سردار فدوي: ناو هاي آمريكايي از ترس عكس العمل ايران از مرز هاي آبي ما دور شدند


سردار فدوي: ناو هاي آمريكايي از ترس عكس العمل ايران از مرز هاي آبي ما دور شدند  9 تیر -97

یک مدتیست که با جاخالی دادن پاسدار فدوی وپر کردن نقش اجرای مشنگ بازی هایش از سوی پاسدار حسین سلامی که عنوان جانشینی رئیس گزمکان پاسداران را یدک می کشد.  همچنین درشرایطی که ترامپ چندبار ترامپ اشاره کرده است که پس از خروج از برجان و تشدید تحریم ها وتهدیدها موجب شده است تا پاسداران نمایش کمدی تهدید کردن با قایق های تندرو های شان را تعطیل کنند .همینطور پاسداران هم با شعار عبری محو اسراییل بربدنه موشک آزمایش نمی کنند . اما اکنون پاسدار فدوی مأمور اجری یک چشمه مشنگ بازی پاسداری- دریایی شده است چون مدعی شده ناو هاي آمريكايي از ترس عكس العمل رژیم ولایت فقیه  از مرز هاي آبي ما دور شدند!
فرمانده نيروي دريايي سپاه با بيان اينکه ناو هاي آمريکا در زمان اعلام خروج از برجام از مرز هاي آبي ايران دور شدند گفت: آنها خودشان اعتراف کردند از ترس عکس العمل جمهوري اسلامي دور شدند.
    به گزارش رجانيوز، دريادار علي فدوي در يادواره شهيد «سيدمهدي خوش سيرت» در گلزار شهداي آستانه اشرفيه با بيان اينکه ناو هاي آمريکا در زمان اعلام خروج از برجام از مرز هاي آبي ايران دور شدند گفت: آنها خودشان اعتراف کردند از ترس عکس العمل جمهوري اسلامي دور شدند.

    دريادار فدوي با بيان اينکه دشمنان جمهوري اسلامي از دو روز بعد از پيروزي انقلاب اسلامي دشمني خود را با انقلاب شروع کردند افزود: دشمنان به دليل قدرتمندتر بودن تجهيزات نظامي ما از ما هراس ندارند زيرا بودجه نظامي يکسال آمريکا 780 ميليارد دلار است و تجهيزات پيشرفته اي دارد.

    وي با اعلام اينکه نيروي دريايي سپاه روزانه بيش از 100 فروند ناو در مقابل ناوهاي آمريکايي قرار مي دهد اظهار داشت: آمريکايي ها ناوهاي معمولي ما را ديده اند و ما ناوهاي اصلي خودمان را به آنها نشان نداده ايم.

    فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران با بيان اينکه آمريکايي ها زماني که با ايران رو به رو مي شوند خود را درون جهنم احساس مي کنند گفت: نيروي دريايي آمريکا در مقابل نيروي دريايي سپاه چيزي جز حقارت کسب نکرده است.

    وي با اعلام اينکه آمريکا در زمان دستگيري تفنگدارانش براي ترساندن ايران 18 فروند هواپيماي جنگي را به کار گرفت عنوان داشت: ما از التماس مقامات آمريکايي براي آزادي تفنگدارانشان فيلم داريم که هر زمان لازم شود پخش مي کنيم.