20هزار تومان هزينه حمله به ناهيان منكر
معلوم نیست که اگر سر نشین یک خود رو  که یک  نفر بود که سیگار می کشیدچگونه گزارش شده است به طلبه فضول بطور 30 نفره تهاجم کردند وچگونه این طلبه از میان 30 نفر مهاجم جان سالم بدر برد که اکنون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری وکیل مدافع وی شده است وبه حکم صادره اعتراض نموده است؟
6 متهم حمله به يك روحاني و ضرب و شتم وي محاكمه و در نهايت با حكم دادگاه فقط به پرداخت 20 هزار تومان جزاي نقدي محكوم شدند.حجت الاسلام والمسلمين عباس روزمهر در يكي از روزهاي ماه مبارك رمضان به راننده يك خودرو كه در حال كشيدن سيگار بود تذكر مي دهد و اين تذكر منجر به حمله وي و 30 تن از دوستانش به اين روحاني ناهي منكر مي شود.با سرعت عمل پليس 6 نفر از متهمان اصلي دستگير شدند و پرونده با پيگيري هاي دادستان تهران به دادسراي امنيت ارجاع شد و بعد از تكميل براي رسيدگي به مجتمع شهيد قدوسي رفت.توهين متهمان به رهبر معظم انقلاب، روحانيت و خانواده روحاني ناهي منكر و نيز ضربه شديد آنان به چشمان روحاني ناهي منكر كه منجر به كاهش ديد و دوبيني شديد شده است در پرونده متهمان ديده مي شود.قاضي پرونده با لحاظ نكردن همه اين اتهامات متهمان را فقط به پرداخت 20هزار تومان جزاي نقدي محكوم كرد.به گزارش فارس تعدادي از متهمان اين پرونده قاچاقچي و توزيع كننده مواد مخدر هستند و زمان دستگيري از محل تجهيزات ساخت و مصرف ماده مخدر شيشه كشف شده بود.
ایکاش رژیم مرده وخرافه پرستان که دین را ابزار عوامفریبی دین فروشی وسر کیسه کردن مردم وسر کار گذاشتن شان کرده است یک دوازدهم رسم و رسوم شک دار غسل ومرده دفن کردن به زندگان رسیدگی می کرد و بها می داد.
به دليل اشتباه در نحوه غسل، جنازه مردي 18 ساعت پس از دفن نبش قبر و بعد از غسل به خاك سپرده شد.رئيس شوراي اسلامي روستاي هريس شهرستان شبستر ديروز گفت: به دليل اشتباه در ترتيب استفاده از سدر و كافور براي غسل اين فرد، جنازه وي با دريافت نظر و اجازه از دفتر يكي از مراجع قم، دوباره پس از غسل به خاك سپرده شدريشدار» اضافه كرد: ساعاتي پس از دفن جنازه اين فرد، غسل دهندگان به اشتباه خود پي برده و با مشورت با روحانيت محلي اقدام به كسب تكليف از مراجع قم نمودند.وي خاطرنشان كرد: صبح روز بعد از دفن جنازه اين فرد، نبش قبر شده و جنازه به غسالخانه براي غسل صحيح انتقال داده شد.وي ابراز كرد: اين جنازه پس از غسل دوباره، به خاك سپرده شد كه اين موضوع در اين منطقه بسيار نادر است.حجت الاسلام سيفعلي محمدزاده، امام جمعه شبستر در اين مورد گفت: مواردي همچون غصبي بودن كفن، دفن در مكان غصبي، صحيح نبودن غسل، در معرض خطر قرار گرفتن امنيت قبر مانند قرار گرفتن قبر در مسير سيلاب و فراموشي حنوط، از جمله مواردي است كه موجب جايز شدن نبش قبر مي شودروستاي هريس با بيش از دو هزار سال قدمت در 30 كيلومتري شهرستان شبستر و در جاده اصلي صوفيان-سلماس واقع است
چه می شد اکنون که همه چیز از چین وارد کشور می شود . این شیوه هتل سازی چینی  هم وارد ایران می شد تا که موجب نشود ساختن نیروگاه اتمی بوشهر بیش از 40 دهه زمان نبرد میلیارد ها دلار هزینه در بر نداشته باشد.
چيني ها هتل 30 طبقه را 15 روزه ساختند.چيني ها هتلي 30 طبقه را ظرف مدت 15 روز ساختند.به گزارش شينهوا، آنها اين هتل را كه نامش ارك است طي 360 ساعت در شهر جنوبي «چانگ شا» بنا كردند. نكته جالب اينجاست كه سرعت عمل بالاي آنها باعث بي دقتي نشد و اين ساختمان هيچ تلفات جاني نداشت. اين ساختمان ضدزلزله است و در مقابل زلزله 9 ريشتري تاب مي آورد.
مشخص نیست که با اینگونه مبارزه ی 33 ساله با بی حجابی که منتهی به پیدایش ورشد ورونق صنعت تولید شبکه ی فساد وفشا  در رژیم فاشیستی مذهبی شده است  چه موقع قرار است  از تولید باز ایستد؟
شيراز- خبرنگاركيهان:با تلاش ماموران پليس امنيت اخلاقي شيراز يك شبكه فساد و فحشا در اين شهر متلاشي و اعضاي آن دستگير شدند.ماموران انتظامي با هماهنگي مقام قضايي تعداد 14نفر مرد و 5 زن را كه براي انجام اعمال خلاف شرع در منزلي در يكي از مناطق جنوبي شهر شيراز جمع شده بودند، دستگير كردند.در بازرسي از اين منزل مقاديري مواد مخدر كشف و ضبط شد
جهت اطلاع
ناراحتی  و عصبیت از موضع گیری موازی علیه ی اهداف نظامی هسته ای وتهدید مسدود کردن تنگه ی هرمز  از سوی آمریکا در صورتی که این ورد مکمل هم هستند.
مقامات آمريكائي بار ديگر روح زياده خواهي خود را با اظهارنظر درباره تنگه هرمز نشان دادند. وزير دفاع آمريكا مي‌گويد تنگه هرمز و فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران خطوط قرمزي هستند كه واشنگتن نسبت به آنها عكس العمل نشان خواهد داد. لئون پانتا افزود: "آمريكا بستن تنگه هرمز را تحمل نخواهد كرد." مسئولان جمهوري اسلامي ايران بارها گفته‌اند حفظ امنيت منطقه خليج فارس مربوط به كشورهاي منطقه مي‌باشد و تنگه هرمز نيز آب راهي است كه يا همه بايد از آن استفاده كنند يا هيچكس و آمريكا حق تعيين تكليف براي اين آب راه را ندارد
فعال شدن دوباره سایت تعطیل شدن بازتاب  که متعلق به پاسدار محسن رضایی بود که مرتبط با جنگ قدرت و ثروت  و ناشی از رقابت واختلافات پیرامون چگونگی تبلیغات محور بر گزاری نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند می باشد . البته این امتیاز فعال شدن این سایت بازتاب به شرط فعالیت تبلیغاتی  علیه ی متهمان جریان انحرافی درون دولت مدعی اصول گرا و ساده زیست واگذار شده است
* سايت بازتاب، بار ديگر فعال شد. اين سايت سالها قبل با مديريت "فؤاد صادقي" فعاليت مي‌كرد. وي بعدها سايت "آينده" را تأسيس كرد ولي بعد از چند بار فيلتر شدن و با مشكل برخورد كردن، اخيراً آن را متوقف نموده و سايت بازتاب را فعال كرده است
نامه طارق الهاشمي به مقامات سعودي
بهانه بدست آوردن برای هم مشروعیت دادن  به حضور در عراق باتلاق و حیاط خلوت شدن عراق برای حاکمان ایران و نا دیده انگاشتن یکه تازی سپاه قدس واقدامات تروریستی و بی ثبات وناامن کردن عراق و صد البته نسبت دادن به اتئلاف العراقیه ومعاون رئیس جمهور عراق ومقصر ومتهم کردن عربستان که از اینان حمایت می کند وسیاست آمریکا در عراق را دنبال می  نماید.
يك پايگاه عرب زبان از نامه معاون رئيس جمهوري عراق به مقامات سعودي و اطمينان بخشي الهاشمي به آنها پرده برداشته است. به گزارش مهر، پايگاه النخيل گزارش داد: "طارق الهاشمي" معاون رئيس جمهوري عراق نامه‌اي به ملك عبدالله فرستاده كه مفاد آن ابراز اطمينان به حفظ اسرار رابطه‌اش با سعودي‌هاست. الهاشمي اعلام كرده كه به اين زودي‌ها در برابر دادگاه قرار نخواهد گرفت و اگر زماني مجبور به اين كار شد هرگز اسرار رابطه‌اش با مقامات عربستاني را فاش نخواهد كرد. اين پايگاه به نقل از منابع آگاه آورده است: الهاشمي در نامه‌اي كه تحويل "مقرن بن عبدالعزيز آل سعود" رئيس دستگاه اطلاعاتي عربستان شده ضمن پايبندي به حفظ اسرار ابراز اميدواري كرده است كه عربستاني‌ها به وي كمك كنند و مانع از محاكمه‌اش شوند. پايگاه مذكور بيان كرد: اين خبر از منبعي در امان پايتخت اردن كه نامه الهاشمي را به عربستان منتقل كرده به بيرون درز پيدا كرده است. اين پايگاه همچنين به نقل از "شيخ خلف العليان" رئيس شوراي ملي گفتگوهاي عراق آورده است: الهاشمي به مقامات عربستان براي تجزيه عراق به اقليمهاي كردي، سني و شيعي تعهد داده است.