كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 21 شهریور - 94
    كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری که اغلب درمخالفت با توافق هسته ای وعملکرد دولت روحانی است .
    * آمريکا در مبارزه با انقلاب اسلامي از راه هاي مختلفي مثل تهاجم فرهنگي و آسيب پذير ساختن جوانان، قاچاق وحشتناک کالاو گماردن بعضي از کشورها براي جنگ نيابتي عليه امنيت ملي ما ورود پيدا کرده است. بنده معتقدم براي مقابله با هر کدام از اين توطئه هاي دشمن يک راه حل وجود دارد. دست ما بسته نيست مشروط به اينکه دولت به نيروهاي دلسوز و بسيجي که روحيه مديريت جهادي دارند اجازه ورود بدهد. چاره کار همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند روحيه انقلابي و متهم نکردن افراد داراي اين روحيه به افراطي گري است.    سهرابي
    *
واقعاً رهبري دورانديش، دلسوز و دريادلي داريم که به رغم کم لطفي و بي توجهي برخي از خواص و مسئولان به اولويت ها با بزرگ منشي از خطاها چشم مي پوشند و چون پدري دلسوز مواظب امنيت و سلامت کل اعضاي خانواده هشتاد ميليوني هستند.
      *
آقايان روحاني و ظريف بايد در برابر تهديدات جديد آمريکايي ها و ادبيات سخيفي که عليه ايران به کار مي برند و همچنين برنداشتن تحريم ها پاسخگو باشند. عاقلانه نيست که هم امتياز به غربي ها بدهيم و هم حرف هاي مفت از آنان بشنويم، پس غيرت ملي چه مي شود؟    ابوالقاسمي از قم
    *
آنچه که در نشست مشترک کميسيون ويژه بررسي برجام با تيم مذاکره کننده هسته اي حاصل شده اذعان تيم هسته اي به وجود نقاط ضعف متعدد در برجام و امتيازهاي واگذار شده مي باشد. اي کاش اين اعتراف به حقيقت قبل از غوغاسالاري و فتح الفتوح خواندن برجام صورت مي گرفت تا عده اي را به اشتباه نمي انداخت. بايد اجازه داد نمايندگان مجلس در رد يا تصويب برجام حرف آخر را بزنند.    طالعي 
    *
نمايندگان ملت براساس قانون و شرع وظيفه دارند سند برجام را که تعهدات زياد و غيرقابل جبراني براي ايران ايجاد کرده به صورت دقيق مورد بررسي قرار بدهند و در اين راه جز به خدا و منافع ملي کشور فکر نکنند.
       *
ما بخش مهمي از حقوق تصريح شده خود در ان پي تي يعني داشتن فن آوري صلح آميز هسته اي را به عنوان امتياز به طرف غربي داده ايم. در قبال اين همه کوتاه آمدن در برابر غرب متاسفانه باز شاهد ادبيات توهين آميز و تهديدآميز آمريکايي ها هستيم. دولتمردان ما چرا اين ياوه گويي هاي آمريکا را پاسخ نمي دهند؟    علي نژاد
    *
مهم ترين عاملي که باعث گرديده دشمنان راه مذاکره را با ما انتخاب کنند قدرت جمهوري اسلامي اعم از قدرت هسته اي و نظامي است. متاسفانه در برجام از اين موضوع غفلت شده و با دست

    * گويا دولت تصميم گرفته ارايه لايحه برجام به مجلس را تا پايان زمان تعيين شده در آن به تعويق بيندازد ولي بايد گفت اين لج بازي ها و روحيه خودمحوري و قانون گريزي، قضاوت مردم درمورد آنها را تغيير خواهد داد و به ضررشان تمام مي شود.
      *
در موضوع برجام هم تلاش اعضاي تيم هسته اي به رغم ضعف هايي که داشته اند قابل تقدير است و هم نگراني نمايندگان مجلس و منتقدين بجا مي باشد. بنابراين راه چاره حفظ وحدت ملي و سپردن کار به دست نمايندگان مردم و همچنين رسيدگي دولت به مشکلات اقتصادي کشور مي باشد.    رنجبر
    *
از وقت کشي دولت محترم در ارائه لايحه برجام به مجلس شوراي اسلامي براي تعيين تکليف نهايي مي توان حدس زد که امتيازهاي زيادي به آمريکا داده شده است.
    *
ضمن آرزوي موفقيت روزافزون براي اعضاي محترم شوراي عالي فضاي مجازي اميدواريم در سايه تعاليم مقدس و مفيد قرآن کريم و حضرت معصومين(ع) با نهادينه کردن فرهنگ اصيل ايراني- اسلامي خرافه هاي غرب را بتوانند کنار بزنند و جامعه را از بدآموزي هاي فعلي شبکه هاي مجازي که توسط دشمنان طراحي شده است نجات بدهند.
     *
سالها مطالعه کيهان مرا به اين نتيجه رسانده است که نقد کيهان از افراد و جريان هاي سياسي با تکيه بر بررسي ميزان فاصله اين افراد و جريان ها از خط ولايت مي باشد. به اعتقاد بنده اين خط کش معيار خوبي براي داوري و قضاوت مي باشد. بنابراين افراد به جاي دلگيري از انتقادهاي کيهان، فکري براي فاصله نگرفتن از خط ولايت بکنند.
    *
از آقاي رئيس جمهور دلسوزانه خواهش مي کنم مواظب ادبيات نامناسبي که درخصوص نهادهاي قانوني و شخصيت ها به کار مي برند باشند.    نيک بين
    *
جواب يک سال و اندي ميهمان نوازي ما از گروگان هاي آمريکايي در اول انقلاب ماه ها پشت در سازمان ملل نگه داشتن نماينده معرفي شده ايران بود که سرانجام هم او را نپذيرفتند و دولت يازدهم عقب نشيني کرد. آيا تعجب آور نيست که آقاي رئيس جمهور ما بگويد در گذشته نبايد بمانيم!
      *
آيا واقعاً دولتمردان ما تا اين حد خود را ضعيف مي انگارند که نمي توانند جواب اراجيف وزير خارجه خبيث عربستان عليه ايران و ايراني ها را بدهند؟ 
        *
خطاب به وزير محترم اقتصاد بنويسيد بايد بابت پرداخت 10 ميليارد تومان از بيت المال به يک گروه موسيقي غصه دار شده و ماتم بگيرند نه براي پرداخت 45 هزار تومان يارانه يک کشاورز يا کارگر اين کشور.
        *
اگر دولت در مبارزه با فساد صداقت دارد چرا با گذشت 8 ماه از علني شدن فساد در پروژه پديده در خراسان گردشکار تعيين شده ارسالي به نهاد رياست جمهوري را براي روشن کردن تکليف سپرده گذاران امضاء نمي کند و رسيدگي به اين پرونده را به جريان نمي اندازد.    حسيني
    *
اين روزها که بحث خودرو و توصيه دولتي ها به خريد اتومبيل ساخت داخل کشور داغ است پيگيري شود متوليان اين صنعت و دولتمردان خدا وکيلي چه اتومبيلي زير پايشان است تا معلوم گردد پاسخ اين سوال مي تواند مسئولان را در تلاش بحق شان در دفاع از صنايع داخلي کمک کند و يا ضربه بزند.
       *
مردم هر ماه با مشاهده حقوق هاي بالاي 15 ميليون توماني دولتمردان غصه دار مي شوند ولي به روي دولت نمي آورند فقط در عوض از آنها گره گشايي از مشکلات کشور مي خواهند. اين خواسته زيادي است؟
      *
قبل از انقلاب بستن شيرهاي نفت آبادان توسط کارگران زحمت کش اين شهر نقش مهمي در پيروزي انقلاب داشت در خلال دفاع مقدس هم اين شهر در زير آتش متجاوزان مثل کوه ايستادگي کرد. چرا امروز بايد دولتمردان درخصوص عمران و آبادي اين شهر در جنوب کشور بي تفاوت باشند و به روي خودشان هم نياورند؟
      *
دارالقرآن سازمان تبليغات شهرستان مقدس قم دوره آموزش ندارد و اين درحالي است که خيلي از اساتيد قرآني اين شهر بابت نداشتن مکان رسمي براي آموزش قرآن گله مند هستند. لطفاً پيگيري شود.