گفت و شنود غلط زيادي!

دروغ نامه کیهان 7تیر - 96
گفت و شنود 
غلط زيادي!
سربازجوی بی سر وپا
 گیر داده به اروپاه
 چرا نام سپاه؟
برده تو لیست سیاه
از خاطره کرده یادی
کرده بود غلط زیادی
چون جای تریاک
 کشیده بود کراک

........
گفت: تازه چه خبر؟!
    
گفتم: بعد از سناي آمريکا که با 98 راي موافق از 100 راي سناتورها، سپاه پاسداران را در ليست سياه قرار داد، 265 عضو از 736 عضو پارلمان اروپا هم خواستار قرار دادن سپاه در ليست سياه شده اند!
    
گفت: سپاه پاسداران، تجارت خارجي و روابط مالي با کشورهاي ديگر ندارد که اين تحريم ها عليه آن موثر باشد.
    
گفتم: با حضور مستشاري سپاه در حمايت از جبهه مقاومت منطقه هم که سال هاست آمريکا و اروپا مخالف بوده و هستند و هيچ کاري از دستشان برنيآمده است.
    
گفت: و بارها به ناتواني خود در مقابل سپاه هم اعتراف کرده اند.
    
گفتم: روباهي کراک و شيشه مصرف کرده بود و راه افتاده بود توي جنگل و عربده مي کشيد که پلنگ تيکه پاره مي کنم! شکم ببر جر مي دهم! و... ناگهان چشمش به يک شير افتاد و گفت؛ البته بعضي وقت ها هم غلط زيادي مي کنم!