كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 7  تیر - 97
كيهان و خوانندگان
    *چوسازی و سناریوسازی  علیه دولت روحانی با هر دوز و بهانه  که از سوی اوین نامه  کیهان سربازجو شریعت نداری و پیام های ساختگی اش دنبال می شود:
  با دفتر نهاد رياست جمهوري تماس تلفني گرفتم و خواستار موضع اين نهاد درخصوص نامه نگاري تعداد 100 نفر از عناصر اصلاح طلب و ضدانقلاب داخل و خارج کشور براي مذاکره با آمريکا شدم کارشناس که گوشي را برداشت اظهار داشت از موضوع و چنين نامه اي بدون اطلاع است! واقعا تعجب کردم که چه کساني را به چه کاري گمارده اند!
    * اگر قواي سه گانه کشور مانند يک تيم به توصيه هاي رهبر معظم انقلاب عمل مي کردند وضعيت کشور خيلي بهتر از وضع کنوني بود.
    33060912
    * 
آقاي رئيس جمهور وزيران ناکارآمد کابينه را کنار بزند تا به مردم ثابت شود ايشان از وضعيت به وجود آمده ناراحت و دنبال حل مشکل هستند.
    
ميرهاشمي و 37950912
    * 
فساد در برخي جاها و بي ثباتي در بازار ارز و سکه به يقين کار مردم عادي نيست و از طرف کساني اتفاق مي افتد که شناسايي شان چندان کار دشواري نيست بايد با عاملان بي ثباتي در زندگي 80 ميليون ايراني برخوردي شديد بشود. مردم از ابتداي سال چندين بار رشد قيمت ها را تجربه و هزينه ناعادلانه آن را پرداخت کرده اند. قوه قضائيه خيلي زودتر بايد دست به کار مي شد ولي ماهي را هر وقت از آب بگيري تازه است.
    9019021
    * 
تيتر روزنامه کيهان مبني بر درخواست اعدام و مصادره اموال مفسدان اقتصادي تاثيرگذار بود ولي وقتي اين مفسدين با بعضي مسئولان رفت و آمد دارند بايد با ريشه ها هم برخورد کرد.
    46100912
    * 
مزدوران اجانب هر مسئله اي را بهانه قرار مي دهند تا کشور را به بحران دچار سازند و در روند پيروزي جبهه مقاومت و ملت ايران خلل ايجاد کنند. برخي از زمينه سازان اين مسائل، به صراحت و مردانگي اعلام کنند در جبهه خودي قرار دارند يا در جبهه مقابل؟!
    16480915 
و 28420910 و 24550910
    * 
رهبر معظم انقلاب در تاريخ 95/6/28 فرمودند، «کشور را از جادوي مالي و پولي دشمن خلاص کنيد و ارزش و آقايي دلار در زندگي اقتصادي را بشکنيد.» دولت و مجلس پاسخ دهند طي اين مدت چرا اقدام عملي براي اين راهبرد مهم انجام نداده اند تا کشور شاهد وضع کنوني نباشد؟!
    
ابوالقاسمي
    * 
واقعاً علت ترس اصلاح طلبان و روزنامه هاي زنجيره اي از مجازات تروريست هاي اقتصادي چيست؟ آفتاب يزد در تاريخ 97/4/5 به شدت از اين پيشنهاد کيهان وحشت کرده است که نوشته: کيهان: اعدام کنيد تا اقتصاد کشور اصلاح شود!
    20050937
    * 
با وجود کارشناسان متعدد و مختلف در بدنه دولت چرا بايد شرکت ها و بعضي کارخانه ها بتوانند از ارز دولتي سوءاستفاده کرده و به ثروت افسانه اي برسند؟
    36730910
    * 
يکي از نمايندگان ليست اميد تهران گفته مردم 6 ماه صبر کنند، درست مي شود! وي از جمله کساني است که در سال 90 آرزو مي کردند کسي از جناح مقابل دولت دهم بيايد و کشور را نجات دهد! مردم 40 سال در برابر تحريم و فشار شيطان بزرگ استقامت کرده اند، آقاي نماينده شما در کجاي اين مقاومت قرار داريد؟! اگر راست مي گوييد براي ضمانت حرفتان شما هم 6 ماه حقوق نگيريد و اگر کشور اقتصادش اصلاح نشد از کسوت نمايندگي خارج شويد؟!
    
حسامي
    * 
حضور تيم ملي ايران در جام جهاني و نمايش بازي هاي غرورآفرين، پيام هاي بسياري داشت، ازجمله اينکه ايثار، مقاومت و ازخودگذشتگي در خون همه ايرانيان جريان دارد و جهانيان آن را به خوبي درک کردند.
    4217027
    * 
دکتر ظريف گفتند، آمريکا با ايران کار دارد نه با نظام! ببخشيد! بنده يک سوال دارم. چه کسي بودکه در شوراي روابط خارجي آمريکا گفت اگر برجام تصويب نشود، ما انتخابات را خواهيم باخت؟ چه کسي از آمريکايي ها براي پيروزي جناح خود استمداد کرد؟
    
طبايي - قم و فاضلي - کرج
    * 
با دفتر نهاد رياست جمهوري تماس تلفني گرفتم و خواستار موضع اين نهاد درخصوص نامه نگاري تعداد 100 نفر از عناصر اصلاح طلب و ضدانقلاب داخل و خارج کشور براي مذاکره با آمريکا شدم کارشناس که گوشي را برداشت اظهار داشت از موضوع و چنين نامه اي بدون اطلاع است! واقعا تعجب کردم که چه کساني را به چه کاري گمارده اند!
    
عليمرداني
    * 
سبزي و ميوه افزايش قيمت خيره کننده اي داشته و باعث شده اين مواد غذايي در سبد مصرف خانواده ها کمرنگ شود، اگرتا ديروز توان مردم براي خريد گوشت و مرغ و... اندک شده بود اما اقشاري از آنان امروز از اين حداقل خوردني ها هم محروم شده اند.
    0129021
    * 
کره جنوبي با انقلاب روستايي به کره جنوبي تبديل شد... دولت تا بر رسيدگي مطلوب به روستا کمر همت نبندد و مهاجرت معکوس را شکل ندهد قادر به نجات کشور نخواهد بود... اشرافيگري و خوي کاخ نشيني مسئولان، مردم را به دلالي و مشاغل کاذب واداشته است! طيفي از جامعه فقط حريص جمع کردن ثروت به هر شکل شده اند.
    
غلامحسيني
    * 
معاون وزير بهداشت مصاحبه کرده و گفته اند در سه ماه اخير 800 ميليون يورو بر واردات مواد اوليه تهيه دارو اختصاص يافته و شرکت هاي دارويي مجاز به افزايش قيمت دارو نيستند ولي بايد به اطلاع ايشان برسد که بعضي داروها 100 درصد افزايش قيمت داشته اند. خلاصه اينکه اين مصاحبه ها مشکل گراني دارو را حل نمي کند. در عمل جلوي گراني را بگيرند.
    
دکتر طوسي زاده
    * 
دولت به جاي دريافت ماليات واقعي از دلالان ارز و سکه و متمولان، مدارس دولتي را به بخش خصوصي واگذار مي کند. اين کارها کاملاً برخلاف آرمانهاي انقلاب و نظام اسلامي است.
    26650912
    * 
تعداد زيادي در کشور هستيم که در سال گذشته از شرکت ... خودرو خريديم. علي رغم گذشت 10 ماه و پرداخت تمامي وجه خودرو، متاسفانه مسئولان امر از تعهد خود شانه خالي مي کنند. چرا؟! آيا دولت ناتوان از برخورد با متخلفان است؟! از مسئولان امر درخواست رسيدگي دارم.
    65480918
    * 
نام شرکت در کيهان محفوظ است.
    * 
مي دانم که موتورسيکلتم هوا را آلوده مي کند ولي متاسفانه طرحي براي اسقاط موتورسيکلت ها و جايگزين غيرآلاينده وجود ندارد. چرا؟!
    
مقدم
    * 
خيابان هاي شهرستان آمل گنجايش و ظرفيت اين همه وسايل نقليه کنوني را ندارد. از مسئولان امر درخواست داريم با زوج و فرد کردن تردد خودروها مشکل ترافيک شهر را حل کنند.
    91210911
    * 
روستاهاي همجوار رودخانه زاينده رود با کشاورزي و دامداري، معيشت شان را تامين مي کردند اما با خشک شدن زاينده رود مجبور به مهاجرت شدند و روستاها به محله هاي متروک تبديل شد. گناه اين روستائيان چيست؟
    74850912
    * 
اگر دولت در بوجود آمدن آشفته بازار اقتصاد کشور مقصر نيست پس چرا بايد ارز 4200 توماني را براي وارد کردن کالاي لوکسي مثل موبايل اختصاص بدهد که آن واردکننده هم آن را با نرخ ارز بازار سياه قيمت گذاري کند؟
    31040912
    * 
ادامه سير کنوني وضعيت بدحجابي در جامعه به فروپاشي خانواده ها منجر خواهد شد. هرچقدر آتش ولنگاري در جامعه بيشتر بشود تلفات آن هم افزايش پيدا مي کند و همه ضرر خواهند کرد.
    79560935
    * 
آيا مجازات فرد بزه کاري که در يزد در اينستاگرام ويدئوهاي مستهجن بارگذاري مي کرده و 2 ميليون عضوگيري کرده بايد 4 ميليون تومان جريمه باشد؟! آيا به نظر شما خنده دار نيست؟
    96550935
    * 
برخي از برنامه هاي شبکه نسيم گويا براي هنجارشکني و برچيدن سفره حيا و غيرت شکل گرفته و راه اندازي شده است. در برنامه «ديگه وقتشه» ساعت 16/30 عصر 97/4/3 دو زن و مرد جوان را دعوت کرده و اصرار مي ورزد که از دوران نامزدي نامه هايي که مبادله کرديد و حتي قبل از نامزدي کارهايي که مي کرديد بگوييد!! با اين ترويج بي حيايي و بي غيرتي رسانه ملي که يک دانشگاه عمومي است جامعه را به کدام سو سوق مي دهد؟!
    78730936