نقد و بررسی " ميراث شوم بوش" روزنامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 2 بهمن ماه سال 1387
" بدون اعتراف به همکاری با بوش در اشغال نظامی افغانستان و عراق که در راستای اهداف خاص ضدانسانی و شوم بود. اکنون طلبکارانه از میراث شوم بوش گفته شده است "
عجیب است رژیمی که خودش نا مشروع و ضد مردم و قرون وسطائی و آشوب طلب و جنگ افروز و عوامفریب و دین فروش و غارتگر است و 30 سال است که با ابزاری کردن دین و سوء استفاده کردن از آن سابقه ی جنایت و خیانت و جنگ افروزی و ویرانی و دروغگوئی و دین فروشی دارد. چون از قیام و وخیزش اعتراضی مردم وحشت دارد . بنابراین پیوسته تلاش می کند با بحران سازی های درونی و بیرونی و انحراف اذهان عمومی وافزایش سرکوب و خفقان و ضرب و شتم دستگیری و زندان و شکنجه و دار و اعدام و سنگسار کردن و قطع اندام به حکومت ننگین خودش ادامه دهد . ضمن اینکه سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی و دخالت گری در امور داخلی سایر کشور را جزو دیپلماسی خود قرار داده است که مکمل سیاست سرکوب و ار عاب و وحشت داخلی اش کرده است . البته از ویژگی های شوم و ضد انسانی رژیم تروریستی آخوندی در کنار ابزاری کردن دین با مقولات آزادی و عدالت و مردم ایران و مبارزه با آمریکا و دفاع کردن دروغین و تاکتیکی از ملت های مسلمان منطقه است به خصوص حزب الله لبنان و حماس را وسیله پیشبرد اهداف شوم و کثیف و پلید خود قرار داده است. برای همین برای فرار از پاسخگوئی به مطالبات مردم ایران ، همیشه پرداختن به کشور های همجوار و منطقه و اسرائیل و آمریکا ار حجیت داده می شود تا اینکه ثابت شود در این رژیم تروریستی و ضد بشری آخوندی مردم سیاهی لشکر هائی می باشند که به جز حضور و نیاز شرکت در انتخابات � انتصابات نمایشی و فر مایشی یا دفاع از تأسیسات هسته ای به عنوان دیوارهای گوشتی و گلوله های دم گلوله ی توپ بودن در جنگ، دیگر محلی از اعراب ندارند.

برای همین است که ملای سر مقاله نویس بدون آنکه توضیح دهد ماهیت و ساختار رژیم تروریستی آخوندی چگونه است و در 30 سال گذشته برای مردم ایران چه کرده است و زنان در این رژیم بربرمنش و تاریک اندیش آخوندی چه جایگاه ونقشی دارند؟ یا اینکه بر گزاری نمایش انتخابات و انتصابات ریاست جمهوری در ایران چگونه است و چه روندی را طی می کند و نقش شورای نگهبان فر مایشی در این مورد چیست؟ بالاخره رئیس جمهور چگونه بر گزیده می شود و قدرت و اختیاراتش چیست؟ در تجربه ی آزمون شده 30 ساله به خصوص در بیش از 3 سال گذشته پاسدار گماشته و چاقوکش کش برای مردم ایران چه کرده است؟ آری با فراموش کردن عمدی این موضوعات از سوی ملای سرمقاله نویس تر جیح داده شده است که به گشایش مراسم ریاست جمهوری باراک اوباما در آمریکا پرداخته شود. البته بدون اعتراف و اشاره به همکاری سران رژیم تروریستی آخوندی با آمریکا در اشغال نظامی افغانستان و عراق که در راستای کثیف و تدارک دیده شده در این دو کشور و منطقه ی خاور میانه بوده است که از میراث شوم بوش بوده است . ناگفته نماند که مهمترین میراث شوم بوش اشغال نظامی این دو کشور و فراهم کردن فرصت برای رژیم تروریستی آخوندی در این دو کشور و یکه تا زی کردن و دست زدن به اقدامات تروریستی و صدور آن به خاور میانه و ناامن وبی ثبات کردنش می باشد که بطور نمونه 22 روز جنگ در نوار غزه شاهد فاجعه سازی بودیم.

آری بدون آنکه اشاره شود که بوش هر که بود و هرچه کرد پس از 8 سال ولی کاخ سفید آمریکا را ترک کرد و جای خودش را به یک سیاهپوست غیر آمریکائی داد که یک زن هم وزیر امور خارجه اش می باشد . در صورتیکه آخوند علیل و معتاد و آلوده به فساد و مدافع و مبلغ آن خامنه ای لوطی جماران بعنوان رهبر و ولی فقیه در جماران بر جای خود نشسته است که می تواند نامه های حکومتی بالاتر از قانون اساسی صادر کند و کنترل و تغییر پذیر است و پاسخگو به هیچ مقامی هم نمی باشد.

همچنین با نا دیده گرفتن مشکلات اقتصادی دولت و وضعیت بد ونابسامان و طاقت فرسای معیشتی مردم ایران آنگونه که از دفاتر ثبت دفن اجساد بهشت زهرا گزارش شده است در یک ماه گذشته تعداد 48 نفر به خاطر عدم سوء تغذیه جان باخته اند . همینطور ادامه ی جنگ قدرت و ثروت باندهای مافیائی و جناحی که وجود دارد . ولی از مشکلات اقتصادی و غیرو در آمریکا گفته شده است که اوباما در مراسم سخنرانی افتتاحیه ی ریاست جمهوری خود بر خلا ف سران رژیم تروریستی آخوندی به این واقعیت اعتراف کرد و قول راه حال نه کوتاه مدت آن را از طریق همکاری جمعی و همگانی داد.

در خاتمه اینکه همانگونه که تذکر داده شد ملای سرمقاله نویس بدون کوچکترین اشاره به وضعیت داخلی کشور که اوضاع چگونه است وچه چشم اندازی در انتظار مردم ایران می باشد؟ به خصوص هرروز که سپری می شود هم ضریب سرکوب و ارعاب و اختناق ووحشت و اعدام ها در جامعه افزایش می یابد . هم رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری در جامعه فرونی می گیرد. هم مطبوعات بیشتری بر زیر تیغ سانسور و توقیف و تعطیل شدن برده می شوند . از طرف دیگر تهدید و اتهام زدن به رقیب از سوی مقامات دولت نهم از جمله پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی زوری و تقلبی وزیر کشور شده همچنان ادامه دارد. مهمتر اینکه انگاری که سران رژیم تروریستی آخوندی صداقت دارند و به مردم ایران گزارش داده اند که چرا به جای پاسخگوئی به مطالبات مردم تلاش کرده اند در امور داخلی عراق و افغنستان و لبنان و نوار غزه دخالت گری و جنگ افروزی می کنند ؟ یا اینکه به مردم ایران گفته اند که برای چه هزینه ی بس هنگفت را به حزب الله لبنان و حماس باج داده و هنوز هم می دهند تا که در منطقه بحران آفرینی و جنگ افروزی کنند که اکنون ملای سرماله نویس از اوباما خواسته است به دلیل تهاجم نظامی به عراق که چشم بسته نامیده شده و هزینه های صرف شده و اختلاس های مربوطه به نظامیان آمریکا و سایر پیمانکاران نظامی و غیر نظامی آمریکائی در عراق پاسخگو باشد. ضمن اینکه ملای سر مقاله نویس مشکلات آمریکا در عراق و افغانستان و لبنان و نوار غزه را نیز ردیف کرده است و بحران های اجتاعی و اقتصادی و مالی در آمریکا را نیز جزو لیست تهیه شده افزوده است که گفته شده رئیس جمهور آمریکا اوباما با آن مواجه می باشد و تأکید شده است که این موارذ جزو میراث شوم باقیمانده بوش بر ای رئیس جمهور جدید آمریکا می باشد . البته آنگونه صورت مسئله پاک شده است که گویا از اینگونه خبر ها و بحران اقتصادی و مالی و غارتگری و جنگ قدرت و ... در رژیم تروریستی آخوندی وجود ندارد که هیچ مسئولی هم پیرامونش جوابگوی نمی باشد؟

هوشنگ � بهداد

چهار شنبه 2 بهمن ماه سال 1387