امام جمعه همدان: اتفاق مدرسه غرب تهران فاجعه بود


امام جمعه همدان:
اتفاق مدرسه غرب تهران فاجعه بود/ وزیر آموزش و پرورش پاسخگو باشد 11خرداد-97
بلی این تجاورزگری مدرسه غرب تهران فاجعه بود .ولی چرا گفته نشده  است که ریشه وعمق فاجعه خیلی بزرگ تر عملکرد 4 دهه رژیم غوطه ور درفساد ولایت فقیه فساد پرور می باشذ؟

خبرگزاری فارس: اتفاق مدرسه غرب تهران فاجعه بود/ وزیر آموزش و پرورش پاسخگو باشد
امام جمعه همدان با ابراز تأسف از وقوع اتفاق غیر انسانی در مدرسه غرب تهران گفت: وزیر آموزش و پرورش پاسخ دهد چرا این افراد را به ساختار تعلیم و تربیت راه می‌دهید؟
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه امیرالمؤمنین علی(ع) می‌فرماید «فقر از قبر بدتر است، بیماری از فقر بدتر و از بیماری بدن بدتر، بیماری قلب است»، اظهار کرد: در روایات آمده در آخرالزمان به سبب گناهان جدید بیماری‌های جدید پیدا می‌شود.
وی با بیان اینکه باید از فرصت ماه رمضان برای خودسازی استفاده کنیم، گفت: در ماه رمضان با کسالت، گناه و بی‌تفاوتی هم جهاد کنیم که جامعه دچار بلایا نشود.
امام جمعه همدان با ابراز تأسف از وقوع اتفاق غیر انسانی در مدرسه غرب تهران افزود: رهبر معظم انقلاب مستقیم دستور اجرای حدود الهی در مورد این جنایت را صادر کردند.
وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش پاسخ دهد چرا این افراد را به ساختار تعلیم و تربیت راه می‌دهید؟
طه‌محمدی با بیان اینکه بیماری‌های اخلاقی، قلبی و روحی برای میلیون‌ها جسم تا نسل‌های بعدی عوارض دارد، اظهار کرد: این درست نیست که در ماه رمضان فقط به دعا و عبادات بپردازیم و از کنار این بیماری‌های اجتماعی بگذریم.
وی با بیان اینکه در دعاها آمده خدایا پناه می‌برم به تو از شکمی که سیر نمی‌شود، تصریح کرد: اخیرا بعضی 600 میلیون تا یک میلیارد تومان پاداش بازنشستگی گرفتند که این موارد همچون حقوق‌های ماهانه 200 تا 300 میلیونی پذیرفتنی نیست.
امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه امیرالمومنین(ع) فرمودند شکم انسان تبدیل به قبرستان حیوانات شده و زیاد گوشت خوردن بیماری و قساوت قلب می‌آورد، افزود: لقمه شبهه‌ناک باعث می‌شود از چشم‌ها اشک نیاید چون قلب‌ها را قساوت گرفته است.
استقرار و جانمایی نامناسب برخی ادارات مانند کمیته امداد که باید به فقیرترین طبقات خدمات دهند، دیگر موردی بود که وی به آن اشاره کرد و گفت: باید به این امر توجه شود.
وی در ادامه با اشاره به جنایات بسیار رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل در راهپیمایی مردم فلسطین، صدها نفر را به خاک و خون کشید اما با شلیک 20 موشک به التماس افتاد و این نشان می‌دهد که اینها جز زبان زور چیزی نمی‌فهمند.
طه‌محمدی گفت: چهار سال است بر سر مردم یمن آتش می‌ریزند اما پس از چند سال تلاش پهپاد انصاراللهفرماندهی سعودی را هدف قرار داد و اینها نشان می‌دهد اگر امت اسلام از توانمندی خود استفاده کند این قدر توسری استکبار را نمی‌خورد.