عدم برخورد با مفاسد اقتصادی، اسلام و انقلاب را به خطر می‌اندازد


خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد:
عدم برخورد با مفاسد اقتصادی، اسلام و انقلاب را به خطر می‌اندازد 8 تیر - 97
 دلیل بحران اقتصادی و ارزی کنونی به خاطر ادعای کارشناسی کردن اقتصاد ازسوی ملیجک های آلت دست خامنه ای  می باشد.چون امام جمعه شهرکرد وانمود کرده نمی داند 40 سال است مفسدان اقتصادی در ایران حاکم اند و مسئول  بحران اقتصادی وارزی کنونی اند.
خبرگزاری فارس: عدم برخورد با مفاسد اقتصادی، اسلام و انقلاب را به خطر می‌اندازد
خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد گفت: اگر در خصوص مفسدان اقتصادی اقدام مؤثری صورت نگیرد اسلام، انقلاب و اعتقادات عمومی درخطر قرار می‌گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرکرد، گفت: بحث مفاسد اقتصادی امروزه به یک موضوع نگران‌کننده تبدیل شده است.
خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به‌عنوان رهبر کبیر انقلاب اسلامی هیچ‌گاه فقیر نبودند و درعین‌حال که مرفه بودند اما زندگی زاهدانه و به‌دوراز تجملات را انتخاب کردند، افزود: درگذشته به افرادی که زندگی اشرافی داشتند طاغوتی می‌گفتند، این افراد معمولاً بدنام بوده و مردم به آن‌ها اهمیتی نمی‌دادند، چه شده که امروز این فرهنگ تغییر کرده است.
وی با بیان اینکه اگر در خصوص مفسدان اقتصادی اقدام مؤثری صورت نگیرد انقلاب، اسلام و اعتقادات عمومی درخطر قرار می‌گیرد، ادامه داد: اقتدار ایران در حال حاضر در دنیا زبانزد است بنابراین برخورد با مفاسد اقتصادی نباید برای دستگاه مقتدر قضایی کاری سخت باشد.
فاطمی با تأکید بر اینکه حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی ازجمله تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: بنابراین همه باید تلاش کنند تا این مهم به‌درستی انجام شود.
خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: درگذشته مرسوم بود هیچ‌کس در خانواده بی‌کار نباشد و این امر حتی در خانواده‌های که درآمد خوبی داشته و احتیاج به پول بیشتر نداشتند هم وجود داشت.
وی اضافه کرد: وضعیت اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها نگران‌کننده است که باید با انجام هر کاری ازجمله انواع مشاغل خانگی درصدد بهبود این وضعیت باشیم، همچنین این روزها وضعیت دو منبع آب و برق نیز مناسب نیست که با صرفه‌جویی باید در حفظ این دو منبع با ارزش تلاش کنیم.
فاطمی به 12 تیرماه سالروز حمله ناو آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران و کشته شدن 290 مسافر ایرانی در این حمله اشاره و بیان کرد: زبان کشوری که دم از دموکراسی و صلح می‌زند این است که انسان‌های بی‌گناه را به کام مرگ می‌کشاند تا کشورهای دیگر را تحت فشار قرار دهد و به اهداف نامشروع خود دست پیدا کند.
خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه این هفته سالروز وفات دو عالم گران‌قدر علامه امینی و شهید آیت‌الله صدوقی است، گفت: علامه امینی صاحب کتاب الغدیر است که با نوشتن این کتاب شیعه را سرافراز کرد، همچنین آیت‌الله صدوقی که عالمی انقلابی و پیرو خط امام راحل بود.
وی یادآور شد: حجاب دستور قرآن است و نباید بازیچه شود.
فاطمی افزود: مبادا حجاب که یک ارزش است به فراموشی سپرده شود چراکه موجب تباهی جامعه و خانواده‌ها می‌شود.