه پس از اشغال نظامی عراق سران رژیم جنایتکار آخوندی و وزارت بد نام اطلاعات با اصرار و فشار و تهدید و تبلیغات گسترده از خانواده های مجاهدین خواسته می شد تا که بدیدار فر زندان خود شان به عراق بروند و آنان رابه باز گشت به زیر حاکمیت جلادان حاکم بر ایران دعوت کنند . ولی اکنون که تعدادی از اعضای خانواده های مجاهدین عازم بغداد بودند با یک یورش و هجوم وحشیانه و غیر انسانی به اینان در فرود گاه شد ومورد ضرب و شتم شدید واقع شدند وبازداشت و به سلول های انفرادی زندان مخوف یا قتلگاه اوین منتقل شده اند . از سوی دیگر پس از زمان تعیین کردن که می بایست تا 10 روز دیگر مجاهدین ساکن شهر اشرف عراق را به سوی ایران یا کشور ثالث ترک کنند. همچنین بموازات آن در یک شوی خائنانه و ساختگی ادعای مضحک و سفارشی اعلام شد که یکی از مجاهدین ساکنین شهر اشرف خودش را به نیروهای عراقی تحویل داده و مدعی شده است که مجاهدین برای تلاش ماندن در عراق طرح عملیات انتحاری میان نیروهای امنیتی عراقی اطراف شهر اشرف را داشته اند .

اما اکنون ورق پاره ی کیهان پرونده و سنار یو ساز سر باز حسین شریعتمداری مورخ 3 بهمن گزارش داده است که در دیدار دو مهره ی سر سپرده ی عراقی به رهبر لوطی جماران علی خامنه ای و سپاه پاسداران که یکی موفق الربیعی است که مشاور امنیت ملی دولت دست نشانده ی عراق است و د یگری آخوند عراقی شاهرودی است که این آخوند کلان دزد افشا شده در لیست عباس پالیز دار است که رئیس تشریفاتی و انتصابی دستگاه قضائی آلوده به فساد رشوه و تبعیض است که عجیب این نهاد مدافع غارتگران و جلادان و شیادان حاکم بر ایران، دارای کار نامه ی سیاه حق کشی و بسیار سنگین و ننگین آدمکشی می باشند . اما در دیداری که در تهران با هم دیگر داشتند بطور مشترک مدعی شده اند که می بایست بر ضرورت حضور مجاهدین در عراق پایان داده شود . البته این آدمکش دزد و غارتگر شاهرودی با وارونه گوئی کردن و از موضع فرار به جلو تلاش مذبوحانه کرده است که جنایات آدم ربائی و مثله کردن و اقدامات عوامل رژیم تر وریستی و سپاه پاسداران و سپاه قدس به خصوص پاسدار دییپلمات تروریست محمد حسن کاظمی قمی سفیر رژیم تروریستی در بغداد به مجاهدین نسبت داده شود.

در خاتمه اینکه اکنون در شرایطی که رژیم تروریستی آخوندی پس از توطئه جنگ افروزی 22 روز ی نوار غزه بر ضریب رسوا شدگی و انزوای منطقه ای اش افزوده شده است . وبر عکس نه اینکه ، این فاجعه آفرینی نوار غزه نتوانست جایگزین شکست توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا شود ، بلکه تبدیل به شکست افتضاح آمیز دیگری برای دین فروشان وجنگ افروزان حاکم بر ایران شد . همچنین هنگامی که آنچنان برنامه ریزان کودتا گران خاموش و خزنده ی رژیم نامشروع منقبض ووحشت زده شده اند و از قیام خیزش مردم ناراضی به خصوص جوانان و دانشجویان شجاع و آزادیخواه دچار ترس و وحشت و نگرانی می باشند که حتی توان تحمل برگزاری چهاردهمین سال در گذشت مراسم مهندس بازر گان در حسینیه ارشاد تهران را ندارند و تهاجم به نفرات شرکت کننده در این مراسم شده و مورد ضرب و شتم واقع شدند و به اتهام فعالیت علیه ی امنیت ملی مجوز بر گزاری به این مراسم داده نشد . همینطور دفتر تحکیم وحدت دانشجوئی طیف علامه که حاضر نیست همچون گذشته مطیع و فرمانبر حاکمان باشد بر غیر قانونی بودنش تأکید شده است . لذا مشخص است در آستانه ی اخراج نام مجاهدین از لیست گروه و تروریست ها از سوی کشورهای اتحادیه ی اروپا تا چه اندازه برای حاکمان رژیم دین فروش و عوامفریب و غارتگر وجنگ افروز و متزلرل می تواند درد آفرین ونا خوشآیند باشد ؟آنگونه که می بایست سرانش با مسئولین اطلاعاتی و خبررسانی و با وارونه گوئی وتحریف کردن و بر پا کردن جنگ روانی و شیطان سازی همچون ماهی بر قلاب افتاده ای باشند که برای نجات خود از دام قلاب ماهیگیر صیاد دست به هرگونه تلاش مذبوحانه ای می زند . ضمن اینکه نشانگر وحشت عمیق سران رژیم تروریستی آخوندی بربر منش و تاریک اندیش و پدر خوانده ی تروریسم جهانی و یاغی بین المللی از مجاهدین ساکن شهر اشرف می باشد . به خصوص اینکه و فعالیت افشاگرایا نه ی مجاهدین و حامیا ن شورائی اشا ن و همینطور هو ا داران مقاومت در سراسر جهان در حمایت از این اشرف نشینان در بغداد این ترس و نگرانی برای حاکمان جنایتکار ایران بر باد ده و نامشروع و ضد مردمی را مضاعف کرده است.

هوشنگ � بهداد
سوم بهمن ماه سال 1387