امام جمعه قم تشكيك در انتخابات آينده فتنه 88 را به ياد مي آورد

امام جمعه قم 
تشكيك در انتخابات آينده فتنه 88 را به ياد مي آورد  21 شهریور - 94
تمام آخوندهای امام جمعه های شهرستان ازتهران ومشهد و قم گرفته تا سایر شهرهای دیگر طوطی های دست آموزی بیش نیستند .چون آنچه به اینان دیکته می شود مجبورند طوطی وار بیان کنند . بطور نمونه از سال 88 تا حال چند سال گذشته است؟ مگر در 22 خرداد 88 پاسداران و بسیج کودتای تقلباتی نکردند؟ مگر اعتراضات ادامه دار 9ماهه که باسرکوب شدید کنترل شد به دلیل تقلبات نبود .ولی باو قاهت تمام ووارونه گویی برای دور زدن واقعیت اتهام فتنه 88 زده می شود .اکنون چون وحشت ازواکنش اعتراضی محور برگزاری ا نتخابات مجلس ارتجاع دوره ی  دهم در اسفند ماه می شود . بنابراین برای رد صلاحیت نامزدان مدعیان اصلاح طلب و تقلبات گسترده پیشاپیش سناریوی فتنه 88 تکرار می شود.

امام جمعه قم با تاکيد بر حق الناس بودن راي مردم تصريح کرد: صيانت از راي مردم به عنوان حق الناس ارکاني دارد که بايد همه آن ها مورد توجه باشد.
    
قم - خبرنگار کيهان:حجت الاسلام عليرضا اعرافي در خطبه هاي نمازجمعه ديروز قم با اشاره به تشکيک بعضي ها نسبت به انتخابات آينده گفت: در حالي که هنوز ماه ها به زمان برگزاري انتخابات فاصله داريم برخي از هم اکنون به نحوي در سلامت انتخابات آينده تشکيک مي کنند که آدم را به ياد تشکيک در انتخابات سال 88 مي اندازد که فرصت را براي فتنه گران فراهم کرد.
    
وي افزود: آراي مردم قطعا حق الناس است اما اين حق در مرحله اجرايي و نظارتي و تمکين به نتيجه تعريف مي شود، اما برخي اصرار دارند آنجايي را ببينند که مطابق با ميل خودشان است وي با بيان اينکه نظارت شوراي نگهبان استصوابي و موثر است گفت: اگر قرار باشد شوراي نگهبان فقط تماشا کند در آن صورت بودن و نبودنش چه تفاوتي مي تواند داشته باشد.
    
رئيس دانشگاه جامعه المصطفي(ص) با تاکيد بر هوشياري مردم در همه صحنه ها گفت: چه دشمنان بخواهند و چه نخواهند انشاءالله انتخابات پيش رو در سال جاري در سلامت و امنيت کامل برگزار خواهد شد.
    
وي در ادامه به ياوه گويي هاي رژيم صهيونيستي اشاره کرد و گفت: گفته هاي آنها در اندازه اي نيست که ارزش شنيدن داشته باشد، زيرا آن ها امروز در چنگال مقاومت قرار دارند و اگر وضعيت خود را نسبت به 20 سال گذشته بسنجند مي فهمند آينده اي نخواهند داشت.
    
خطيب جمعه قم در بخش ديگري از خطبه هاي نماز با اشاره به تجزيه و تفرقه در جهان اسلام و نيز خطر نفوذ فکري و فروپاشي معنوي امت اسلام اظهار داشت: استکبار در اين ميان چشم به نفوذ در سطوح و لايه هاي فرهنگي و فکري ايران اسلامي دارد تا از آن طريق جهان اسلام را به کنترل در آورد، اما ملت و نظام با رهبري هاي امام خامنه اي آنها را ناکام خواهد کرد.
    
اعرافي همچنين آغاز مهرماه و حضور 12 ميليون دانش آموزان و پنج ميليون دانشجو و ده ها هزار طلبه بر سر کلاسهاي درس و دانش ورزي را مورد توجه قرار داد و گفت: مهمترين سند راهبردي کشور که در شوراي عالي انقلاب فرهنگي مصوب شده است سند آموزش و پرورش است.
    
اگر مي خواهيم کشوري پيشرفته و معنوي و فرزندان صالحي داشته باشيم بايد به زيربناي آن يعني آموزش و پرورش توجه داشته باشيم.