نامه‌هاو صدای شما

نامه‌هاو  صدای شما  20 شهریور – 94
* شافعی از تهران: معاون وزیر نیرو چند روز پیش اعلام کرد که تعرفه برق گران نشده است ولی در قبض‌های برق که اخیرا به دست مشترکین رسیده، خلاف آن اثبات و چندین برابر شده و کسی هم پاسخگو نیست. مطلب را در روزنامه چاپ کنید شاید به شما، مسئولان پاسخ دهند.
* اصغری از تهران: اوایل هفته جاری (شنبه شب) تمامی خیابان‌ها منتهی به میدان توحید در همان ساعتهای ابتدایی غروب شاهد ترافیک کم‌نظیری بود وقتی کمی جلوتر آمدم وسط میدان خودروهای امدادی مشغول فعالیت بودند وقتی پرس و جو شدم چه خبر است گفتند مشکلاتی برای تونل توحید به وجود آمده است! حال این سئوال پیش می‌آید مگر چقدر از عمر تونل توحید می‌گذرد که از سقف آن آب سرازیر شده بود و...؟ مدیریت شهری چه پاسخی برای آن دارد؟
*شجاعی از تهران: خط‌کشی‌های عابر پیاده در میدان شهدا در هر چهار طرف (خیابان پیروزی – خیابان مجاهدین اسلام، خیابان 17شهریور شمالی و جنوبی) از بین رفته و مسافران و عابران پیاده نمی‌دانند که از کجای خیابان عبور کنند تا باعث سانحه‌ای برایشان نشود. از مسئولین تقاضای مساعدت داریم.
نبود نظارت کافی بر نانوایی‌ها

نبود نظارت لازم و کافی بر عملکرد نانوایی‌ها، باعث شده برخی از نانوایان یا نان سوخته به مشتریان بدهند یا نان شور و یا اینکه نان با وزن خیلی کم و بدتر از همه با مشتریانی که اعتراض می‌کنند هم برخورد بدی دارند. نظافت و رعایت بهداشت فردی که از ضروری‌ترین مسایل در مورد کارگران خبازی‌هاست، در بعضی از نانوایان متاسفانه به دست فراموشی سپرده شده است. لطفا به مسئولان بگویید بیشتر نظارت کنند.سعیدی – تهران