كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 11 خرداد - 96
كيهان و خوانندگان
پس از برنده شدن روحانی و بازنده شدن دژخیم رئیسی سربازجو شریعت نداری که سخت پکر وحالش گرفته شده است .بنابراین تلاش می کند سمت وسوی پیام های قلابی و دروغ اوین نامه اش علیه روحانی ودولت وی راتند وتیز تر و انتقادی تر نسبت به گذشته کند.

    * ضمن تشکر از جناب دکتر ولايتي، انتظار مي رود ايشان با جديت جلوي تضييع حقوق دانشجويان دانشگاه آزاد را که اکثرا از افراد متوسط به پايين جامعه هستند بگيرد.
    
شکيبا
    *
خبرهايي که از دانشگاه آزاد مي رسد خيانت در امانت و سوءاستفاده از بيت المال در آن موج مي زند. عده اي خاص اين دانشگاه را ارث پدري خود مي دانستند و امروز رسوائي هاي کلان مالي شان آشکار شده است! نکند واقعا ما گفته امام راحل(ره) را ناديده انگاشته و جمهوري اسلامي را به دست نااهلان سپرده ايم؟!
    
قاجاردولو
    *
فرزند شهيدي هستم که از يک سالگي بدون پدر و با سختي هاي زيادي بزرگ شده ام. از شوراي محترم نگهبان مي خواهم در قبال تخلفات گسترده انتخاباتي در اين دوره به هيچ قيمتي کوتاه نيايد. بايد جلوي اين بدعت زشت را که متاسفانه توسط دولت آقاي روحاني و اصلاح طلبان پايه گذاري شد گرفت و الا اعتماد مردم به انتخابات سلب خواهد شد.
    87840939
    *
شهرها و روستاهاي زيادي هستند که از نعمت گاز خانگي بي بهره اند، مردم منتظرند تا رئيس جمهور و وزير نفت توضيح بدهند که به چه حقي صادرات رايگان گاز به ترکيه صورت گرفته است؟ در کشور خانواده هاي زيادي حتي براي تهيه کپسول گاز بايد هفته ها صبر کنند ولي اين حاتم بخشي دولت به معني به غارت رفتن منابع، عزت و حقوق شهروندان ايراني است. 
    
شاهپوري
    *
وقتي حقوق هاي نجومي و حرامخواران، نامتعارف و ذخيره نظام نام برده شدند و يا صندوق ذخيره فرهنگيان به مذاق برخي شيرين آمده است نبايد با شنيدن فروش گاز رايگان به کشور همسايه غافلگير شد زيرا انگار بي توجهي به بيت المال و ذخاير ملي ديگر براي آقايان امري عادي شده است!
    17260936
    *
تدبير دولت با صادرات جهاني به ترکيه و قبض نجومي گاز شهروندان ايراني نمايان شد. شگفتي ساز بودن دولت در مواردي است که مردم صاحبان اصلي سرمايه ملي هستند اما دولت خود را طلبکار از آنها تلقي مي کند!
    
هراتي و 4336021
    *
دانستن حق مردم است و آقاي رئيس جمهور بايد در مورد صادرات گاز رايگان به ترکيه، به مردم پاسخگو باشد. اين همه صحبت از خزانه خالي و نبود اعتبار کافي براي اتمام پروژه ها چه طور مي شود که صادرات رايگان آن هم به کشوري مثل ترکيه صورت مي گيرد؟!
    6172021
    *
آقاي روحاني، آن قدر که شما به پخش صداي ربناي فردي حامي فتنه اصرار داريد مردم به اين موضوع توجهي ندارند، حاشيه سازي براي ربناي ماه رمضان چند سال است که تکرار مي شود در حالي که قراردادهاي محرمانه و پرخسارت هر روز با افشاگري، رسوايي ديگري براي دولت مي شود حالا هم صادرات مجاني گاز به ترکيه رسانه اي شده است.
    
غفارپور - قائم شهر
    *
فروش گاز رايگان به ترکيه با توصيه دولت پاسخ داده شد در حالي که سرمايه ملي موضوعي نيست که دولت آن را مخفيانه به بيگانگان داعش پرور ببخشد. و آن وقت نسبت به کمک کشورمان به کشور سوريه و عراق موضع گيري انتقادي داشته باشد! دولت فقط بلد است باج بدهد تا شايد نسيه برداشت کند، اما حضور ما در منطقه امنيتي را برايمان به ارمغان آورده که در هيچ کشوري مشاهده نمي شود.
    23650912
    *
آيا بهتر نبود که اين هديه گاز رايگان دولت به جيب مردم نيازمند واريز شود؟ و يا با افزايش حقوق کارگران به معيشت آنان کمک شود. قبلا خدمت بي شائبه دولت به شرکت هاي غربي باعث تعطيلي کارخانه ها شد و حالا شاهد اين دستبرد به بيت المال مردم هستيم. از قوه قضائيه و مجلس تقاضا داريم به تخلف صورت گرفته رسيدگي کنند.
    6131021
    *
اين سران خائن فتنه 88 خيانتي به مراتب بزرگتر از خيانت منافقين و دشمنان بيروني ملت با نظام و خون مقدس شهدا کردند، طوري که اوباماي جنايتکار از يکي از سران فتنه (موسوي) به نام تشکر کرد. ولي او حتي حاضر نشد با صدور يک اطلاعيه چند خطي توي دهن شيطان بزرگ بزند که اين مسائل داخلي است و ارتباطي به آمريکاي جنايتکار ندارد؟! اين خيانت سران فتنه هيچ گاه از يادها نخواهد رفت. هرچند مگس هايي دور مرده متعفن فتنه بچرخند، ملت خواستار اشد مجازات براي چنين از خدا بي خبراني است که نتوانستند پا بر روي خواسته نفس بگذارند و اختلاف 11 ميليوني را تقلب تلقي مي کنند؟!
    
عليمرداني
    *
دخترم که با همسرش در کانادا زندگي مي کنند مي گويد در اين کشور غربي بعد از به اجرا گذاشته شدن سند آموزش 2030 مردم به دادگاه ها مراجعه و مخالفت خودشان را با بدآموزي ها و مفاسدي که اين سند درپي داشته اعلام و خواستار توقف اجراي اين سند در کشورشان شده اند و درحال حاضر در تمام ايالت هاي اين کشور غير از يک ايالت اجراي سند 2030 متوقف شده است در کشور ما هم بايد مردم نگذارند دولت ها تحت هيچ شرايطي ديکته هاي بيگانگان را اجرايي کنند.
    
اخوان
    *
بنده راننده تاکسي در شهر بوشهر هستم و نگراني مردم در مورد امضاي سند 2030 را هر روز مي شنوم چرا مسئولان امضاي سند را انکار مي کنند و دائم سعي در دور زدن افکار عمومي را دارند؟! موضوع سياست هاي آموزشي در مدارس و مهدکودک ها و... موردي پايه اي است و نبايد با اظهارات عجيب آقاي لاريجاني و حاميان دولت، اين سند وارد فاز اجرايي شود.
    
البرزي- بوشهر
    *
آقاي لاريجاني بررسي شکلي سند 2030 عاقلانه نيست، اشتباه مجلس در برجام هم در همين نوع بررسي شکلي بود که امروز کشور را متحمل هزينه جبران ناپذير کرده است. در ضمن مدعيان اصلاحات از دولت به عنوان رحم اجاره اي ياد مي کنند سهل است که از حمايت هاي شما هم بي رحمانه عبور کنند. مواضع اخير مجلس در جهت منافع ملت نبود، در حالي که مجلس خانه ملت است. 
    0001021
    *
بخشي از سند آموزشي 2030 واقعاً شرم آور است. بايد روشنگري صورت بگيرد و تحت هيچ شرايطي اجازه نداد در مراکز آموزشي کشور به اجرا گذاشته شود.
    34300912
    *
يادداشت روز کيهان يکشنبه 96/2/7 به قلم آقاي شريعتمداري با عنوان ناظر امروز قاضي فرداست حرف دل تمام دلسوزان انقلاب بود. وظيفه خودم مي دانم از اين سرباز فداکار انقلاب بابت ايستادگي روي ارزش ها تقدير و تشکر بکنم.
    
مشايخي
    *
وزير کشور از ارائه آمار تفکيکي آراي مردم هر استان و شهر در اين انتخابات دريغ مي کند درست مثل قراردادهاي نفتي و گازي که محرمانه منعقد کرده اند و مردم نامحرم شناخته شده اند.
    33050912