گفت و شنود دروغ نامه  ی کیهان 13 اردیبهشت 91
مدرسه (گفت و شنود)
گفتم : برای چه سربازجوی رذل منفور؟ علیه رقیب مغلوب، این همه میزنه زور
گفت : زنگ درخانه ای در آمد به صدا ، پدر خانه  به فرزندش داد  این  ندا
برو  قایم شو نظام مدرسه با تو داره کار ، پسر گفت تو قایم شو، نمیشه کرد انکار
چون  به نظام گفتم بابام مرده  امروز ، گر ترا بیند، آنگاه گند دروغ میکنه بروز
گفت: گروه هاي اپوزيسيون طي چند روز اخير دست به حملات شديدتري عليه سران فتنه زده اند.
گفتم: بعد از شكست فتنه 88 هر روز بيشتر از پيش به پر و پاي هم مي پيچند! حالا چي گفته اند؟!
گفت: به موسوي و كروبي و خاتمي فحش مي دهند و مي گويند دروغگويي ها و شارلاتان بازي هاي شما باعث بدبختي و فلاكت ما شده است.
گفتم: خب! حيوونكي ها راست مي گويند ولي چرا نمي گويند كه نسخه ديكته شده آمريكا و اسرائيل و انگليس هم باعث بدبختي سران فتنه شده است؟
گفت: چه عرض كنم؟! سران فتنه هم آنها را باعث افتضاح و آبروريزي خود مي دانند.
گفتم: زنگ در خانه اي به صدا درآمد، پدر از آيفون نگاه كرد و به پسرش گفت؛ بدو، بدو برو قايم شو، ناظم مدرسه است! حتما يك غلطي كرده اي كه آمده سراغت. و پسر به پدرش گفت؛ بابا! تو برو قايم شو! چون امروز به آقا ناظم گفته بودم بابام مرده! مدرسه نميام!
گفت : سربازجوی منفور  زندان اوین، در خبر ویژه ، گیر داده به بالاترین
در گفت و شنود این ترفند کرده دنبال ، تا علیه رقیب سبز داده باشه شرح حال
گفتم : برای چه سربازجوی جنایتکار؟ با دو ذوقه خوری دست زده به اینکار
گفت : چون داره نزدیک میشه خرداد ، فراموش نشده چگونه زده شد فریاد؟
چون پس از کودتای 22 خرداد مردم ناراضی ،با مرگ بر دیکتاتور گفتن کردند اعتراضی
چون داره نزدیک میشه 22 خرداد را سالگرد ،باید یقه رهبران رقیب بگیرد سربازجوی نا مرد
البته نقل قول می کند الکی از سوی مخالفین ،تا چماق کند  اینان را علیه ی رقیب این ننگین
گفتم : برای چه سربازجوی رذل منفور؟ علیه رقیب مغلوب، این همه میزنه زور
گفت : زنگ درخانه ای در آمد به صدا ، پدر خانه  به فرزندش داد  این  ندا
برو  قایم شو نظام مدرسه با تو داره کار ، پسر گفت تو قایم شو، نمیشه کرد انکار
چون  به نظام گفتم بابام مرده  امروز ، گر ترا بیند، آنگاه گند دروغ میکنه بروز