كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 16 شهریور -94
    كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری که مکمل سایر ستون های اوین نامه علیه دولت و روحانی وتوافق هسته ای ومدعیان اصلاح طلبان می باشد .

    * حتي انديشکده آمريکايي بنياد دفاع از دموکراسي اعلام کرده توافق هسته اي راهي براي نفوذ در ايران بوده است. ملت ايران براي چندمين بار درايت و تيزبيني رهبر معظم انقلاب را در اين عرصه شاهد بود و براي سلامت و طول عمر ايشان دعا مي کنند و همانطور که معظم له فرمودند به همه خاصه دولتيان اعلام مي کنيم که ما در هيچ مورد ديگري با شيطان بزرگ هيچ حرفي نداريم و نتيجه مذاکرات را موکول به نظر مجلس مي دانيم.    محمودي
    *
به عنوان يک جانباز جنگ تحميلي از مسئولين عزيز کشورم مي خواهم در سفرهاي خارجي به ويژه به کشورهاي اروپايي و آمريکايي که مي روند و نيز در مواجهه با خبرنگاران خارجي پاسخ دندان شکني به ياوه گويي هاي استکبار دهند و بدون رودربايستي از محکمات انقلاب دفاع کنند و هيچ ابايي از بيان حق نداشته باشند.    محمد طوراني
    *
سکوت دولت يازدهم در مقابل گستاخي آمريکايي ها عليه کشورمان ايران تدبير محسوب نمي شود. چرا دولتمردان صرفا با اين توجيه که اين توهين ها مصرف داخلي در آمريکا دارد، اين جسارت ها را پذيرفته اند؟
        *
از اينکه روزنامه کيهان توانسته رسالت رسانه اي خود را در تبيين عواقب پذيرش برجام به درستي ايفا کند خوشحال و سپاسگزارم. اميدوارم همچنان به مسير درست خود ادامه دهد.
       *
به آقاي رئيس جمهور بفرماييد از اول انقلاب تا امروز تهديد پوشالي حمله آمريکا به ايران بر سر ما بوده و هر زماني که آمريکايي ها بتوانند و قادر به حمله به ايران باشند لحظه اي ترديد نمي کنند و در اين صورت توافق و غيرتوافق جلودار آنها نخواهد بود. وحشت آنها از رزمندگان جان برکف و مقاومت دليرانه ملت ايران است.
    *
دولت قبل از توافق هسته اي همه چيز را به تحريم ها گره مي زد حال که به خواسته خود رسيده وعده سرخرمن مي دهد و در مورد رفع تحريم ها مي گويد نهالي کاشته شده و سالها طول مي کشد که درخت شود.
     *
آقاي ظريف مي گويد تعهدات هسته اي ايران از اول مهر بايد اجرايي شود، اما آقاي روحاني مي گويد تعهدي ايجاد نشده که لازم باشد به مجلس ارجاع شود! يک بام و دو هوا!    رئوفي
    *
سرپرست هاي قبلي وزارت علوم در انتصابات 2 ساله خود طوري به چينش فتنه گران پرداخته اند که در اين 2 سال باقيمانده اگر آقاي فرهادي بخواهدکاري هم کند از دستش برنيايد.
      *
چرا آقاي هاشمي لج بازي اختيار کرده و حاضر نيست دشمنان نظام را از خود نااميد کند ايشان به عنوان يکي از خبرگان کشور اولين وظيفه اي که دارد اين است که با افراد ضدانقلاب مرزبندي داشته باشد.
    *
حضرت امام خميني(ره) با انقلاب اسلامي خويش موفق شدند تحول بزرگي در جوانان کشور به وجود بياورند و برخورد حکيمانه رهبر معظم انقلاب حرکت امام راحل را تداوم بخشيد. اکنون وظيفه مسئولان فرهنگي و امنيتي کشور است که به دشمنان اجازه دام گستري پيش پاي جوانان را ندهند.
     *
سيدمحمد حسيني خبرنگار سيماي جمهوري اسلامي و مجاهد جبهه مقاومت با اطلاع رساني خود خدمت شايسته اي در معرفي ماهيت کثيف آمريکا و تروريست هاي وحشي انجام داد. درود خدا بر تمامي شهداي جبهه مقاومت در منطقه که با خون پاکشان زمينه افول زورگويي دول غربي را بيش از پيش سرعت بخشيدند.
     *
وزير صنعت اکنون پيش از هر چيز بايد فکري براي بالابردن کيفيت خودروهاي ساخت داخل بکند. صنعت خودروسازي همچنين بايد با توسعه قطعه سازي بومي و کيفيت بخشي به آن، نياز اين صنعت به خارج را نيز برطرف کند.
        *
تصويب لوايح و طرح هاي به جا مانده و عقب افتاده در مجلس و از جمله تصويب بيمه هاي اجتماعي فراگير و... واجب تر از تعطيلي نمايندگان محترم است.    کاظم رنجديده - تهران
    *
اطلاعيه هاي سازمان حج و زيارت در خصوص زائرين حسيني به عتبات که تحت عنوان حفظ امنيت صورت گرفته هم اکنون در خصوص مبلغ ويزا و ديگر هزينه ها دستوراتي را صادر کرده که سوال برانگيز و قابل تامل است. چند سالي است که ملت عزيزمان حرکت اربعين را همراه با زائرين ديگر کشورها با شور و شعف خاصي انجام مي دهند و در سال گذشته که عراق در اوج ناامني تکفيري ها بود به ياري خداوند برنامه ها انجام شد و تامين امنيت کامل زائرين صورت گرفت و تنها مشکل کمبود وسيله نقليه و بعضي امکانات رفاهي در مرز جمهوري اسلامي بود. اگر قرار است سازمان حج کاري انجام دهد بهتر است سر و ساماني به تردد وسايل نقليه و ديگر تسهيلات در مرز بدهد.    محموديان
    *
دولتمردان مکررا اعلام مي کنند تورم 45 درصد را به 15 درصد و کمتر از آن رسانده اند در حالي که قيمت ها همچنان در حال افزايش و قدرت خريد مردم به ويژه اقشار کم درآمد کاهش يافته است. چطور اين معما قابل حل است؟
     *
دولت و دولتي ها طرح هايي را که افتتاح مي کنند تاريخ تصويب و زمان مراحل ساخت اين پروژه ها را به مردم اطلاع بدهند اين کار براي اثبات صداقت آنها خيلي خوب است ولو اينکه مشخص شود که بخش عمده کار در زمان دولت قبل انجام شده است.
    *
خرم آباد تنها مرکز استاني است که پايانه مسافربري کامل و جامع ندارد. دولت و مسئولين استان چگونه اين کوتاهي خود در حق شهروندان اين شهرستان را توجيه مي کنند؟
      *
به هر دو نانوايي سنگک منطقه نازي آباد در مورد پايين بودن کيفيت نان نسبت به گذشته اعتراض کردم آردهاي خودشان را نشان دادند و گفتند با اين آردي که دولت در اختيار آنها مي گذارد نمي توانند معجزه کنند. سوال اين است که چرا بايد دولت کيفيت آرد نان سنگک را که مهم ترين مشخصه آن برخورداري از سبوس است، کاهش دهد.    محسن پور
    *
در دي ماه سال 93 در يکي از نمايندگي هاي پارس خودرو در شهرستان يزد براي اتومبيل برليانس ثبت نام کردم. طبق قرارداد قرار شد در صورت انصراف بعد از يک ماه پول ما را بدهند. در ابتداي مردادماه امسال اعلام انصراف کرده ام خيلي راحت و با جسارت مي گويند بعد از 4 ماه به پول خود مي رسي! عرض بنده اين است چنين شرکتي چگونه مي تواند اعتماد مشتريان را جلب کند؟    رجبي زاده
    *
تا مدتي قبل قرص پنتاسا 1000 که براي بيماري هاي روده اي مصرف دارد هرعدد 1200 تومان عرضه مي شد و تا 30 درصد تحت پوشش بيمه بود. ولي در حال حاضر اين قرص توزيع نمي شود و شرکت توزيع کننده پودر اين دارو را در بسته هاي يک گرمي و به قيمت 4 هزار تومان توزيع مي کند. در ضمن از تحت پوشش بيمه هم درآمده تو را به خدا بنويسيد آلودگي هاي عالم سياست را در عرصه دارو و بيمار وارد نکنند و بگذارند مردم کمتر رنج بکشند.    دکتر طوسي زاده