كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 خرداد - 97
كيهان و خوانندگان
درشرایطی که گند اقتصاد خری خمینی شیاد وتق اقتصاد مقاومتی – جهادی خامنه ای رمال درآمده است زیرا مکمل تحریم های ناشی از برنامه هسته ای  شده که اقتصاد کشوررا بحرانی کرده است . همچنین  زنجیره ای ازا عتصابات واعتراضات اقشار گوناگون اجتماعی را بهمراه داشته است .ولی سربازجو شریعت نداری با  پیام قلابی  مخالفت با برجام در اوین نامه اش این چنین دولت روحانی وتیم مذاکره کنتدگان برجام را بازجویی وشلاق کش کرده است:
در اخبار آمده که توتال فرانسه مي رود و پژو مي ماند با اين حساب معلوم مي شود دليل حمايت فرانسه و ديگر کشورهاي اروپايي از برجام احياء اقتصاد ورشکسته و فروش کالاهاي مصرفي خودشان است. چرا مسئولان ما دست از تعصب خشک خود برنمي دارند و دل خود را به لاشه مرده برجام خوش کرده اند.
    * آمريکايي ها ايران را متهم به دست داشتن در حادثه 11 سپتامبر اين کشور کرده اند. انفعال در وزارت خارجه کشورمان به جايي رسيده که نتوانسته يا نخواسته اند به عنوان اعتراض شکايت بکنند. اين غصه را بايد چه کار کرد که برخي از شخصيت هاي مستقل اروپايي و آمريکايي در اين موضوع از ديپلمات هاي ما فعال تر عمل کرده اند!
    
عباسي و 81810902
    * 
وزير خارجه شيطان بزرگ گفته، ايران بايد مثل يک کشور نرمال رفتار کند! فرض کنيم وي حرف چرند و بي ربطي نگفته است. قاعدتاً کشور نرمال از نظر آمريکا امثال خود آمريکاست. در اين صورت بايد هر کجا منافع ما اقتضا کند حضور جدي داشته باشيم، قدرت دفاعي خود را روز به روز افزايش دهيم و دوستان منطقه اي خود را حمايت کنيم و...!
    
غلامرضا کرماني
    * 
در اخبار آمده که توتال فرانسه مي رود و پژو مي ماند با اين حساب معلوم مي شود دليل حمايت فرانسه و ديگر کشورهاي اروپايي از برجام احياء اقتصاد ورشکسته و فروش کالاهاي مصرفي خودشان است. چرا مسئولان ما دست از تعصب خشک خود برنمي دارند و دل خود را به لاشه مرده برجام خوش کرده اند.
    
نيک نام
    * 
شما را به خدا قسم مي دهم اي همه کساني که مي توانيد، قدرت داريد، توانايي داريد و مسئول هستيد، به هر طريق ممکن جلوي تصويب اين قرارداد استعماري و سراسر خسارت FATF را بگيريد و نگذاريد بيش از اين به نظام اسلامي ضربه وارد شود. اينکه تصور شود ما به خواسته هاي آنها تن دهيم تا دست از سر ما بردارند تصور غلط و اشتباهي است که در اين 40 ساله آزموده ايم. آنها ما را برده و مطيع مي خواهند که مثل برخي کشورهاي حوزه خليج فارس امر و نهي کنند و ما اطاعت کنيم؟!
    55710917
    * 
دولت براي چندمين بار از کيهان به دادگاه شکايت کرده است. خدا را شکر براي رسيدگي به شکايت هاي دولت از منتقدين دادگاهي وجود دارد و پيگيري مي کند ولي آيا براي رسيدگي به شکايت منتقدين دلسوز کشور بابت تهمت هاي زيادي که مسئولان دولت به آنان زده اند، دادگاهي وجود دارد؟
    
سوري از تهران
    * 
آقاي ظريف و عراقچي بايد در مذاکرات با تروئيکاي اروپايي، اقتدار و صلابت نظام اسلامي و ملت ايران را به رخ آنان بکشند و بي تفاوتي آنها در برابر نقض عهد مکرر شيطان بزرگ در برجام را يادآوري کنند و به عنوان متحد آمريکا خسارات ناشي از نقض برجام را براي ايران جبران کنند.
    
نوربخش- مشهد مقدس
    *
اگر اروپا در برجام صداقت داشت بايد مي توانستيم با همکاري دوجانبه از موانع بوجود آمده توسط آمريکا عبور بکنيم و مجبور نباشيم مثل قبل برجام با گوني دلار به کشور بياوريم. بي صداقتي اروپايي ها چگونه بايد باشد که دولتمردان ما به خودشان بيايند؟
    97860912
    * 
سلام بر توليدکنندگاني که با تمام نيرو و توان خود در جهت بالا بردن کيفيت اجناس توليد داخل کشورمان، مطابق با استانداردهاي جهاني و بين المللي رقابت با کالاها و اجناس خارجي تلاش مي کنند. البته لازم است با حمايت و پشتيباني مسئولان دلسوز و قراردادن امکانات لازم و کم کردن بهاي مواد مصرفي از قبيل آب، برق، گاز، بخشودگي هاي مالياتي گمرکي و... اين تلاشها و کوشش ها به نتيجه مطلوب خود برسد.
    
بليغيان- اصفهان
    * 
بايد در نمايندگي هاي وزارت خارجه در کشورهاي همسايه واحدهايي براي شناسايي ذائقه مردم اين کشورها و به منظور هدايت سليقه آنان به توليدات کشورمان فعال بشوند و نقش بازارياب و واسطه را در توليد محصولات داخلي بازي بکنند.
    17240910
    * 
عضويت مردم در پيام رسان هاي بومي يک پيام رسا و محکم به آناني بود که به دروغ سخن از اشتغال تعداد زيادي در تلگرام را عنوان مي کردند و به سود اين پيام رسان خارجي اسرائيلي از هيچ اتهامي به پيام رسان هاي داخلي دريغ نکردند.
    72440990
    * 
خفقان رژيم منفور پهلوي کجا که براي شنيدن دو کلام حرف سياسي بايد به زيرزمين منزل پناه مي برديم و آزادي امروز کجا که خيلي راحت عليه اول و آخر کشور تهمت مي زنند با اين حال ادعا مي کنند آزادي وجود ندارد.
    
ابوالقاسمي
    * 
آنچه بيشتر از خودگراني هاي لجام گسيخته اخير مردم را عصباني مي کند، اعلام نرخ تورم 9/6 درصدي است. در طول همين چند روز گذشته، قيمت برخي اجناس و کالاهاي ضروري تا مرز 50 درصد رشد داشته اند، مردم با اعلام نرخ تورم تک رقمي از سوي دولت احساس توهين مي کنند.
    90500915
    * 
شرم آور است که در صحن علني مجلس و درحضور وزيربهداشت به صورت مستند معلوم گرديد اعتبار صندوق رفاه دانشجويان صرف کارمندان و کارکنان اين وزارتخانه شده است.
    99840935
    * 
مبلغ وام مسکن براي خانه دار شدن افراد بسيار پائين است و جوابگوي نيازهاي کارکنان نيست. لطفا مسئولان امر تدبيري کنند.
    06850916
    * 
چرا تامين آب آشاميدني روزانه روستاي «کشت پشت» گيلان براي مسئولان امر اهميتي ندارد؟!
    
لاجوردي
    * 
نسخه هاي پزشکي مستمري بگيران تامين اجتماعي در سالهاي قبل، توسط بيمه آتيه سازان حافظ، يک ماهه پرداخت مي شد ولي متاسفانه حال به دوماه هم رسيده است. چرا؟!
    
پيروزي
    * 
هر سال تعيين ميزان افزايش حقوق کارکنان شاغل و بازنشستگان و کارگران طبق قانون بودجه سال در سه ماه مانده به پايان سال تصويب مي شود، ولي چرا دو سه ماه بعد از آغاز سال جديد دولت اين مصوبه مجلس را اجرايي مي کند؟! اين در حالي است که افزايش قيمت اجناس، اجاره ها و... بيش از افزايش حقوق در همان آغاز سال اجرايي مي شود. دولت براي نشان دادن صداقت با کارگران و کارمندان بايد از همان ابتداي سال حقوق را به طور علي الحساب 10 درصد افزايش دهد و سپس با صدور احکام، ما به التفاوت را در ماههاي بعد اعمال کند.
    74530938
    * 
بازنشسته شرکت فولاد هستيم. در اين 5 سال که دولت آقاي روحاني سر کار آمده براي يک بار به موقع حقوق نگرفته ايم، چرا؟
    21060913