آیت‌الله علما: عمق کینه دولت آمریکا علیه ملت ایران آشکار است/


آیت‌الله علما:
عمق کینه دولت آمریکا علیه ملت ایران آشکار است/ لزوم برخورد هوشمندانه دولت با مشکلات 8 تیر - 97
 آخوند جمعه های آلت دست بی اراده که حتی آگاهی از اعتراضات ضدحکومتی ندارند ونمی دانند که چگونه  فریادهای شان مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و... می باشد و شعاری علیه آمریکا داده نمی شود . مهمتر اینکه کعبه آمال  نخبگان دانشگاهی سفر به آمریکاست ولی امام جمعه کرمانشاه روضه وارونه خوانده است.  
خبرگزاری فارس: عمق کینه دولت آمریکا علیه ملت ایران آشکار است/ لزوم برخورد هوشمندانه دولت با مشکلات
امام جمعه کرمانشاه گفت: دست آمریکا برای مردم ایران رو شده و عمق کینه و دشمنی سیاست‌مداران و دولت آمریکا کاملا آشکار است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار داشت: آمریکا همواره با استفاده از سیاست‌های نادرست و استکباری به‌دنبال سلطه بر کشورهای دیگر است.
امام جمعه کرمانشاه به جنایت‌های آمریکا در منطقه و اقدامات غلط علیه ملت ایران اشاره کرد که همواره طی چند دهه اخیر به ضرر مردم بوده است و گفت: دست آمریکا برای مردم ایران رو شده است و عمق کینه و دشمنی سیاست‌مداران و دولت آمریکا کاملا آشکار است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با تصریح بر اینکه همه مردم باید هم‌گام با مسؤولان برای رفع مشکلات قدم بردارند، حفظ وحدت و تاکید بر توانمندی‌های داخلی را بسیار مهم و الزامی برشمرد.
خطیب نماز جمعه کرمانشاه حمایت از گروه‌های تروریستی ضدانقلاب در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه‌افکنی برای حمله رژیم بعثی به ایران، تلاش برای کودتا در ایران، تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی و جنگ نرم را از جمله اقدامات پلید آمریکا طی چهار دهه اخیر علیه ملت ایران عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه سابقه اقدامات خصمانه آمریکا علیه مردم ایران به هفتاد سال گذشته می‌رسد، عنوان کرد: آمریکا هر لحظه اهداف شوم خود را با روش‌های نادرست علیه ایران اسلامی دنبال کرده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه مقاومت را درس امام راحل و از تاکیدات مقام معظم رهبری در مقابل فشارهای دشمنان بیان کرد و متذکر شد: آمریکای جنایت‌کار از اقتدار و اثرگذاری ایران اسلامی در معادلات جهانی عصبانی است. 
وی با بیان اینکه افزایش قیمت سکه طلا و دلار را طی مدت اخیر مشاهده کرده‌ایم، عنوان کرد: آمریکا برای ایجاد مزاحمت دست به هر اقدامی می‌زند و در این برهه حساس دولت باید اوضاع و شرایط موجود را با تدبیر و برنامه‌ریزی دقیق ساماندهی کند.
امام جمعه کرمانشاه هفته قوه قضاییه، روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی، روز صنعت و معدن، روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای، سالروز شهادت شهید صدوقی، سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران و سالروز رحلت علامه امینی را مورد اشاره قرار داد.
وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید در مورد انعقاد برخی قراردادها با کشورهای غربی بسیار مراقب باشند، متذکر شد: انعقاد قراردادها باید با هوشمندی انجام بگیرد تا کشور با شرایط نامعقول دچار مشکل نشود.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مسؤولان دستگاه قضایی باید با مخلان نظم جامعه و اخلال‌گران اقتصادی برخورد قاطعانه داشته باشند، گفت: دستگاه قضایی بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری باید با بدخواهان کشور برخورد کند.