امام جمعه بوشهر:خطرهایی پشت پرده FATF نهفته است


امام جمعه بوشهر:
نباید در مجلس ناامیدی راه داشته باشد/ خطرهایی پشت پرده FATF نهفته است 8 تیر - 97
 شیخک های مترسک بسیج شده اند تادرنمازجمعه  شهرهای کشور خطوط دریافتی را رله یا نشخوار کنند.
خبرگزاری فارس: نباید در مجلس ناامیدی راه داشته باشد/ خطرهایی پشت پرده FATF نهفته است
امام جمعه بوشهر مجلس را عصاره حفظ کشور دانست و بیان داشت: در چنین نهادی نباید عدم توجه به مسائل اساسی کشور و ناامیدی معنی و مفهومی داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و نمایندگان و جمعی از کارکنان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی از معاهده های استکبار جهانی در قالب بسیار انسانی مطرح می‌شود ولی در پشت آنها نیت و توطئه استکباری نهفته است.
وی افزود: معاهده‌هایی مانند FATF که با هدف مبارزه با پولشویی مطرح شده پشت آن خطرهایی نهفته که باید نسبت به آن هوشیار باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مجلس را عصاره حفظ کشور دانست و بیان داشت: در چنین نهادی نباید عدم توجه به مسائل اساسی کشور و ناامیدی معنی و مفهومی داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت کشاورزان این استان و بحران بی‌آبی، گفت: علاوه بر مسئله تامین آب شرب باید ساز و کار تامین آب موردنیاز بخش کشاورزی استان بوشهر نیز فراهم شود.
آیت الله صفایی بوشهری حمایت شایسته از کشاورزی را سبب خودکفایی و پیشرفت کشور دانست و افزود: تامین مواد اولیه، تسهیلات بانکی و همچنین بازاریابی برای محصولات کشاورزان باید بطور جدی از سوی مسئولان ذیربط دنبال شود.
وی گفت: در بخش کشاورزی شرایط نباید به گونه‌ای باشد که کشاورزان به دلیل نبودن توجیه اقتصادی قادر به برداشت محصول خود نباشند.