نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما  22 شهریور -94 
مالیات نقد از کارگران و کارمندان، نسیه از سرمایه‌داران!
چطور دولت‌ها قادر هستند از کلیه اقشار (کارگر و کارمند) قبل از اینکه حقوق به دستشان برسد مالیاتش را بگیرند؟! اما نمی‌تواند از فروش‌های میلیاردی خریداران محصولات کارخانجات، ریالی مالیات کسب کنند؟ چون آنان با مدارک ساختگی محصول را می‌خرند و گاهی هم مجبور می‌شوند امسال مالیات دو، سه سال قبل را می‌دهند؟ یاللعجب!یک کارگر – تهران
بایکوت خبری جهان نسبت به پیدا شدن جسد کودک سوری
انتشار خبر پیدا شدن جسد کودک خردسال سوری در سواحل ترکیه، عکس‌العمل‌های مردم مختلف جهان را در پی داشت.انتظارم از مسئولان دستگاه دیپلماسی کشورمان این است که باید در پی انتشار این خبر به جهانیان اعلام کند که این نمونه کوچکی از جنایات انسانی است که ملت آگاه ایران را بر آن داشته طی سال‌های متمادی پشتیبان مردم مظلوم فلسطین، سوریه و... باشد. اما رسانه‌های وابسته با بایکوت خبری، جهان را همواره در بی‌خبری از واقعیت‌های موجود قرار داده‌اند.
مهدی خزاعی - بیرجند

* اسماعیل حسینی از تهران: به وزیر صنعت از قول من بگویید آقای نعمت زاده قیمت خودرو 3 برابر شده، آیا این خیانت نیست؟ بی‌کیفیت بودن خودرو خیانت نیست؟ فقط نخریدن آن خیانت است؟
*
عبدالله از تهران: خواستم از طریق روزنامه شما از روابط عمومی شرکت مترو به دلیل پاسخگویی به مردم و مطبوعات که نسبت به بقیه سازمان‌ها و ادارات دولتی پیشتاز است، تبریک بگویم. جا دارد از تمامی دست اندرکاران روابط عمومی آن شرکت به دلیل رسیدگی و ارسال بموقع جوابیه‌ها، تشکر کنم و خدا قوت بگویم.
* از اهالی محل: شهرداری منطقه 13 کوچه سالاری منشعب از خیابان شهید منتظری (ایرانمهر سابق) را به صورت لکه‌گیری آسفالت نموده که باعث ناهمواری کوچه شده و همین موضوع در جای جای کوچه آب جمع می‌شود و مشکلات عدیده‌ای برای این کوچه بن بست بوجود آورده است. از شهرداری منطقه تقاضای مرمت یا آسفالت مجدد داریم.
* یک بازنشسته کشوری از بندرانزلی: سازمان بازنشستگی با دیر واریز کردن حقوق ما بازنشستگان، اخلال بزرگی را در زندگی روزمره ما به وجود می‌آورد. لطفاً تذکر بدهید شاید رسیدگی کنند.
*
رضاییان از اصفهان: به مسئولان وزارت راه بگویید به وضعیت اسفبار جاده ایذه به اصفهان رسیدگی کنند.
*
سیلاخوری از تهران: آنتن دهی سیمکارت‌های ایرانسل چند روزی است در محدوده بلوار میرداماد – مسجد الغدیر قطع است و مسئولان شرکت هم در این زمینه پاسخگو نمی‌باشند!