نقد و بررسی " خاورميانه پس از جنگ غزه (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان سه شنبه 8 بهمن ماه سال 1387
" با گزینه برداری کردن نکات انتقادی از مطبوعات اسرائیل اعتراف آشکار به عدم سانسور نهادینه شده مشابه در رژیم تروریستی آخوندی می باشد"
باز داستان تکراری و قصه ی روضه خوانی همیشگی پیرامون اسرائیل و حماس و جنگ نوار غزه و ضعیف شدن و شکست خوردن اسرائیل و قوی شدن حماس همچون حزب الله لبنان و پیروزی های اینان است که نوعی پوشش برای فرار کردن از نمایان شدن اختلافات باندی و جناحی و بحران های گوناگون درونی است که همراه با نارضایتی عمومی و در ماندگی به پاسخگوئی مطالبات مردم ایران است . از سوی دیگر بیانگر علنی شدن سیاست دیپلماسی صدور بنیاد گرائی و تروریسم و دخالت گری وجنگ افروزی به برون مرز به خصوص به خاورمیانه است که اینگونه سیاست برای پیگیری دست یابی به سلاح هسته ای رژیم تروریستی آخوندی ضروری و حیاتی می باشد.

آخر اگر حکومتی مردمی باشد و از سوی مردم کشور خود حمایت و پشیبانی شود . می بایست که دولت مردان و مسئولان کشور همه هم و غم و انرژی خودشان را صرف برآوردن اهداف ونیاز و مطالبات مردم کنند و تلاش همه جانبه برای ترقی و پیشرفت و توسعه ی اقتصادی و فنی و علمی کشور و خدمات رسانی و تأمین کردن رفاه بهداشت و آسایش و آرامش عمومی و مبارزه کردن با فقر بی عدالتی و نا برابری و رفع بیکاری در جامعه نمایند . نه اینکه با فر اموش کردن موارد یاد شده بطور مداوم و زنجیره ای الویت دادن به مسائئل برون مرزی و ادامه ی سیاست دخالت گری در امور داخلی سایر کشور ها اختصاص داده شود. و کوشش برای بحران سازی وجنگ افروزی شود.

آخر نگاه کنید که پس از بحران سازی و جنگ افروزی نوار غزه مردم ایران و مطالبات شان چگونه فراموش شده است؟ در عوض تمامی تریبون های نهادها ی حکومتی و بلند گوهای مساجد و منابر و... مختص جنگ روانی تبلیغاتی پیرامون همین جنگ افروزی 22 روزه ی حماس با اسرائیل شده است . طوریکه پاسداران اطلاعاتی و امنیتی و سربازجو وشکنجه گران قلم بر دست شده نیز بسیج شده اند تا محور همین موضوع آنگونه که خود می خواهند یا برای شان ترسیم شده است تئوری پردازی و قلم فرسائی کنند . پس بی دلیل نیست که اکنون پاسدار غیر ایرانی یادداشت روز نویس شده مأموریت دارد تا که وارد میدان مانور دادن تبلیغاتی علیه ی اسرائیل شود و با تعریف و تمجید کردن از حماس که مشابه ستایش گری ازحزب الله لبنان در جنگ 33 روزه است انجام وظیفه کند. در حقیقت اینگونه تعریف و تمجید کردن و وارونه گوئی کردن ها، در اصل از قدرت رژیم تروریستی آخوندی در منطقه خاور میانه دفاع کردن می باشد . زیرا که هر دو آلت دستان حزب الله لبنان و حماس به نیابت از رهبر لوطی جماران خامنه ای و سپاه پاسداران بحران سازی و جنگ افروزی با اسرائیل را دنبال و اجرا می کنند و برای شان مهم نیست که چگونه مردم بی گناه فلسطینی یا لبنانی کشته می شوند و یا اینکه زیر ساخت ها و اماکن عمومی و خانه ها ی مسکونی ویران می شوند و تعداد بیشماری بی خانمان می گردند ؟ زیرا که اشاره شد که اینگونه اعمال و سیاست ها ادامه ی دیپلماسی صدور تروریسم و بنیاد گرائی رژیم تروریستی آخوندی به برون مرز می باشد. به خصوص اینکه در رأس اهداف سران رژیم تروریستی آخوندی بحران پروژه هسته ای و تلاش برای رهیافت چگونه از بحران عبور کردن و کوشش برای پیگیری دسترسی به سلاح هسته ای قرار دارد.

بلی اکنون جای سئوال است که چرا به جای بررسی رفع مشکلات اقنتصادی کشور و بر طرف کردن معضلات معیشتی مردم که جمعیت 80 % کشورر ا تشکیل می دهند که در زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند. آنگونه که روزنامه ی جمهوری اسلامی امروز گزارش کرد که دولت مجبور شده است که حد اقل دستمزد را افزایش دهد و رقم بیش ز 600 هزار تومان را بازتاب داد که معلوم نشد . پس از ساعتی چرا این رقم در صحفه اول روزنامه سانسور شد البته که این رقم هنوز زیر رقم حداقل دستمزد تخمین زده شده می باشد.

آری چرا به جای بررسی و تحلیل کردن و رهنمود دادن برای تلاش مهار تورم و گرانی لجام گسیخته با افزایش قیمت کالاها و فقر و بیکاری در جامعه که بیداد می کند . در عوض طلبه ها و پاسداران یادداشت روز نویس مأموریت دارند در لابلای خطوط مطبوعات اسرائیل و آمریکا و اروپا جملاتی گزینه بر داری کنند تا با تحریف کردن و شیوه ی بازجوئی بتوانند در راستای پیگیری اهداف خاص تحلیل ارائه دهنند تا که منتهی به جنگ 22 روزه ی نوار غزه ی حماس ویا 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل شود و همان داستان شکست اسرائیل و پیروزی اینان عیان و بیان شود؟

جالب است که پاسدار غیر ایرانی یادداشت روز نویس بدون اشاره به پرونده ی سیاه و خونین و کارنامه ی ننگین نقض حقوق بشر و سند جنایت علیه بشریت که سران رژیم تروریستی آخوندی دارند که در 30 سال گذشته مرتکب شده اند . اکنون از محاکمه جهانی مسئولان اسرائیل به اتهام جنایت علیه ی بشریت سخن گفته است و برخی از رهبران کشور های عربی و محمود عباس رهبر خود گردان فلسطین را نیز شریک جرم اسرائیل مخطاب قرار داده است.

در خاتمه اینکه پاسدار غیر ایرانی یادداشت روز نویس آنقدر توی باغ نمی باشد ودرک نمی کند که در شرایطی که در ایران روزنامه ی کار گزاران ار گان تبلیغاتی حزب کار گزان است که وابستگی به رفسجانی دارد تحمل نمی شود و توقیف می گردد که چرا نوسینده ی این روزنامه به این نکته اشاره کرد که پرتاب موشک به خاک اسرائیل و کشتن مردم بی گناه اسرائیلی هم همچون کشته شدن مردم بی دفاع بی گناه فلسطینی نوار غزه اقدام ترورستی و محکوم می باشد. در صورتیکه اکنون با نقل قول کردن از مطبوعات اسرائیل که چگونه به سیاست های دولت و عملیاات نظامیان اسرائیلی در جنگ نوار غزه آزادانه اتتقاد کرده اند که خود گویای عدم سانسور نهادینه شده شبیه آنچه هست که حکومت آخوندهای عوامفریب و جنگ افروز و دینفروشان حاکم بر ایران اعمال و اجرا می باشد که بازگوی کننده ی این واقعیت می باشد که علیر غم اتتقاداتی که به اسرائیل می شود. رژیم تروریستی آخوندی بسیار عقب مانده تر و سرکوبگرانه تر نسبت به اسرائیل رفتار و اقدام می کند و سانسور و تفتیش عقاید را با تهدید و پرونده و سناریو سازی کردن برای منتقدین نهادینه کرده است.
هوشنگ - بهداد
سه شنبه 8 بهمن ماه سال 1387