نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  5 مهر -94
تنبیه شهروندان صرفه‌جو!
چرا وقتی یک شهروند در مصرف خود مدیریت می‌کند به ناگاه با تنبیه دولتمردان مواجه می‌شود؟مثلاً دادن زمان محدود به دارندگان کارت سوخت، این خود نوعی بی‌احترامی دولت به افرادی تلقی می‌شود که سوخت را بهینه مصرف کرده‌اند. به دولتمردان بگویید حداقل تا پایان امسال مهلت را تمدید کنند تا اجحافی در حق شهروندان نشود.یک فرهنگی – تهران
حادثه اخیر عربستان.
دولت عربستان به عنوان مسئول اصلی در جلوگیری از این حوادث باید به صورت رسمی و در نهادهای ذیربط بین‌المللی پاسخگوی این جنایات باشد. مسئولان کشورمان و سایر کشورهایی که در حادثه منا کشته داده‌اند باید از طریق مراجع بین‌المللی پیگیر این فاجعه خونین باشند تا مرتکبان احتمالی آن به اشد مجازات برسند.همتی – تهران
* میران زاده از کرج: خیابان شهید مدنی در فلکه اول رجایی شهر (گوهردشت) محله اوقافی‌ها به محل تجمع افراد لاابالی و بی‌قید و بند تبدیل شده است. چندین بار به نیروی انتظامی هم تذکر دادیم ولی متاسفانه رسیدگی نشد.
* رستمیان از نور: از مسئولان راه و ترابری تقاضا می‌شود برای جاده آمل به چمستان فکری اساسی کنند، چرا که این جاده قدیمی و گنجایش این همه خودرو را ندارد.

* کاسب از نقده: چرا اداره راه و شهرسازی آسفالت جاده اشنویه به نقده را به صورت نیمه کاره به حال خود رها کرده است؟ بنویسید شاید به این موضوع رسیدگی شود.