كريمي قدوسي: جريان انقلابي به دنبال استيضاح يا استعفاي رئيس جمهور نيست


كريمي قدوسي: جريان انقلابي به دنبال استيضاح يا استعفاي رئيس جمهور نيست  9 تیر - 97

پس از سخنرانی انتقادی روحانی به آتش به اختیاران و  دادن پاسخ به اینان که استعفا نمی دهد اکنون  کریمی قدوسی بسیجی اطلاعاتی سپاه پاسداران تغییر موضع داده است برای اینکه صفت آتش به ا ختیاری را با برچسب انقلابی عوض  کرده واذعان نموده به دنبال استیضاح روجانی نیست.
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: جريان انقلابي به دنبال استيضاح يا استعفاي رئيس جمهور نيست، در حالي که برخي اعضاي فراکسيون اميد رئيس جمهور را فاشيست عنوان مي کنند.
        
قم- خبرنگار کيهانجواد کريمي قدوسي صبح جمعه در جمع يک گروه ترويج بصيرت در قم افزود: محمدعلي وکيلي عضو فراکسيون اميد و مديرمسئول روزنامه ابتکار آقاي رئيس جمهور را فاشيست ترين رئيس بعد از انقلاب عنوان مي کند در حالي که اصلاح طلبان تا توانسته اند از دولت سهم خواهي کرده و اکنون نيز به جاي کمک به دولت براي رفع مشکلات سهم بيشتري طلب مي کنند. وي اظهار داشت: ما معتقديم بايد زمان بيشتري در اختيار جريان غرب گرا باشد تا مشت شان براي مردم بيشتر باز شود و مردم خود تصميم بگيرند با آنها چه کنند.
    عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در ادامه با اشاره به برخي شعارهاي مطرح شده تجمعات اعتراضي، گفت: موسسات آمريکايي-ايراني همراه با تيم آمريکايي در برجام نسخه هايي پيچيده اند تا در نهايت اقتصاد ايران خاموش شود و مسئولين نظام را به تسليم شدن در برابر آمريکا و دست کشيدن از مقاومت و برنامه موشکي وادار کنند. وي با اشاره به نقش فعال «گروه بين المللي بحران» و گروه شوراي ملي ايرانيان آمريکا (ناياک) در تدوين برجام، افزود: جزئيات برنامه آنها نشان مي دهد که اينها براي خاموش شدن اقتصاد ايران نقش بسيار چشمگيري داشته اند.

    کريمي قدوسي به هشدارهاي مکرر رهبرمعظم انقلاب در مورد پروژه نفوذ اشاره کرد و با بيان چند مورد از نفوذهاي بزرگ آمريکا و غرب در بدنه دولت مانند جيسون رضائيان، نزار زکا و کاووس سيدامامي، گفت: حاصل اين نفوذها ارائه انوع راهکارها به طرف هاي غربي براي شکستن کمر اقتصاد و در نهايت به تسليم و سازش کشاندن نظام يا همان نوشاندن جام زهر بوده و هست.

    عضو کميسيون امنيت ملي مجلس افزود: حضور بسياري از شرکت هاي اروپايي در حوزه هاي نفتي و اقتصادي و حاصل امضاي بسياري از قراردادهاي برجامي و پسابرجامي، اخذ اطلاعات مهم اقتصادي کشور و جاسوسي بوده است. وي با اشاره به روند امضاي برخي قراردادها در حوزه خريد هواپيما و قطعه با شرکت هاي اروپايي و آمريکايي، اظهار داشت: در اين قراردادها فرم هايي تنظيم شده بود که قبل از امضاي قرارداد طرف ايراني بايد تکميل مي کرد؛ در اين فرم ها سوالاتي مانند اينکه «قبلا از کدام کشور قطعات را خريد مي کرده ايد! رابط اين خريدها چه کسي يا چه کساني بوده اند! و «هم اينک چقدر از آن قطعات در انبارها داريد» و... وجود داشت. کلي از اطلاعات روند دور زدن تحريم ها را با اين فرم ها از طرف ايراني کسب کرده و لذا امروز مي بينيم اسامي کساني که در کشور کمک مي کردند تحريم ها دور زده شود، در ليست تحريم ها آورده مي شوند.

    نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه هم اکنون مشکل اصلي کشور «عقيدتي» مي باشد و اگر اين موضوع حل شود مشکلات اقتصادي و فرهنگي و اجتماعي حل خواهد شد، گفت: در حال حاضر برخي از مديران اعتقادي به توان اسلام و مديريت مديران بومي براي حل مشکلات کشور ندارند و نگاه عجيبي به دست بيگانگان دارند.

    وي راه حل تحريم نفت را حذف از برنامه اقتصادي دولت دانست و بيان داشت: بايد نفت همانند ساير کالاهاي اقتصادي در بورس معامله شود و هر ايراني يا غيرايراني آن را بخرند و خودشان هم بفروشند؛ در نتيجه اولا پول نفت مستقيم به خزانه واريز مي شود و در ثاني خود خريدار مسئول فروش آن خواهد بود و اتفاقا بخش خصوصي هزار راه براي فروش نفت بلد است و اين مسير اصلا قابل تحريم هم نخواهد بود.

    کريمي قدوسي با اشاره به برنامه برخي کشورها براي برهم زدن قيمت ارز و سکه، اظهار داشت: هم اينک گروهي از عربستان در سليمانيه عراق مستقر و هر دلاري که از ايران خارج شود را 400 تومان بيشتر از قيمت خريد آن در تهران مي خرند و سکه را نيز با همين برنامه دارند عمل مي کنند. وي با اشاره به برنامه ساخت و ساز و خريد و فروش مسکن در اروپا، گفت: در فرانسه اگر کسي خانه اي خريد بايد تا 30 سال از آن استفاده کند و بنشيند و اگر قبل از 30 سال بخواهد آن را بفروشد، بايد تا 50 يا 70 درصد ماليات بدهد لذا مي بينيد بازار مسکن در اروپا هميشه آرام است. در حالي که در ايران به دليل نبود قانون اين بازار مورد سوءاستفاده دلالان مسکن و سودجويان قرار مي گيرد مالياتي هم در کار نيست.