اعزام 5 هزار تيم پزشكي و درماني به مناطق محروم

معاون امداد و درمان بسيج جامعه پزشكي خبر داد: اعزام 5 هزار تيم پزشكي و درماني به مناطق محروم 12 شهریور -94
این ا قدام ضمن خالی بندی بودنش در ارقام ادعا شده ولی هدف این است زیر این پوشش تبلیغات زود رس انتخابات ریاست مجلس ارتجاع دوره ی دهم به نفع باند اصول گرایان شود که مورد حمایت خامنه ای وپاسداران اند .

معاون امداد و درمان بسيج جامعه پزشکي با اشاره به راه اندازي 70 بيمارستان ثابت و سيار توسط بسيج جامعه پزشکي تا پايان سال جاري از اعزام 5 هزار تيم پزشکي و درماني به مناطق محروم خبر داد.
    قائد اميني در گفت وگو با فارس، در رابطه با اقدامات و برنامه هاي انجام گرفته از ابتداي سال توسط بسيج جامعه پزشکي اظهار داشت: امسال سال همدلي و همزباني دولت و ملت توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاري شد و بسيج جامعه پزشکي نيز به عنوان بازوي ياريگر نظام سلامت سعي در ارتقاي حوزه ارائه خدمات بهداشتي و درماني به ويژه در مناطق محروم جهت تحقق اين شعار دارد.

    اميني با اشاره به اينکه برنامه ريزي براي راه اندازي 70 بيمارستان ثابت و سيار توسط بسيج جامعه پزشکي طي سال جاري، انجام شده است، گفت: 5 هزار تيم پزشکي و درماني به مناطق محروم اعزام و 70 تيم تک تخصصي نيز در اين حوزه فعاليت خواهند داشت.

    وي افزود: در حال حاضر 50 درصد از اهداف برنامه بسيج جامعه پزشکي در سال جاري محقق شده و به طور مثال 2500 تيم پزشکي و درماني به مناطق محروم اعزام شده اند، همچنين در اين رابطه از تيم هاي بهداشتي اردوهاي جهادي دانشجويي، دانش آموزي، روحانيون و ... بهره مند شده ايم.

    معاون امداد و درمان بسيج جامعه پزشکي از راه اندازي بيمارستان تخصصي دندانپزشکي طي سال جاري در گيلان غرب خبر داد و گفت: خوشبختانه اين بيمارستان در محل يادمان دفاع مقدس برپا شد و توانستيم خدمات مناسب و باکيفيتي را به بيماران در اين منطقه ارائه دهيم.

    وي از ارائه خدمات مراقبت سلامت به بيش از 5/1 ميليون نفر از ابتداي سال توسط بسيج جامعه پزشکي خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکي، معاونت بهداشت و درمان سپاه، بهداري ناجا، هلال احمر، خيرين سلامت و چند دستگاه ديگر در ارائه خدمات بهداشتي و درماني به بيماران در مناطق محروم به صورت رايگان با ما همکاري داشته اند.

    اميني با بيان اينکه قرارگاه جهادي سلامت به مسئوليت وزير بهداشت تا پايان سال به صورت عملياتي تشکيل مي شود، خاطرنشان کرد: ما به دنبال ساماندهي خدمات جهادي هستيم، هدف ما از راه اندازي بيمارستان هاي صحرايي و اقدامات جهادي کمک به افزايش سطح عدالت و دسترسي مردم به خدمات سلامت به صورت رايگان به ويژه در مناطق محروم است.