گفت و شنود فينال!

دروغ نامه ی کیهان 12 شهریور -94
گفت و شنود 
فينال!

گفت: اعضاي اصلي اين حزب «اتحاد ملت» که همان فتنه گران هستند.
    گفتم: ولي اسمش که حزب فتنه گران نيست!

    گفت: يکي از مدعيان اصلاحات گفته است؛ اين حزب خود را با الزامات نظام همراه مي کند.

    گفتم: در جريان فتنه آمريکايي اسرائيلي 88 هم، ابتدا اعلام مي کردند که يکي از اصول آنها «قانون گرايي» است ولي بعدا نشان دادند که براي وطن فروشي اجير شده اند و از نتانياهو به دريافت مدال «بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران» مفتخر!! شدند! و هنوز هم حاضر نيستند با دشمنان تابلودار اين مرز و بوم مرزبندي کنند.

    گفت: چه عرض کنم؟! يعني هنوز هم بعله!...

    گفتم: يارو به دکتر گفت؛ يک هفته است که خواب مي بينم در تيم فوتبال گرگ ها بازي مي کنم. دکتر چند تا دارو داد و گفت؛ امشب اين داروها را مصرف کن تا ديگر از اين خواب ها نبيني. يارو پرسيد؛ اجازه بدهيد از فردا شب مصرف کنم. دکتر با تعجب گفت چرا؟! و يارو گفت؛ آخه امشب فيناله!