گزیده خبرهای 9 تیر- 97 قسمت - 3


گزیده خبرهای 9 تیر- 97 قسمت - 3

مرگ يک مرد ميانسال بر اثر ريزش سقف منزل
همدان – خبرنگار کيهان : مديرکل پزشکي قانوني همدان از مرگ يک مرد ميانسال بر اثر ريزش سقف منزل مسکوني در منطقه دره مرادبيک خبر داد.    علي احسان صالح گفت : اين مرد در حال بازسازي ملک خود بود که در اثر اصابت يکدستگاه وانت نيسان حامل بار مصالح ساختماني با قسمت ستون منزل ، سقف ريزش کرد و اين مرد در دم جان باخت.
سايت شرط بنديپ
    زنجان – فارس: رئيس پليس فرماندهي انتظامي استان زنجان از شناسايي عوامل دو سايت شرط بندي در زنجان خبر داد.    محمدعلي آدينه لو با اشاره به اينکه گردانندگان سايت با تبليغات اغوا کننده به دنبال به دام انداختن جوانان هستند؛ تصريح کرد: خانواده ها بايد اين آگاه سازي را در فرزندان ايجاد کنند که فريب چنين تبليغاتي را نخورند.    وي با اشاره به اينکه برخي از جوانان براي به دست آوردن سود کلان درگير چنين سايت هاي شرط بندي مي شوند؛ گفت: در قانون جزا نيز براي کساني که گرداننده سايت هستند؛ جرائمي تعيين شده است.    آدينه لو همچنين از شناسايي عوامل دو سايت شرط بندي در زنجان خبر داد و افزود: بر اين اساس دو ميليارد تومان پول در حساب اين سايت هاي مسدود شده بود.
            مرگ در اثر نيش زنبور
تبريز – فارس: رئيس مرکز فوريتهاي پزشکي سلماس گفت: مرد ۷۱ ساله سلماسي جان خود را بر اثر زنبورگزيدگي از دست داد.
    عمار فريدافزود: اين فرد فاقد علائم حياتي و در شوک «آنافيلاکسي» قرار داشت و اهالي اين روستا فرد مصدوم را با خودروي شخصي تا مرکزدرماني منتقل کرده و آمبولانس فوريت هاي پزشکي در محل مورد نظر مصدوم را تحويل و به بيمارستان خانم الانبياء سلماس انتقال داد.

    وي اضافه کرد: اقداماتي که در بيمارستان بر روي مصدوم انجام گرفت متاسفانه کارساز نشد و اين پيرمرد فوت کرد.
           پياز زعفران قاچاق
   مشهد – خبرگزاري صدا و سيما : فرمانده انتظامي باخزر از کشف محموله پياز زعفران قاچاق در اين شهر خبر داد.    سرهنگ علي مير جرودي گفت: ماموران کلانتري مرکزي اين شهرستان هنگام کنترل خودروهاي عبوري در جاده باخزر- تربت جام با مشکوک شدن به دو دستگاه خودروي نيسان آنها را متوقف که در بازرسي از آن مقدار چهار    کيلوگرم پياز زعفران بدون مجوز حمل به ارزش 120 ميليون ريال کشف کردند. وي افزود: در اين رابطه دو متهم هم دستگير شدند.
سقوط مرگبار پژو
    شهرکرد – فارس : رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي چهارمحال و بختياري از سقوط مرگبار يک دستگاه پژو در شهرستان کوهرنگ خبر داد    فرامرز شاهين گفت: پس از رسيدن کارشناسان اورژانس 115 به محل صحنه حادثه؛ کارشناسان متوجه شدند که خودرو شش سرنشين دارد و سه سرنشين آن در دم جان باخته و سه سرنشين ديگر دچار مصدوميت شديد شدند.
    رفع تصرف
    گرگان – تسنيم : فرمانده انتظامي استان گلستان از رفع تصرف بيش از ۱۴ هزار متر از اراضي ملي در علي آبادکتول خبر داد.    سرتيپ علي اکبر جاويدان گفت : کارشناسان منابع طبيعي ارزش ريالي اين اراضي ملي تصرف شده را 74 ميليارد و 340 ميليون ريال برآورد کرده اند.    فرمانده انتظامي استان گلستان اظهار داشت: با هماهنگي مراجع قضائي فرد مورد نظر دستگير و پس از انتقال به پليس آگاهي، در تحقيقات تخصصي انجام شده به دليل نداشتن مدارک مبني بر اثبات مالکيت به جرم خود اعتراف کرد.
    مرگ در رودخانه
    کرج – ايسنا: معاون امداد و نجات هلال احمر البرز از غرق شدن يک نفر در رودخانه کرج خبر داد.    داوود رجبي گفت : بلافاصله پس از دريافت گزارش نيروهاي هلال احمر به محل حادثه در کوشک بالا، محدوده سرودار اعزام شدند.    وي خاطرنشان کرد: متاسفانه فرد حادثه ديده، فوت کرد.
تصادف مرگبار
    اسلامشهر – مهر: مدير روابط عمومي اورژانس تهران از تصادف کاميون و ميني بوس در آزادراه تهران- ساوه خبر داد و گفت: در اين حادثه ۱۰ نفر مصدوم شدند.    محمد کرم درآبادي گفت: در اين حادثه يک دستگاه کاميون به دلايل نامعلومي به شدت با يک دستگاه ميني بوس برخورد کرده، که هفت نفر از مصدومين اين حادثه توسط آمبولانس به نزديک ترين مراکز درماني منتقل شدند.    وي افزود: سه نفر ديگر از مصدومين اين حادثه که حال وخيم تري داشتند، از طريق اورژانس هوايي به بيمارستان اعزام شدند.