كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 15 شهریور -94
كيهان و خوانندگان
پیام های ساختگی و قلابی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری که مثل همیشه  تنظیم شده درراستای اهداف خاص می باشد که در کاکل شان مخالفت با توافق هسته ای است .

    * آقاي عراقچي در جمع اعضاي کميسيون امنيت و برخي نمايندگان مجلس در مورد امضاي آقاي ظريف در پاي برجام که توسط خانم ابتکار منتشر شده اظهار داشت؛ بعد از پايان مذاکرات وزير خارجه فرانسه براي جمع کردن امضاي يادگاري اقدام به گرفتن امضاي آقاي ظريف نمود! و اين امضاي پاي برجام نيست! يعني خانم ابتکار دروغ مي گويد.    عربي
    *
لزوم نداشتن رو دربايستي در اعلام مواضع صريح و روشن و قاطع در مقابل دشمنان که بعضا باعث گستاخ شدن آنها گرديده از نکاتي بود که رهبر معظم انقلاب به دولت تذکر دادند. متاسفانه عارضه رو دربايستي علاوه بر حوزه سياست خارجي در ولنگاري هاي فرهنگي در نشر کتاب، فيلم ها، تئاتر و... نيز قابل مشاهده است. اين ها وقتي در کنار ضعف در حوزه اقتصادي و کاهش سبد مصارف ضروري مردم و از رونق افتادن کسب و کار قرار مي گيرد نگراني شديد مردم را فراهم مي آورد بايد درک کنيم که چاره ما عملي کردن دستورات رهبري است.    نراقي
    *
با شنيدن بيانات رهبر معظم انقلاب، با همه وجود برخورداري از نعمت ولايت را شکر کردم و به کيهان از صميم قلب به خاطر اينکه کاملاً در خط رهبري حرکت کرده است، تبريک عرض مي کنيم.     * از وقتي وزير کشور اعلام کرده رياست جمهوري آقاي روحاني 8 ساله است اين شائبه به وجود آمده که تمام اعضاي دولت مامور هستند کاري بکنند که اين موضوع يعني 8 ساله شدن دوره رياست جمهوري آقاي روحاني به هر صورت که شده تحقق پيدا کند با اين وضع مردم چه کاره هستند؟ از وزير کشور که بايد امانت دار راي ملت باشد بيان چنين حرفي حتي اگر مدعي است که به شوخي بوده دور از انتظار بود.
      *
رئيس جمهور آمريکا بارها اعلام نمود در صورت تصويب برجام از سوي کنگره رئيس جمهور آينده آمريکا راحت تر مي تواند به تاسيسات ايران حمله کند! اي کاش کساني که هر شب خواب آمريکا را مي بينند از اين خواب پرخطر بيدار شوند.    بيات
    *
چگونه است که دولت در مورد حصر سران فتنه (که در سال 88 مرتکب خيانت به ملت و نظام شدند) بدون دليل دم از قانون مي زند، اما در عين حال با سرپيچي از ارسال لايحه برجام و بررسي آن توسط مجلس مرتکب بي قانوني مي شود؟ واضح است که در هر دو مورد دشمنان ملت و نظام سود مي برند.
       *
يادداشت روز کيهان روز 11/6/94 به قلم مدير مسئول کيهان را خواندم. آنچه که به قلم آمده مستدل و منطقي است دولتمردان به جاي فرافکني به اين گفته هاي حق پاسخ بدهند.    حياتي
    *
رئيس جمهور و برخي مسئولين دولتي عدم ارائه و تصويب برجام توسط مجلس و کنگره کشورهاي 1+5 را دليلي بر عدم نياز تصويب مجلس شوراي اسلامي کشورمان تلقي مي کنند. دلسوزان نظام و مردمي که اين قدر اصرار و پافشاري به اجراي قانون بررسي برجام در مجلس دارند به اين جهت است که مانع پايمال شدن حقوق هسته اي ملت شوند.    ابوالقاسمي- قم
    *
آقاي هاشمي اگر واقعا معتقد به حق الناس بودن راي مرم بود سال 88 با اقدامات خانواده اش در فتنه آن سال مقابله مي کرد و آن همه خسارت به نظام و کشور وارد نمي شد؟
       *
آقاي رئيس جمهور در تعامل با بيگانگان مثل انگليس مرتب مي گويد نبايد در گذشته بمانيم ولي هم خودشان و هم همکارانشان در اين دو سال يکسره عليه دولت گذشته سياه نمايي کردند. ما نمي گوييم آن دولت ايراد نداشت ولي اين آقايان حداقل به آنچه که مي گويند معتقد باشند.
    *
رئيس محترم قوه قضائيه گفته اند برخي خيابان ها به سالن مد خانم ها تبديل شده است. عرض مي کنيم اين وضعيت دست پخت گروه هاي مختلفي است که به قدرت مي رسند ولي دغدغه اي براي حل مفاسد اجتماعي و اخلاقي جامعه ندارند.
    *
از آقاي رئيس جمهور و دولت ايشان خواسته شود پاسخ بدهند در اين دو سال براي گسترش عفاف و حجاب در جامعه واقعا چه کاري تا حال انجام داده اند. به عنوان نمونه يک کار را بگويند. آيا تخطئه برخورد با هنجارشکنان و قانون ستيزان در اين عرصه تنها مسئوليت دولت يازدهم در اين زمينه است؟!     * سکوت مسئولان اجرايي درباره مفاسد اجتماعي مثل موارد بدحجابي در جامعه عواقب سوء در پي خواهد داشت اين آقايان در قيامت گرفتار خواهند شد. نيروي انتظامي را در اين زمينه نبايد تنها گذاشت.
       *
معدودي زنان و دختران خاص و داراي ظواهر غيرمتعارف به جاي استفاده از بخش بانوان قطار شهري در بخش آقايان سوار شده و به مفسده انگيزي مشغول مي شوند. شايسته است مسئولين ماموران مترو را موظف کنند که مانع سوارشدن چنين افرادي که کاملاانگشت نما هستند در بخش برادران شوند.    سليماني
    *
در تاريخ 94/6/9 در فرهنگسراي امام راحل(ره) يک نمايشگاه فرهنگي برپا بود که با نماز مغرب تلاقي پيدا کرد. ولي هنگام نماز مغرب متوجه شديم نمازخانه اي براي امر واجب الهي در نظر گرفته نشده است. اين چه نمايشگاه فرهنگي است که به نماز توجهي ندارد؟
    *
از مسئولين امر درخواست مي شود سري به ميدان تره بار سهروردي غرفه 2 و غرفه شوينده هاي بهداشتي و غرفه هاي عروسک بزنند و خود قضاوت کنند. در برخي غرفه هاي دولتي خانم هاي فروشنده با پوشش و ظاهري زننده فروشندگي مي کنند واي به حال فروشگاه هاي خصوصي و...!    مقدم- تهران
    *
با توجه به تبليغات گسترده وهابيت در مناطق مرزي کشورمان پيشنهاد مي کنيم فيلم فاخر و ارزشمند محمد رسول الله(ص) ساخته آقاي مجيدي در اين مناطق مثل شهرهاي جنوب کشور از جمله اهواز با تخفيف قابل توجه اکران بشود.    انصاري
    *
اگر دولت خود را موظف به کار فرهنگي نمي داند حداقل براي ساخت خانه عالم در روستاهاي کشور پا پيش بگذارد تا روحانيون اعزامي از حوزه هاي علميه بتوانند به اين مناطق مهاجرت و تبليغ دين بکنند.
      *
بعد از ازدواج فرزندم که دفترچه تامين نيروهاي مسلح داشت 3 نوبت اقدام به استفاده از دفترچه درماني نمود که 30 هزار تومان جريمه پرداخت نمودم. بعد از اتمام دفترچه خودم براي تعويض مراجعه نمودم، يک سال مسدود نمودند و يک ميليون و دويست هزار تومان هم جريمه! با توجه به سن پيري و نياز به دارو و درمان آيا اين نحو رفتار شايسته است؟!
       *
مربيان پيش دبستاني بدون برخورداري از بيمه و تسهيلات ماهيانه 300 هزار تومان دستمزد مي گيرند و صداي اعتراضشان هم به جايي نمي رسد؟
    *
براي بنده که جانباز هستم روي هم 290 هزار تومان قبض گاز، برق، آب و تلفن آمده در حالي که پول يارانه به مبلغ 130 هزار تومان پرداخت کرده اند. آقاي رئيس جمهور چرا باور نمي کند که زندگي بر قشر حقوق بگير جامعه سخت مي گذرد.
     *
در شهرستان سيروان ايلام از شبکه هاي ديجيتالي خبري نيست و مردم از تماشاي اکثر شبکه ها محرومند. از مسئولين صدا و سيما درخواست حل مشکل را دارم.
    *
در کتابخانه هاي تحت پوشش شهرداري براي عضويت از هر دانش آموز يا دانشجوي متقاضي مبلغ 25 هزار تومان حق عضويت براي مدت يک سال دريافت مي شود اي کاش اين مبالغ دريافتي را صرف خريد کتاب هاي جديد مي کردند. با اطلاع عرض مي کنم که به عنوان مثال کتابخانه هاي سعادت و پرواز در منطقه سعادت آباد خريد کتاب نداشته اند.    زماني
    *
درگذشته اغلب ورودي جنگل هاي کشور مانند جنگل گلستان با احداث خاکريز مسدود شده بود تا با وسايل نقليه نتوان در داخل جنگل تردد کرد ولي الان اين موانع برداشته شده و تا عمق جنگل تردد صورت مي گيرد و در نتيجه به جنگل آسيب وارد مي شود.