گفت و شنودد روغ نامه ی کیهان  14دی 90
صد درصد! (گفت و شنود)
گفت : آخر  این سربازجوی زنگی مست ،می داند رژیم در بحران است وبن بست
برای همین ادعای مضحک این شیاد ،شده مثل فتوای آن  یارودر مورد اعتماد
گفته بود مدعیان 100%  به چیزی دارند اطمنان ،،به هیچ وجه  قابل اطمینان نیستند اینان
 گفتند چقدر اطمینان داری به این اذعان؟ گفت 100% به این گفته ام دارم ایمان
گفت: يكي از حاميان فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 كه براي بي بي سي هم نظرات شرعي(!) مي داد، در ديدار با تعدادي از دانشجويان بر ضرورت مقابله با ظلم و ظالم تاكيد ورزيده است.
گفتم: يعني از اينكه در فتنه 88 با آمريكا و اسرائيل و انگليس و منافقين و بهايي ها و ماركسيست ها و سلطنت طلب ها همراهي و همكاري كرده بود پشيمان شده و توبه كرده است؟!
گفت: اي بابا! اصلاً به روي خودش هم نياورده!
گفتم: حتما از آمريكا و اسرائيل و انگليس و ديكتاتورهاي عرب به عنوان ظالم و ستمگر اسم برده است.
گفت: كجاي كاري؟! مگر كسي كه در فتنه 88 با آمريكا و اسرائيل همراهي داشته است جرأت مي كند آنها را ظالم و ستمگر بنامد؟!
گفتم: پس منظورش چيست؟ و اصلا با آن سابقه اي كه دارد چي شده كه از مبارزه با جنايتكاران حرف زده است؟
گفت: اتفاقا در همان سخنراني انگيزه خود را لو داده و گفته است «بعضي از همدست هاي جنايتكاران به ظاهر عليه ظلم و ستم موضع مي گيرند تا هويت خود را پنهان كنند
گفتم: چه عرض كنم؟! شخصي مي گفت؛ كساني كه صد درصد نسبت به چيزي اطمينان دارند، آدم هاي قابل اعتمادي نيستند. از او پرسيدند؛ چقدر به اين حرف خودت اطمينان داري؟ جواب داد؛ صد درصد!
گفت : ازیکی از حامیان آمریکایی و اسراییلی ،تشریح کرده محوریک تظرات شرعی تحلیلی
این حامی فتنه با تعدادی داشجویان داشته دیدار،گفته بر ضرورت مقابله با ظلم و ظالم باشید پایدار
افزوده تصور نشود این حامی فتنه شده پشیمان ،از همکاری بامخالفان فاضله گرفته شبه مسلمان
گفتم : مگر از جریان فتنه و آمریکا و اسراییل؟مردم هیچ مطالبات ندارند تا داده شود تحلیل
آخر برای چه نماینده رهبر نامشروع و علیل؟کارش روضه خوانی علیه رقیب شده بی دلیل
گفت : آخر  این سربازجوی زنگی مست ،می داند رژیم در بحران است وبن بست
برای همین ادعای مضحک این شیاد ،شده مثل فتوای آن  یارودر مورد اعتماد
گفته بود مدعیان 100%  به چیزی دارند اطمنان ،،به هیچ وجه  قابل اطمینان نیستند اینان
 گفتند چقدر اطمینان داری به این اذعان؟گفت 100% به این گفته ام دارم ایمان