توطئه ی زنجیره ای منسجم و گسترده علیه ی مجاهدین ساکن شهر اشرف در عراق
آنانی که اخبار مر بوط به ایران را دنبال می کنند ، اشرف کامل دارند که اوضاع چگونه است و چرا مردم محروم خاک سفید در تهران اعتراض کرده اند و بر خورد نیروهای سرکوبگر با اینان با چگونه بوده و متقابلاً واکنش حمایتی ازمردم محروم و تهی دستان منطقه ی خاک سفید تهران به اوباشان سرکوبگر چگونه بوده است که خود نمود وضعیت انفجاری جامعه و مردم ناراضی و خشمگین می باشد ؟اما گذشته از رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری و افزایش دار زدن و اعدام ها ودستگیری اعضای خانواده های رزمندگان مجاهد خلق مقیم شهر اشرف در فرود گاه تهران و راهی سلول انفرادی زندان یا قتلگاه اوین کردن که مکمل و ادامه ی سیاست سرکوبگری و خفقان در جامعه است تا مانع از قیام و خیزش عمومی شود. از سوی دیگر گزارش بازتاب داده شده ی اخیر در سایت تابناک پاسدار محسن رضائی که نقل قول شده از گزارش اداره فدرا ل حمایت از قانون اساسی آلمان است که مجاهدین را تروریست نامیده است که بدون هیچگونه شک و شبهه ای می بایست حاصل زد وبند های کثیف تجارت خون انسان ها در پشت پرده از سوی دولت آلمان با مقامات رژیم تروریستی آخوندی و فعالیت های مأموران اطلاعاتی اعزامی و لابی های مقیم آلمان باشد اما جالب است که ابتدا این خبر در خبرگاه � چراگاه علی شمس گاو پیشانی سفید بازتاب داده شد که همکارانش کپی کرده و برای سایت تاباک پاسدار محسن رضائی ارسال کردند که زنجیره ی همکاری و همسوئی مشترک اشان علیه ی مجاهدین را نشان می دهد.

همانگونه که او لتیماتوم 10 روزه داده شده برای اخراج مجاهدین از عراق که از سوی مشاور امنت ملی دولت دست نشانده ی عراق موفق الربیعی داده شده است که اخیراً وی به تهران فراخونده شده است تا که اینگونه ادعاها را کند که خبرش اول در سایت مبلغ رژیم دین فروش و جنگ افروز و خود فروشان رژیم تروریستی آدمکشان آخوندی سایت هابلیان آمده است که کپی شده ی آن در ورق پاره ی روزنامه ی جمهوری اسلامی متعلق به لوطی جماران آخوند معتاد و علیل خامنه ای امروز مورخ 2 بهمن بازتاب داده شده است که گذشته از خط زنجیره ای جنگ تبلیغاتی علیه ی مجاهدین است . همچنین افشای دخالت گری در عراق و پیشبر اداف و اعمال تروریستی علیه مجاهدین ساکن شهر اشرف است که اکنون فاش و عیان شده است .

از سوی دیگر با اینگونه بازتاب دادن گزارشات خبری که با ز د وبندهای کثیف و پلید و ضدانسانی انجام شده است. وحشت روز افزون سران رژیم تروریستی آخوندی نسبت به مجاهدین به نمایش گذاشته شده است . به خصوص پس از شکستی که از تصویب توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا، نصیب رژیم تروریستی آخوندی شد که لوطی جماران و سپاه پاسداران تصور می کردند اگر چنانچه تلاش کنند که با گشودن بحران آشوب گرائی وجنگ افروزی از عراق به نوار غزه و راه انداختن جنگ افروزی و فاجعه آفرینی در نوار غزه شانس بسط و ترمیم دادن بحران جنگ افروزی و ناامنی و بی ثباتی در منطقه ی خاور میانه وجود دارد و در نهایت فضا و شرایط به سمتی سوق داده خواهد شد که نه بحران هسته ای به حاشیه برده و فراموش می شود ، بلکه جبران شکست تصویب توافقنامه ی امنیتی عراق نیز خواهد شد و موجب باز گشت شرایط به قبل از تصویب توافقنامه ی امنیتی در عراق می شود . ولی چون نه اینکه چنین اتفاقی نیفتاد و شرایط اینگونه نشد ، بلکه با عدم حمایت از حماس از سوی رهبران کشور های عبی و غربی و اعلام آتش که در نوار غزه شد، بر سرعت نشانه رفتن انگشت اتهام به سوی رژیم تروریستی آخوندی در شعله ور ساختن جنگ نوار غزه نیز فزونی یافته است که موجب شکست مضاعف برای دیپلماسی صدور تروریسم و بنیاد گرائی و دخالت گرائی رژیم تروریستی آخوندی در برپائی جنگ نوار غزه شد و انزوای بیشتری را برای رژیم تروریستی آخوندی بهمراه آورد.

اما پس از اینکه تلاش مذبوحانه ی طراحان جنگ افروز نوار غزه و تبدیل به فاجعه کردنش برای از صحنه خارج کردن سران کشور های میانه روی عرب برای مانع تراشی از پیگیری طرح پیشنهادی آتش بس نوار غزه اشان و ادامه ی مذاکره ی صلح خاورمیانه عقیم ماند . زیرا که این تلاش توطئه جنگ افروزی نوار غزه نه برای طراحان جنگ افروز حاکم برایران موفق عمل نکرد ، بلکه نتیجه تهدید جایزه تعیین کردن ترور و کشتن حسنی مبارک رئیس جمهور مصر از سوی سپاه پاسداران و بسیجیان دانشجو نامیده شده بر ضد اهداف پاسداران طراح عمل کرد. زیرا که سبب شد که ماهیت تروریستی رژیم آخوندی و پدر خوانده ی تروریسم جهانی علنی و آشکارتر شود .
از سوی دیگر طبق اعتراف گزارشگر امروز ورق پاره ی روزنامه ی جمهوری اسلامی که گزارش کرده است مجاهدین در کنار کشور های عربی نقش اساسی در افشای اهداف هسته ای رژیم تروریستی آخوندی داشته است پس می بایست که برای انتقام گرفتن و تلافی کردن برروی اجراج شان از عراق پا فشاری شود . پس بی دلیل نیست که موفق الربیعی مشاور امنیت دولت دست نشانده ی عراق به تهران فراخوانده شد تا ادعا کند مجاهدین ساکن شهر اشرف 10 روز مهلت دارند که عراق را ترک کنند . همچنین گزارشگر روزنامه ی جمهوری اسلامی مورخ 2 بهمن به نقل یکی از اعضای بی نام ونشان مجاهدین ساکن شهر اشرف که گزارش شده خودش را معرفی کرده ، چنین اطلاعات نقل قول کرده است :

"كشف عمليات تروريستي منافقين در عراق "يكي از اعضاي گروهك تروريستي منافقين با تسليم خود به نيروهاي عراقي از تصميم براي انجام عمليات تروريستي عليه اين نيروها پرده برداشت . به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روزنامه الصباح بخش اطلاع رساني دفتر موفق الربيعي مشاور امنيت ملي عراق اعلام كرد : يكي از اعضاي گروهك تروريستي منافقين كه در پادگان اشرف ساكن است اخيرا با تسليم خود به نيروهاي عراقي فاش كرد : از سوي گروهك تروريستي منافقين و بعد از برنامه ريزي دقيق براي انجام عمليات انتحاري در مقر نيروهاي امنيتي اعزام شد. وي افزود : هدف از اين عمليات در تنگنا قرار دادن و به وجود آوردن مشكلاتي براي نيروهاي امنيتي بود چرا كه آنان مسئول برقراري امنيت پادگان اشرف و حمايت از اعضاي منافقين هستند. تلاش براي ايجاد تبليغات و هياهوي رسانه اي در جهان عرب و در سطح بين الملل به ويژه در اروپا و آمريكا از ديگر اهداف اين اقدام تروريستي ناكام مانده عنوان شد. دلسرد و مايوس كردن اعضاي گروهك تروريستي منافقين براي خروج از اين پادگان يا پناهنده شدن به نيروهاي امنيتي هم از اهدافي بود كه در وراي اين عمليات تروريستي طراحي شده بود. دربيانيه صادره از دفتر مشاور امنيت ملي عراق تاكيد شد : اين فرد متهم در حال حاضر تحت حمايت و مراقبت كامل قرار دارد و دولت عراق به منظور ايجاد تسهيلاتي براي بازگشت اين عضو منافقين به ايران يا پناهندگي به كشور سوم و با تاكيد به تعهدات دولت عراق به آمريكا و جامعه بين الملل درباره اين گروهك با سازمان هاي بين المللي تماس هايي برقرار خواهد كرد. اين درحالي است كه موفق الربيعي مشاور امنيت ملي عراق كه روز دوشنبه وارد تهران شد درپاسخ به پرسشي درباره حضور منافقين در خاك عراق گفت : دولت عراق به طور جدي تصميم به اخراج منافقين از پادگان اشرف گرفته و به آنان ابلاغ كرده است كه دو راه بيشتر ندارند اول اينكه به ايران بازگردند و دوم ; كشور ديگري را براي حضور خود انتخاب كنند. وي تاكيد كرد : منافقين تحت هيچ شرايطي ديگر نمي توانند درخاك عراق بمانند"

در خاتمه اینکه مجاهدین خلع سلاح شده ساکن شهر اشرف که زیر نظارت کامل نیروهای حفاظتی آمریکا و عراقی می باشند که از هر سو زیر توطئه و تهدید و خطر عوامل ترورستی اعزامی رژیم تروریستی آخوندی در عراق می باشند .بنابراین اکنون که گزارشگران بد نام غیبی بی نام و نشان وزارت بد نام اطلاعات رژیم آخوندی گزارش داده اند که اینان قصد اقدامات تروریستی در عراق دارند که مرتبط با عدم اخراج شان از عراق می باشد. گواه بر دست خالی بودن و رسوائی ودر ماندگی توطئه گران علیه مجاهدین است. همچنین افزوده شد ه که در تبلیغات خارج از کشور در اروپا و آمریکا نیز اینگونه تبلیغ می کنند و پس از مقدمه چینی و پرونده و سناریو سازی علیه ی مجاهدین کردن به نقل از مهره ی دست نشانده و سر سپرده ی لوطی جماران موفق الربیعی گفته و تأکید شده است که اینان دو راه بیش ندارند . یکی اینکه می بایست تحویل دژخیمان و جلادان و آدمکشان حاکم بر ایران داده شوند یا اینکه راهی کشور ثالثی شوند که نمونه ی بارز سیاست دخالت گری در اموری داخلی راق از طریق پاپت و مهر ه های آلت دست و سر سپرده است.

هوشنگ � بهداد
دوم بهمن ماه سال 1387