امام جمعه شیراز: مردم نظام اسلامی را با مسائل دنیوی عوض کنند


امام جمعه شیراز:
منافقان کور خواندند که مردم نظام اسلامی را با مسائل دنیوی عوض کنند 8 تیر - 97
مدام پاسداران به خاطر سیاست موشکی و جنگ برون مرزی ازدولت روحانی درخواست افزایش بودجه می کنند .مهمتر اینکه آخوندهای گربه صفت پیرو خامنه ای که حاضر نیستند به خاطر رضایت خدا موش بگیرند بدون توجه به اعتراضات ضد حکومتی که دامنه اش به بازار تهران کشیده شده است که به خاطر بحران اقتصادی و افزایش قیمت ارز ودلار است ولی آخوندابله امام جمعه انتصابی جدید شیراز نماینده مردم  ایران شده و ادعا کرده مردم رژیم منفور ولایت فقیه را با مسایلد نیوی عوض نمی کنند.
خبرگزاری فارس: منافقان کور خواندند که مردم نظام اسلامی را با مسائل دنیوی عوض کنند
امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: منافقان در شرایط سخت اقتصادی کمکی به مردم نمی‌کنند تا دست از نظام اسلامی بردارند اما آنها کورخواندند.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه مشکل بزرگ جامعه ما که بهانه دشمن برای فتنه‌انگیزی می‌شود، مسئله اقتصادی است، اظهار داشت: مومن و منافق به اشکال مختلف با مشکلات اقتصادی مواجه می‌شوند.
وی ادامه داد: مومن به دنبال این است که در شرایط سخت اقتصادی به نوعی به مردم کمک کند اما منافق کمک نمی‌کند تا به انقلاب اسلامی و نظام ضربه بخورد، بی‌توجهی می‌کند تا شاید مردم از رهبری دست بردارند اما همه‌ی منافقان کور خواندند؛ مردمی که معتقد به اسلام و اهل بیت هستند در شرایط سخت اقتصادی نظام اسلامی را با مسائل دنیوی عوض نمی‌کنند.
امام جمعه شیراز افزود: به جای ظاهربینی به ملاک‌های مومنانه توجه کنید، ببینید رفتار مومنانه انجام می‌شود یا نه، آیا بانک ما رفتار مومنانه دارد یا منافقانه؟ اعلام شد 15 هزار میلیارد تومان در استان فارس صرف قاچاق می‌شود، خب این پول‌ها از کجا می‌آید؟
دژکام با اشاره به سخنان رهبری در خصوص انقلابی بودن و انقلابی ماندن ابراز داشت: جامعه‌شناسان معتقدند که انقلاب در یک برهه تاریخی اتفاق می‌افتد و بعد پایان می‌یابد اما رهبری معظم نظر دیگری دارند، رهبری انقلاب الهی را تمام نشدنی می‌دانند.

وی افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید اگر پیامبر کشته شود، شما می‌خواهید از اسلام دست بردارید؟ این آیه تاکید می‌کند که حتی اگر رهبر شما از دنیا رفت، باید انقلابی بودنتان را حفظ کنید.
نماینده ولی فقیه در استان فارس تاکید کرد: ما با انقلاب اسلامی دین‌خواهی و خداخواهی کردیم که اگر از آن دست برداریم ضررش بسیار است، مشکلاتی که بر دوش جامعه است و دشمن هم توطئه می‌کند برای این است که دست از انقلاب برداریم و اصلا معامله خوبی نیست.

وی بیان داشت: ملت عظیم ما هرچه خیانت و دروغ ببینید از برخی‌ها، اما همچنان پای انقلاب و نظام می‌ایستند، امیدواریم خداوند شر دشمنان را به خودشان برگرداند.