"نامشروع بودن رژیم تروریستی آخوندی بمرحله ای رسیده است که حتی توان تحمل برگزاری مراسم سالگرد در گذشت مهندس بازرگان را ندارد"
همچنین سیاست توبره و آخور خوری و مرده خواری حاکمان جنایتکار ایران ادامه دارد . زیرا با تهدید ومتهم کردن وخائن نامیدن دیگران و سوگواری تاکتیکی نمودن و اشک تمساح ریزی برای کشته شدگان جنگ نوار غزه ادامه دارد . در صورتیکه عامل اصلی برپائی این جنگ و فاجعه ی نوار غزه رهبر لوطی جماران خامنه ای و سپاه پاسداران می باشند که ادامه ی همان سیاست تهدید آمیز نابود کردن اسرائیل و دروغ خوانده شدن هلاکاست است. بنابراین اختصاص دادن زنجیره ای رسانه های خبر رسانی و تریبون های همه نهاد های حکومتی و منابر و مساجد و خطبه خوانان و مداحان و مطبوعات به دفاع از پیروزی حماس و تحسین و تمجید کردن از کشته شدگان نوار غزه که آن سوی معادله ی تخریب کردن گورستان خاوران است که تعلق به عاشقان آزادی و عدالت می باشد که بدست دژخیمان انجام می گیرد که در یک اقدام جنایتکارانه ی تاریخی از سوی خمینی شیاد قتل عام عمومی شدند که بدون ابهام خود یک سند محرز جنایت علیه ی بشریت می باشد .
همچنین تخریب گورستان بهائیان در شهر قائم شهر در شمال ایران نمودی دیگر از ماهیت دروغین اشک تمساح ریزی برای ساکنین نوار غزه می باشد .
اما اکنون پس از گزارش خبری دار زدن حدود 20 متهم نگون بخت دست که همگی پروردگان رژیم جنایتکار و ضد بشری بربرمنش و تاریک اندیش آخوندی بودند اخیراً در زندان اوین و برخی دیگر از سیاهچال های ایران انجام گرفت . البته مشخص است ناشی از طغیان و خیزش نارضایتی عمومی می باشد .
از طرف دیگر اکنون برای افشای رسوائی بیشتر حاکمان عوافریب و دین فروش و جنگ افروزی حاکم برایران گزارش شده است که به بهانه ی مسخره ونخ نما شده ی تاکتیکی به خطر افتادن امنیت ملی اجازه ی بر گزاری چهار دهمین سال در گذشت مهندس بازرگان در حسینیه ی ارشاد تهران داده نشده است . در صورتیکه ایشان در اوایل انقلاب رئیس دولت وقت ونخست وزیر امام زمانی بود که از سوی خمینی شیاد بر گزیده شده بود. ولی آنگونه رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و حامی تروریست جهانی منقبض و بسته و نامشروع است که حتی وحشت از برگزاری مراسم سالگرد در گذشت بازرگان دارد وآن راا تهدید امنیتی برای خود می داند. اما از سوی دیگر که سنگ بسته و سگ رها شده است . شاهد بودیم که چگونه زائده های ارگان فاشیستی سپاه پاسداران یعنی بسیجیان بصورت کفن پوش شده بسیج و سازماندهی شده و دانشجو جا زده شده وارد صحنه شده و در دفاع از جنگ افروزی و موشک پرانی حماس دست به پرتاب مواد آنتش زا به سوی سفارتخانه های کشوور های عربی و غربی در تهران زدند و در فروگاه های کشور تحصن نمودند و حتی با سر دادن مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس و فرانسه و پادشگاه عربستان واردن و حسنی مبارک رئیس جمهور مصر برای وی جایزه ی ترور و کشتن میلیون دلاری تعیین شد که سپس رقم این جایزه ی ترور افزایش داده شد.
اکنون پرسش است که مگر پس از 30 سال هنوز چیزی ناگفته باقی مانده است تا که باز هم موجب شک و ابهام برخی از مخاطبان خود به خواب عمیق نا آگاهی فرو رفته شود که ووانمود کنند هنوز نمی ندانند عملکرد 30 سال گذشته ی رهبر و دولتمردان و مسئوین رژیم تروریستی آخوندی چگونه بوده است؟ یا اینکه مگر هنوز نیاز به سند ومدارک بیشتر است تا که نشان داده شود که چگونه در داخل کشور سپاه پاسداران دست به اجرای کودتای خاموش خز نده زد و با رئیس جمهور کردن یک پاسدار گمنام و گماشته به نام احمدی نژاد رقبای دوم خردادی ها کنار زده شدند تاکه فریاد دفاع از پروژه ی هسته ای و نا بود کردن اسرائیل در رأس اهداف و برنامه های اصلی دولت نهم قرار داده شود . همینطور مگر ماهیت رژیم ترویستی آخوندی هنوز مشخص نشد ه است که ضرورت اثبات دارد تا که گفته شود رژیم تروریستی آخوندی با دیپلماسی صدور تروریسم و بنیاد گرائی و دخالت گری در امور داخل سایر کشور های منطقه چه نقش اساسی و کلیدی در ناامن سازی و برپائی آشوب گرائی و جنگ افروزی وبی ثبات کردن کشور های همجوار ومنطقه داشته است ؟ به خصوص چه نقش محوری پیرامون دخالت گری و با تلاق کردن عراق و بر پائی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل و سر زمین سوخته کردن لبنان ایفا کرده است ؟همچنین چگونه تلاش برای ایجاد جنگ داخلی میان حماس و ساف و برادر کشی و جدا کردن نوار غزه از سوی حماس و تشکیل دولت اسلامی وابسته به بیت جماران در تهران شد؟ خلاصه اینکه چطوری کوشش در راستای راه اندازی جنگ اخیر حماس با اسرائیل شد که اکنون بدون توجه به میزان خسارات و تخریب اماکن گسترده ی مالی و افزایش تلفات انسانی وارده و بی خانمان شدن 60 هزار ساکنین نوار غزه که در جنگ 22 روزه ی اخیر شد .
در خاتمه اینکه برای فرار از پاسخگوئی به مطالبات مردم ایران و بالا بردن جو ارعاب و خفقان و وحشت در جامعه و فضا سازی کردن علیه ی رقبای دوم خردادی ها که ار تباط به رقابت به نمایش انتخابات � انتصابات ریاست جمهوری دوره ی دهم دارد . با وقاحت و پرروئی آخوندی - پاسداری ادعای پیروزی برای حماس و شکست برای اسرائیل در بوق و کرنا شده است ؟ به ویژه اینکه منوچهر متکی وزیر دستگاه جاسوس خانه ی امور خارجه ی رژیم تروریستی آخوندی با دریدگی و پرروئی خواست آخوندهای حاکم مدعی نماینده و سخنگوی مردم فلسطین شده است و در دفاع از حماس وجنگ افروزی اخیرش ادعا کرده است که از نظر ما با خائن نامیدن محمود عباس گفته که دوران ایشان به پایان رسیده است . اما مگر می توان باور داشت که عاشقان سینه چاکان سیاست خائنانه ی مماشات گران و مذاکره کندگان هسته ای غرب که در شرف پیگیری منافع حقیر تجاری و اقتصادی خود می باشند . با نقشی که رژیم تروریستی در نوار غزه ایفا کرد و خفقان و حکومت نظامی اعلام ناشده ای که در داخل کشور حاکم کرده است که ناشی از نا مشروع بودن ووحشت از قیام وخیزش مردم ناراضی می باشد. باز هم اینان می بایست با زیر پا گذاشتن همه واقعیات و حقایق اشا ره شده در تجارت پیشگان جهانی صدد پیگیری و ادامه ی سیاست کثیف و پلید تجارت خون انسان ها باشند.
هوشنگ � بهداد
چهارم بهمن سال 1387