توانمندی موشکی ایران خط قرمز و غیرقابل مذاکره است

سخنگوی سپاه در گفت و گو با المیادین:
توانمندی موشکی ایران خط قرمز و غیرقابل مذاکره است 12خرداد-97
پاسداران هنوز نیاموخته اند تا طوری موضع گیری کنند که راه فرارشان باز باشد . برای اینکه در مورد غنی سازی اورانیوم هم خیلی شعار می دادند ولی تسلیم فشار شدند . بنابراین چنانچه سمبه پر زور شود کرکره  تهدید موشک بازی هم پایین کشیده می شود.
بیروت-ایرنا-سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که توانمندی های دفاعی و موشکی خط قرمز ایران است و در این ارتباط با اروپایی ها گفت و گویی صورت نگرفته و نخواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، سردار «رمضان شریف» این سخنان را امروز (شنبه) در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «المیادین» مطرح کرد.
وی گفت: بر اساس تجربیات گذشته ما با هدف تضمین امنیت کشور و ملت مان باید به افزایش توانمندی های دفاعی اهتمام بورزیم.
سخنگوی سپاه با بیان اینکه سلاح های دفاعی ایران برای حمایت از همپیمانان نیز خواهد بود، تاکید کرد: هرگز از تقویت و دقت و سرعت این سلاح ها کوتاه نخواهیم آمد.
سردار شریف در بخش دیگر گفت و گو با المیادین به توانایی گروه های مقاومت فلسطین اشاره کرد و گفت: فلسطینیان به حدی از قدرت و توانایی رسیده اند که آنها را از دریافت کمک های خارجی بی نیاز می کند.
وی افزود: نسل کنونی فلسطین برخلاف نسل قبلی به خود متکی است و راهمپیمایی های بازگشت بهترین دلیل بر این مساله است.
به گفته سخنگوی سپاه، راهپیمایی های بازگشت اراده ملت ایران برای افزایش حمایت و پشتیبانی از فلسطینیان را بیشتر کرد.
راهپیمایی های بازگشت از حدود 10 هفته پیش در مرز غزه با مناطق اشغالی آغاز شد و همچنان ادامه دارد. فلسطینیان در این راهپیمایی ها خواستار بازگشت به سرزمین مادری شان هستند.
سردار شریف درباره کمک های ایران به گروه های فلسطینی یاداور شد: سطح کمک های ما از گروه های فلسطینی به میزان پایبندی آنها به مساله فلسطین و آزادسازی قدس و اصل بازگشت بستگی دارد.
وی نامه اخیر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به رهبر معظم انقلاب اسلامی را آغاز فصل جدیدی از تعامل سازنده بین ایران و گروه های فلسطینی خواند.
«اسماعیل هنیه» در نامه اش به آیت الله خامنه ای با قدردانی از مواضع ایران درباره فلسطین بر ضرورت ادامه انتفاضه تاکید کرد. .