پرسش هائی پیرامون نمایش نشان دادن شوی جای دوست و دشمن موفق الربیعی مشاور امنیت ملی عراق در تهران
ورق پاره ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری پرونده و سناریو ساز مورخ 5 بهمن به نقل از مهره ی آلت دست و مشاور امنیت ملی عراق موفق الربیعی گزارش شداده که برای چه به تهران فراخونده شد تا با شیوه ی بازجویان زندان اوین جای جلاد و قربانی را تعویض کند وبا تحریف کردن و وارونه گوئی نمودن حقایق این نمایشگر مهمان بتواند نقش شوی سیاسی و طوطی نشان دادن جای دوست و دشمن را در حضور میزبان اجرا کند که در طراحی و توطئه ی تدارک دیده شده ی گوناگون ترسیم شده است . بنابراین اکنون سربازجو حسین شریعتمداری بخشی از گزارش پیرامون مجاهدین ساکن شهر اشرف عراق را اینگونه با نقل قول کردن از وی باز تاب داده است:

"تروریست ها خفه خواهند شد"موفق الربیعی در پاسخ به سؤال دیگری درباره پادگان اشرف در عراق نیز گفت: ظرف دو ماه آینده این پادگان برای همیشه بسته خواهد شد و ساکنان این پادگان راهی جز بازگشت به ایران و یا کشورهای ثالث ندارند.وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از الربیعی پرسید طبق کدام قانون اجازه داده می شود گروهک منافقین به کشورهای ثالث بروند و چرا در دولت عراق آنها محاکمه نمی شوند و چرا در قبال این گروهک تروریستی از برخورد انسانی صحبت می کنید گفت: همانگونه که گفتم ما این پرونده را از تاریخ 2009.1.1 دریافت کردیم. قبل از این، افراد این گروهک در اختیار نیروهای آمریکا بودند اما از روزی که این پادگان مسئولیتش برعهده ما گذاشته شد بدون صرف وقت و طبق قانون تصمیم گرفتیم آن را ببندیم. وی گفت: در میان افراد این پادگان کسانی هستند که دستشان به خون افراد بی گناه عراقی آغشته است و ما حتما آنها را به دادگاههای صالحه عراق تحویل می دهیم و همچنین کسانی هم هستند که مردم بی گناه ایران را کشته اند و در چارچوب موافقت نامه امنیتی می توانیم آنها را به ایران تحویل دهیم. این در حالی است که اغلب این افراد قلبا تمایل بازگشت به ایران دارند و ما درصدد هستیم لیستی از اسامی آنها تهیه کنیم تا به طرف ایرانی تحویل دهیم و بازگشت سریع آنها به ایران را تضمین کنیم. "ایرانیان بازداشت شده بی گناه هستند"الربیعی در خصوص بازداشت تعدادی از هموطنانمان توسط آمریکایی ها و آزادی دیپلمات های ایرانی هم گفت: به محض برعهده گرفتن مسئولیت اداره امور نسبت به آزادی آنها اقدام خواهد شد و در خصوص برخی از ایرانی ها نیز از آمریکایی ها دلیل مجرم بودن آنها را می خواهیم که اگر مجوزی برای مجرم بودن آنها وجود داشت آنها را در اختیار خواهیم گرفت که البته مطمئن هستیم آنها جرمی مرتکب نشده اند.این مقام عراقی گفت: ما به دنبال شکل گیری یک منظومه امنیتی واحد برای کل کشورهای منطقه هستیم"

اکنون برای رفع هرگونه شبه و ابهامی پرسش است .کدامین رهبر کشور های همجوار عراق و منطقه ی خاورمیانه است که اشراف نداشته و در جریان نباشد که کدام کشور همسایه عراق است که پس از اشغال نظامی بطور فعالانه در امور داخلی عراق دخالت گری و فضولی می کند و هنوز شک داشته باشد که عامل اصلی به باتلاق تبدیل شدن عراق کیست؟

آیا عراق اشغال نظامی شد و ویران گشت تا که تبدیل به میدان یکه تازی عوامل رژیم تروریستی حاکم بر ایران شود؟

برای چه اجازه داده شده است تا که عوامل نفوذی و اعزامی رژیم تروریستی و بربر منش و تاریک اندیش حاکم بر ایران در دولت دست نشانده ی نوری المالکی بر مسند قدرت بنشینند؟
از جمله اکنون برای چه آلت دست موفق الربیعی مشاور امنیت ملی عراق به تهران فراخونده شد؟

چرا پس از به خاک وخون کشیده شدن ساکنین نوار غزه که انگشت اتهام برپائی جنگ نوار غزه به سوی لوطی جماران و خامنه ای و سپاه پاسداران پیرامون این جنگ نوار غزه نشانه رفته است . برای چه برای انحراف اذهان عمومی این دعوت بعمل آمد؟ همچنین چرا در آستانه ی شروع ریاست جمهوری اوباما مهره ی دست نشانده موفق الربیعی مشاور امنیت دولت دست نشانده ی عراق به تهران فراخونده شد تا همچون طوطی سفارشات دیکته شده علیه ی توافقنامه ی امنیتی آمریکا ومجاهدین ساکن شهر اشرف در عراق را بیان و رله و نشخوار کند؟

آخر چگونه است که کشوری که خود عامل اصلی ناامنی و بی ثباتی عراق می باشد . ولی معجزه آسا می تواند با شرکت کردن در یک شوی کمدی سیاسی و فرمایشی تضمین امنیت برای عراق بدهد که پاسدار ترکشی و هسته ای سعید جلیلی رئیس نمایشی شورای عالی امنیت ملی در کنار همتای مترسک خودش موفق الر بیعی این ادعای وارونه تضمین و کمک به امنیت عراق بیان کرده است؟
زیرا که شرایط عراق پس از اشغال نظامی طوری شده است که می توان ادعای مضحکو کمدی کرد. البته ناگفته نماند که اشغال عراق با توطئه ریزی و حمایت سران رژیم تروریستی آخوندی اشغال نظامی عراق امکان پذیر شد و شرایط حضور و یکه تازی و مانور دادن سپاه پاسداران و زائده های وابسته به آن در عراق میسر شد. زیرا که با گروگان گرفتن مردم عراق از طریق دولت دست نشانده دست به نمایش قدرت نمائی و تهدید کرن وباج گیری زده می شود .

آری سئوال است که چه تعداد از مردم بی گناه عراقی تا حال کشته شده اند؟ ضریب آن نسبت نا امنی در عراق زمان صدام حسین وپس از چگونه است و دلیلش چیست؟
آمار کشته شدگان و ربوده و مثله و ترور شدگان مردم عراقی چه میزان هستند و اینان کیستند؟ نقش رژیم تروریستی آخوندی و عواملش در در عراق در این مورد چیست؟

مگر جز این است که تنها کشور که از اشغال نظامی عراق بهره مند شده یا در حقیقت برنده شده است فقط رژیم تروریستی حاکم بر ایران است ؟ همانگونه که هم دست در ترور و ناامن سازی و اقدامات تروریستی عراق دست داشته و بهره هااز اینگونه اعمال انتحاری و انفجاری و اقدامات تروریستی برده است . آنگونه که نماینده ی مجلس تشریفاتی هفتم اعتراف و اذعان کرد که هر انفجاری که در عراق رخ می دهد موجب می شود که حد اقل یک ماه پیگیری پرونده ی هسته ای به تعویق بی افتد؟

همینطور چگونه کشوری که خود دارای پرونده ی محکومیت جهانی نقش حقوق بشرمی باشد و روزی نیست که تعدادی محروم ونگون بخت را بر دار نکشاند و فضای حکومت نظامی اعلام ناشده در داخل کشور آنگونه حاکم کرده است که دانشجویان فریاد مرگ بر دیکتاتور و سید علی پیونشه ، ایران شیلی نمیشه سر می دهند. بعلاوه رتبه دار فرار مغز هاست و رهبرانش پرونده ی محکومیت ترور مخالفین در آلمان دارند . مهمتر اینکه دارای سند جنایت علیه ی بشریت است که مر بوط به قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 استد که تا کنون سیاست خائنانه ی مماشات گری و تجارت خون غرب اجازه پیگیری و فعال شدن این پرونده ی سند جنایت علیه ی بشریت در مجامع بین المللی را نداده است. در صورتیکه سازمان عفو بین الملل بر این سند جنایت علیه ی بشریت و پیگیری محاکمه عاملان و آمران این جنایت مهر تأئید زده است. از سوی دیگر با وجود اینکه جنایتکاران حاکم و متهم این سند جنایت تاریخی این روز ها برای سفید سازی پرونده ی ننگین خود شان تلاش می کنند تا گورستان خاوران را محو کنند . ولی عمق جنایت تاریخی آنگونه می باشد که دیر یا زود بالاخره می بایست عاملان و قاتلان و عاملان و آمران این اقدام سند جنایتارکانه ی تاریخی علیه س بشریت بر پای میز محاکمه ی داد گاه بین المللی کشانیده شوند و به مجازات اقدامات وحشیانه و ضد انسانی خود شان برسند.

در خاتمه اینکه آیا این توهین به آگاهی و شعور انسان و حافظه ی تاریخی نمی باشد که اکنون رهبران کشوری که بطور آشکار جایزه ترور و کشتن برای رئیس جمهور مصر حسنی مبارک تعیین می کنند که چرا اجازه نداد ادامه ی جنگ نوار غزه به خاک مصر و سراسر منطقه ی خاور میانه کشانیده و بسط و تعمیم داده شود؟ همچنین هر روز در منابر و مساجد و بلند گوها و تریبون های حکومتی حکم محاکمه و اعدام برای پادشاه عربستان و اردن صادر می کنند که چرا تلاش بری آتش بس نوار غزه کرده اند؟ آیا این رژیم جنایتکار دلش به حال مردم عراق سوخته است و خواهان صلح و امنیت و ثبات در عراق می باشد؟ یا نه اینکه سران و مسئولان جنایتکار این پدر خوانده ی تروریسم جهانی اهداف جنایتکارانه خودشان را زیر پوشش تضمین بر قراری امنیت در عراق و کمک به آن دنبال می کنند که برخی اهداف شامل تلاش اخراج نظامیان آمریکا و مجاهدین از عراق است . همینطور ملغا کردن تصویب توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا می با شد. وکوشش برای ناامن کردن عراق و برنده کردن اسامی لیست فرمایشی برگزاری انتخابات شورای استانی در عراق می باشد . بالاخره اینکه در نهایت اشغال کامل عراق و تشکیل مدل ولایت فقیه دست نشانده ی جماران تهران در عراق و تبدیل کردن عراق به کانون اصلی صدور تروریسم و بنیاد گرائی در منطقه و پشتوانه ی حاشیه ای دفاع از پروژه ی هسته ای می باشد که وظیفه عراقیان وطن پرست و دشمن دخالت گری های رژیم تروریستی آخوندی در امور داخلی عراق می باشد که هر چه زود تر تکلیف خودشان را با مهره های خائن و جاسوس رژیم تروریستی آخوندی درون نهاد های وابسته به د ولت دست نشانده ی نوری المالکی را مشخص کنند و دیگر اجازه ندهند تا که عراق بیش از این باتلاق ساخته شده از سوی لوطی جماران خامنه ای و سپاه پاسداران فرو رود و غرق شود که امکان هیچگونه راه نجاتی برایش متصور نباشد.

هوشنگ � بهداد
پنجم بهمن ماه سال 1387