كيهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان 9 تیر-97
كيهان و خوانندگان
    * چرا از فرزندان و آقازاده  های دزد وغارتگر صاحب ثروت های بادآورده   مهره های وابسته به همه جناح ها وباندهای حکومتی و شرکای شان شروع نشود و  باید فقط شامل  مسئولان که  شامل دولت  شود  که چنین در خواستی ازشان شده است : سخنگوي دولت براي بهبود وضعيت اقتصادي جامعه از ايرانيان مقيم خارج درخواست کرده سرمايه هاي خود را به داخل بياورند. بنده پيشنهاد مي کنم مسئولان از فرزندان و نزديکان خودشان شروع بکنند.
    * هرگاه دشمنان عليه حق و حقيقت متحد و متمرکز شده اند خداي مقتدر آنان را به شرط صبر و استقامت موحدان و حق طلبان مضمحل ساخته است. در اين مقطع هم با اتحاد ما ايرانيان دشمنان هيچ غلطي نمي توانند بکنند.
    31070902
    * رئيس محترم قوه قضائيه مي گويد حکم اخلالگران اقتصادي اعدام است. ملت هم همين را مي گويد فقط مي ماند اينکه اين حکم اجرا شود.

    96780912
    * نبايد اجازه دهند يک سري عوامل معلوم الحال دشمن، کشور را به آشوب بکشند. نيروي انتظامي و قوه قضائيه بايد برخورد جدي تري با برهم زنندگان نظم اجتماعي داشته باشند.

    19850919
    * دشمنان جبهه مقاومت به هر نحوي شده درصددند ايران اسلامي را در درون با مشکلات و تنش هاي اقتصادي سرگرم کنند تا دست از حمايت از مظلومان در کشورهاي منطقه بردارد اما ديدند که بصيرت مردم ايران هر توطئه داخلي را خنثي مي کند.

    8978081
    * سخنگوي دولت براي بهبود وضعيت اقتصادي جامعه از ايرانيان مقيم خارج درخواست کرده سرمايه هاي خود را به داخل بياورند. بنده پيشنهاد مي کنم مسئولان از فرزندان و نزديکان خودشان شروع بکنند.

    88860930
    * يکي از دوستانم مدت 10 سال در دبي به کار تجارت مشغول بود. او دو نفر فيليپيني براي منشيگري و فروشندگي استخدام کرده بود. اين دو فيليپيني به منظور کمک به اقتصاد کشورشان(فيليپين) تمام اجناس و اقلام مورد نياز را از اجناس توليد کشور خودشان تهيه مي کردند. کاش ما هم به اين نکته توجه مي کرديم.

    26280913
    * آقاي ظريف که مي گويد اروپايي ها متعهد شده اند، لطف کنند متن تعهد آنها را منتشر کنند تا ملت هم در جريان تعهد اين بدعهدها باشند.

    11540937
    * در مذاکرات جديد با اروپايي ها در خصوص برجام خطاهاي گذشته به هيچ وجه قابل قبول نخواهد بود. بايد کليه مطالبات رهبري به طرف هاي مذاکره ارائه شود و براي هر يک تضمين قطعي گرفته شود در غيراين صورت شجاعت به خرج دهند و پايان سياه برجام را اعلام نمايند.

    نيک نام

    * در بازي فوتبال ايران و پرتغال، گرفتن پنالتي از قوي ترين و بهترين بازيکن 5 دوره جهان و زدن گل به قهرمان اروپا، درس بزرگي براي ما داشت. اي کاش دولتمردان و به ويژه دستگاه ديپلماسي هم در برجام و سياست خارجي با همين اعتماد به نفس و روحيه ما مي توانيم، عمل مي کرد.

    حسامي

    * سخنگوي دولت علت گراني ها را به خارجي ها ربط مي دهد، آيا فکر نمي کند پرداخت هاي نجومي و بي تدبيري هاي اقتصادي دولت هم در اين آشفته بازار يک کمي نقش داشته است؟!

    71090915
    * آقاي نوبخت در توجيه تفريح رئيس جمهور در تله کابين توچال اظهار مي دارد که سياه نمايي نکنيد رئيس جمهور 24 ميليون راي دارد؟! آيا يعني با اين 24 ميليون راي دهنده اکثرا پشيمان اگر دلش بخواهد شيرازه اقتصاد کشور را به هم بريزد هم به کسي ربط ندارد و بقيه 56 ميليون هرچه آسيبي هم ببينند مشکلي نيست؟ دستگا ه هاي مسئول بايد مفسدين اقتصادي را هرچه سريع تر به پاي چوبه دار بياورند. در يکي از پرونده هاي اقتصادي محرز است که 5 ميليارد وثيقه براي 50 ميليارد وام قرار داده شده است.

    عليمرداني

    * شکست جبهه کفر و شرک و نفاق در الحديده توسط پابرهنه هاي مظلوم يمن در هياهوي بازي هاي جام جهاني فوتبال گم شد.

    05630915
    * براي خريد هندوانه رفته بودم ديدم از قيمت روز قبل بيشتر است علت را پرسيدم گفتند دلار گران شده است! عده اي مغرض، خائن و... همه چيز کشور را به دلار وصل مي کنند! حتي توليدات داخلي که هيچ نيازي به ارز ندارد!

    قلي زاده

    * وقتي با رانت پدر وارد دانشگاه شوي و علوم سياسي بخواني، نتيجه اش اين مي شود که ملت را کوچک شماري و بگويي ايران چاره اي ندارد جز مذاکره با آمريکا شيطان بزرگ! سخنان امثال اين خانم است که برجام و مثل برجام را رقم مي زند...

    41900917
    * تنها راه مقابله با نتايج بي انضباطي و بي تدبيري هاي گذشته دولت در بحث ارز، مسکن، سکه، طلا و...، برخورد انقلابي با مفسدان اقتصادي و سياسي است.

    کريمي

    * اين وضعيت آشفته بازار ارز، سکه، طلا، مسکن، اجاره بها، خودرو، موبايل و... نشان از بي تدبيري دولت به ويژه تيم اقتصادي ناکارآمد دولت دارد. آقايان با حقوق هاي نجومي مشکلي ندارند ولي نمي دانند يا خبر ندارند يا خود را به بي خبري زده اند که يک کارمند و کارگر جزء اگر کل حقوق يک ماه خود را پرداخت کند از عهده اجاره بها برنمي آيد و براي ديگر بخش هاي زندگي بايد باد هوا بخورد؟!

    گودرزي- بروجرد

    * من ادعاي مسئولين مبني بر خريد ارز و سکه توسط «مردم» را قبول ندارم. بدين خاطر که تعداد محدودي هستند که اقدام به خريد سکه و ارز کرده اند اينها جزو مرم عادي نيستند، و مسببان اصلي اين اغتشاشات در کشور نيز همين ها هستند.

    3152021
    * بنده از کسبه بازار تهران هستم، در اين اوضاع کسادي بازار عده اي مجبورمان کردند تا مغازه ها را ببنديم و متاسفانه اين موضوع باعث شد تا دو فقره چک بنده برگشت بخورد و بنده هم توان پر کردن حسابم را نداشتم.

    6212021
    * سخنگوي دولت وعده داده بود شب عيد فطر اضافه حقوق کارمندان پرداخت خواهد شد. به خدا قسم از بس وعده عمل نشده شنيده ايم خسته شده ايم. عرض مي کنيم

    صورت زيبا نمي آيد به کار، اي برادر سيرت زيبا بيار.

    8834-0911
    * رئيس سازمان حفاظت محيط زيست در ادعايي عجيب گفته علت اعطاي مجوز شکار به خارجي ها اين است که بزهاي کوهي و... که مسن شده اند آب زيادي مصرف مي کنند لذا شکار آن ها مي تواند مفيد باشد! با چنين تحليلي بايد فاتحه محيط زيست را خواند! چگونه مي شود اجازه داد منابع حيات وحش کشورمان به دست خارجي ها نابود شود.

    3885021
    * در اين فصل که مصرف گاز حداقل است براي دوره 45 روزه مبلغ 70/000 تومان قبض صادر شده است واي به حال زمستان! واقعاً نمي توانيم از عهده اين مخارج برآييم.

    13960915
    * به اقرار کارشناسان رونق بازار کسب و کار نسبت به سال قبل کاهش يافته است ولي دولت مدعي تدبير و اعتدال 5 درصد ماليات ها را افزايش داده است. چرا؟!

    احمدزاده

    * آقاي نوبخت سخنگوي دولت ادعا کرده دولت مقصر وضع موجود نيست. در حالي که قصورهاي دولت در به وجود آمدن وضعيت نگران کننده فعلي يکي دو تا نيست.

    31040912
    * هر گاه يکي از کارکنان از صندوق ذخيره کارکنان شهرداري تهران- که از حقوق 3 درصدي کارکنان تامين مي شود- درخواست وام کند، اظهار مي دارند که پول نيست! اگر هم لطف کنند پس از يک سال معطلي امکان دريافت وام فراهم مي شود. چرا؟

    عباس زاده

    * از مسئولين آموزش و پرورش بپرسيد که کجا همسان سازي حقوق فرهنگيان انجام شده که بنده و همکارانم چنين چيزي را مشاهده نکرده ايم.

    7191013