دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 19 دیماه سال 1390
"وقتی که رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی که نه به منتقدان اتهام فتنه و وابستگی به دشمن بیگانه می زند ، بلکه گزارش شده که تعداد 40  عضو  بازار مکاره ی کنونی را رد صلاحیت کرده است . آیا چنین رژیم قرون وسطایی ضد بشری مشروعیت دارد؟ آیا می بایست باز هم در شوی خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم  12 اسفند شرکت نمود وتبدیل به سیاهی دشمن شکن  ادعای رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع شد . یا نه اینکه باید بدون هیچ شک وابهام نه تحریم که مسئولانه وقاطعانه تبلیغ روشنگرانه برای عدم حضور در این شوی کمدی فرمایشی خیمه شب بازی 12 اسفند کرد؟"
سئوال ساده است مگر رژیم فاشیستی مذهبی کودتا یی حاکم بر ایران نه قوی تر از چین و روسیه و نه حتی از  عراق دوران صدام حسین قبل از تهاجم واشغال نظامی است که موجب ترس و وحشت ابر قدرت جهان آمریکا  از سال 60 تا کنون شده است؟ از سوی دیکر مگر هیچ کشور دیگری وجود داردکه به اندازه ی حاکمان ایران در 33 سال گذشته بد وبیراه وفحاشی وهتاکی و پرچم آتش زدن ومرگ فریاد زدن به آمریکا سر داده باشد وخواهان نابودی هم پیمانش اسراییل شده باشد. چگونه است که آمریکا نه مقابل توهین واهانت وتهدیدهای پوشالی حاکمان ایران توجهی نکرده و واکنشی نشان نداده است ، بلکه درست دست به اقداماتی  زده است همچون اشغال نظامی افغانستان و عراق وبمباران قرارگاه های نظامی سازمان متشکل ومنسجم مجاهدین در عراق وخلع سلاح کردن شان که مکمل سیاست توی لیست سیاه تروریستی گذاشته شدن شان شد که در دوران خاتمی وکلینتون از سوی وزارت امور خارجه آمریکا انجام شد که در مجموع اینگونه اقدامات مقامات آمریکا بسود حاکمان ایران شد . آنگونه همه متفول القول اعتراف می کنند برنده ی نهایی جنگ های اشغال گرایانه ی افغاستان وعراق که منتهی به ویران وباتلاق شدن دو کشور وناامن وبی ثبات شدن منطقه شده است فقط رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران بوده است .معمایی که تا کنون مقامات آمریکایی پاسخ به آن نداده اند که دلیل این اقدامات چه بوده است؟ بدیهی است که مقامات آمریکایی به سبک بسیجیان ایستگاه های صلواتی توی صف نوشیدن شربت شهادت وداوطلبان برروی مین رفتن میادین جنگ ایران و عراق کهلقب یکبار مصرفانی نام گرفتند که عمودی می رفتند وافقی بر گردانده می شدند. معلوم است که نظامیان آمریکا بطور صلواتی دست به عمل انتحاری نزدند تا که این عمل شان بطور دربست به سود دشمن شان تمام شود؟ از سوی دیگر منافعی که در پس این سیاست تقویت رژیم فاشیستی مذهبی ایران که برای شان وجود داشته است چرا فاش نمی شود تا حداقل مانع از رجز ولغز خوانی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری وهمتایان قلم زنش در دروغ نامه ی کیهان نشود که همراه با روضه های منبری ضد آمریکایی رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع وسایر تریبون های نهاد ها وخطابه های نماز جماعات جمعه ها تبدیل به اجرای سنفونی ادامه داری شده که بیش از 3 دهه سابقه دارد. بهر حال گزینه هایی که سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری بعنوان برگ برنده ی قدرت نمایی و ضد آمریکایی لیست کرده است ادامه ی سئوال پیرامون معما می باشد که چرا مقامات آمریکایی عامداً سیاستی مقابل حاکمان ایران اتخاذ کرده اند تا منتهی به فضای کنونی حاکم در منطقه شده است که سرباز جو پاسدار حسین شریعتداری و ولی وقیح منفور ونا مشروع مدعی رهبریت جنبش بیداری اسلامی منطقه شده اند. زیرا که الگوی ملت های ضدد یکتاتوری منطقه رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران می باشدو برای اثبات ادعای خود این چنین گزینه ها را ردیف و نقل قول کرده است:
" اواسط دهه 60 بود. آن روزها، آمريكا از يكسو براي پيشگيري از سرايت الگوي انقلاب اسلامي به ساير ملت هاي مسلمان در شيپورهاي تبليغاتي خود مي دميد كه در ايران اتفاق مهمي نيفتاده است! و در همان حال، هجوم همه جانبه اي را در عرصه هاي نظامي، سياسي و اقتصادي عليه جمهوري اسلامي ايران سامان داده و به ميدان آورده بود. در گرماگرم اين پروژه دوسويه، حضرت امام (رضوان الله تعالي عليه) خطاب به آمريكا فرمود «اگر مي گوئيد در ايران هيچ اتفاق مهمي نيفتاده است، چرا اينهمه سر و صدا و هياهو مي كنيد»؟!2- نزديك به 3 سال قبل، خبرنگار روزنامه آمريكايي «يو.اس.اي.تودي» كه براي تهيه گزارش درباره انتخابات رياست جمهوري دهم به ايران آمده بود، ضمن مصاحبه اي گفت؛ برخي از اصلاح طلبان معتقدند كه انقلاب اسلامي در گذر از فراز و نشيب هاي 30 ساله، مقبوليت اوليه خود را از دست داده و اقتدار آن به تدريج كاهش يافته است! نظر شما چيست؟ و نگارنده كه استدلال آن روز امام راحل(ره) را به خاطر داشت در پاسخ گفت؛ اگر جايگاه و اقتدار انقلاب روند رو به كاهش داشته است، چرا دشمني ها و برنامه ر يزي هاي آمريكا و متحدانش عليه جمهوري اسلامي ايران هر روز شتاب و گسترش بيشتري داشته و دارد؟!- روزنامه آمريكايي «هافينگتون پست» در گزارشي با اشاره به تحولات خاورميانه و شاخ آفريقا - بايد به اين پرسش پاسخ بدهيد كه چرا علي رغم چند دهه حضور در خاورميانه و همراهي حاكمان و رسانه هاي اين كشورها با غرب، امروزه همه نگاهها در خاورميانه اسلامي به ايران دوخته شده و مردم در اين كشورها، از انقلاب ايران به عنوان الگوي پيش روي خود ياد مي كنند»؟! ».هنري كيسينجر، دو هفته قبل در مصاحبه با بي بي سي، گفت؛ «مردم در خاورميانه خواستار دموكراسي با تعريفي كه ما - آمريكا و اروپا- داريم نيستند. آنها به ايران چشم دوخته اند».«كدام ديوانه اي آمريكاي ابرقدرت آغاز هزاره سوم را در آغاز دومين دهه اين هزاره، از اوج قدرت به شرايط رقت بار كنوني كشانده است؟! دموكرات هاي بي پرنسيب - بي شخصيت- يا جمهوري خواهان احمق»؟! كيسينجر در همين اجلاس- باز هم به نقل از دويچه وله، خبرگزاري آلمان- مي گويد؛ بايد بپذيريم كه تحولات جهان اسلام و اعتراضات وال استريت در آمريكا و اروپا از رسيدن تاريخ به يك پيچ بزرگ خبر مي دهد» كيسينجر بدون اشاره به ايران و يا به قول آسوشيتدپرس- با اشاره تلويحي به ايران- مي پرسد؛ «چه كسي سر اين پيچ ايستاده و آدرس مي دهد»؟ اوايل سال گذشته، مركز مطالعات امنيت ملي اسرائيل- INSS- در گزارش 272 صفحه اي خود با استناد به آنچه در منطقه مي گذرد، نتيجه گرفت كه «اسرائيل روي قوس نزولي حيات خود قرار گرفته و سقوطي ناخواسته را تجربه مي كند برداشت واقع بينانه و حكيمانه حضرت آقا در ديدار ديروز مردم شريف و انقلابي قم با ايشان رسيد كه شرايط كنوني نظام اسلامي ايران را با اوج اقتدار اسلام «در شرايط بدر و خيبر» مقايسه فرمودند و نه آنگونه كه دشمنان تبليغ مي كنند «در شرايط شعب ابي طالب». رهبر معظم انقلاب چندي قبل نيز دوران كنوني را درخشنده ترين دوران ايران اسلامي و آمريكا را در ضعيف ترين دوران تاريخ آن كشور، ارزيابي كرده بودند:
سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری پس از رجز ولغز خوانی کردن علیه ی آمریکا واسراییل وادعای اینکه فضای منطقه به نفع رژیم فاشیستی مذهبی  تمام شده است . زیرا که ملت های منطقه نه خواهان د مکراسی و سکولاریسم نیستند ، بلکه طلب رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران می باشند . در ادامه آویزان به  روضه ی اخیر  رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع پیرامون برگزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دور نهم 12 اسفند شده است . تا با دور زدن نارضایتی عمومی وتحریم این نمایش خیمه شب بازی  اما همچون رهبر علیل ومنقلی اش اینگونه در این مورد تحلیل  همراه با طرح سئوالات داده یا نقالی وارونه کرده تا از موضع ضد آمریکایی پاسخ به تحریم کنندگان به ویژه رقیب مدعی اصلاح طلب ومتهم کردن شان به ستون پنجم دشمن بیگانه داده باشد :
"آيا با توجه به جايگاه جمهوري اسلامي ايران در منطقه و جهان و نقشي كه به عنوان الگوي پيش روي ملت هاي مسلمان برعهده دارد، انتخابات آينده مجلس را مي توان تنها در مقياس يك رخداد داخلي در ايران اسلامي ارزيابي كرد؟ و آيا اين انتخابات علاوه بر نقش تعيين كننده و با اهميتي كه انتخابات مجلس شوراي اسلامي در تمامي دوره ها داشته است، نقش سرنوشت سازي در شتاب دادن به انقلاب هاي اسلامي منطقه ندارد؟! به يقين نقش برجسته اي دارد و به قول آقا در بيانات ديروزشان «ملت ايران در زمينه انتخابات و انقلابي بودن، پيشكسوت ملت هاست و قطعا نگاه ملت هاي ديگر به اين انتخابات دوخته شده است.آيا آمريكا و متحدانش مي توانند از تلاش همه جانبه براي مقابله با اين نقطه عطف و نقش آفرين در تحولات اسلامي منطقه دست بردارند؟! بديهي است كه پاسخ اين سؤال منفي است. پرسش بعدي اين است كه آيا در آوردگاه بزرگ ايران اسلامي با آمريكا و متحدانش، گروه ها و جرياناتي نظير اصحاب فتنه و حلقه انحرافي در حد و قواره اي هستند كه در مقابل توده هاي چند ده ميليوني مردمي كه حماسه 9 دي فقط يك نمونه از حضور پرشور و پاكبازي آنان بود، عدد و رقم و به اصطلاح «رقيب» تلقي شوند؟! پاسخ اين پرسش نيز منفي است. ولي نه با اين مفهوم و نه با اين برداشت كه از توطئه آنان غفلت شود. فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 و رخدادهاي پس از آن ترديدي باقي نگذاشته است كه جريانات ياد شده در بند پيشين، «پياده نظام» دشمنان بيروني هستند، از آنجا كه «پياده نظام»، دنباله داخلي دشمن بيروني است، به يقين، اهداف دشمنان بيروني را دنبال مي كند و از سوي ديگر، اصلي ترين و استراتژيك ترين خواسته دشمنان بيروني كاستن از حضور پرشور مردم در انتخابات است. بنابراين، اگرچه ورود دزدانه به خانه ملت مي تواند يكي از اهداف اين جريانات باشد و شوراي محترم نگهبان نبايد از دروازه باني دقيق خود براي جلوگيري از ورود نامحرمان به خانه ملت كمترين غفلتي داشته باشد ولي تلاش براي كاستن از حضور، در اولويت برنامه و ماموريت آنان قرار دارد.از هم اكنون مي توان حدس زد كه ملت در انتخابات پيش روي، نه فقط براي گزينش نمايندگان مورد نظر خويش حضور مي يابند، بلكه از حضور پرشور خود تلقي جهاد و مقابله با دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب و حمايت از ملت هاي مظلوم منطقه را دارند و به قول حضرت آقا «اگرچه از مدت ها قبل، از مركز و قرارگاه فرماندهي جبهه كفر و استكبار گرفته تا پادوها و پياده نظام اين جبهه در داخل و خارج، تلاش گسترده اي به كار گرفته شده تا حضور مردم در انتخابات مجلس كمرنگ باشد، اما به لطف و فضل الهي، حضور مردم در اين انتخابات دشمن شكن خواهد بود"
درخاتمه اینکه اگر آنگونه که سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری ادعا کرده است  که رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی چند ده میلیون ساندیس خوران خیابانی  حامی دارد که اذعان نموده است در 9 دی 88  اینان حضور  داشتند .دیگر با پسوند ضد آمریکایی چه نیازی به تبلیغات منفی علیه ی تحریم کنندگان وجود دارد؟مهمتر اینکه چرا باید شرایطی ترسیم وتحمیل شود که  نامزدان رقیب متهم به فتنه  برای نامزد نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند رد  صلاحیت شوند ؟ بعلاوه  چرا ولی وقیح منفور ونا مشروع با خود به کوچه علی چپ زدن که گویا هیچگونه خبر وتجربه واطلاعی دارد که پس از کودتای 22 خرداد 88 چه اتفاقی رخ داده شد و چگونه معترضان ناراضی منتقد توی خیابان ها سرازیر شدند وفریاد مرگ بر دیکتاتور وخامنه ای و اصل ولایت وقیح سر داددند وتصویر وی را از دیوار ت پایین کشیده وپاره وبه آتش کشیده ولگد کوب  کردند؟ سپس چرا برای انتقام گیری از معترضان دست به جنایت علیه ی بشریت در بازداشتگاه کهریزک زده شد؟  اگر وی به ادعای خود باور دارد ه حضور مردم در نمایش خیمه شب بازی 12 اسفندد شمن شکن خواهد بود . در صورتی که مردم ایران خوب می دانند که دشمن اصلی شان کیست .همانگونه که حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد هم خطاب به وی فریاد زدند بت بزرگ را بشکن. بهر حال برای چه ولی وقیح منفور ونامشروع نماز شک دار می خواند و نمی گوید که حصر خانگی کردن موسوی وکروبی  اگر ناشی از ترس نیست  همینطور  بگوید دلیل کند کردن سرعت اینترنت وکافی نت ها چیست . برای چه این مکان ها  تبدیل به شعبه ی بازجویی کردن  و کنترل وچک کردن  داوطلبان اینترنتی شده است تا نکند گزارش خبری وتصویری منتقل یا دریافت کنند . سیاستی که کودتاگران پاسدار و دسنتگاه بد نام وزارت بد نام اطلاعات دنبال می کنند . چرا برای رفع هرگونه شبهه رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع دستور یک همه پرسی یا رفراندم آزاد وبدون مداخله گرانه نمی دهد تا مشخص شود  طرفداران  دشمنان بیگانه وحامیان ودوست داران دشمن شکن  رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی به ویژه رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع چقدر می باشد  تاخط بطلان بر  چنین یاوه وهذیان گویی ها وادعاهای پوشالی و وارونه زده شود؟ بهرحال وقتی که رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی که نه به منتقدان اتهام فتنه و وابستگی به دشمن بیگانه می زند ، بلکه گزارش شده که تعداد 40  عضو  بازار مکاره ی کنونی را رد صلاحیت کرده است . آیا چنین رژیم قرون وسطایی ضد بشری مشروعیت دارد؟ آیا می بایست باز هم در شوی خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم  12 اسفند شرکت نمود وتبدیل به سیاهی دشمن شکن  ادعای رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع شد . یا نه اینکه باید بدون هیچ شک وابهام نه تحریم که مسئولانه وقاطعانه تبلیغ روشنگرانه برای عدم حضور در این شوی کمدی فرمایشی خیمه شب بازی 12 اسفند کرد؟ 
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 19 دیماه سال 1390
از بلنداي بدر (يادداشت روز)