امام جمعه موقت قم: دشمن به دنبال سلب اعتماد مردم نسبت به نظام است



امام جمعه موقت قم:
دشمن به دنبال سلب اعتماد مردم نسبت به نظام است12خرداد-97
باوجود اینکه بازار مانور تبلیغاتی  دادن  با دشمن بیگانه نخ نما  شده طوریکه مورد تمسخرا ذهان عمومی واقع شده است .ولی  بی خبران غافل از فضای اجتماعی وتجربه 40 ساله  مردم ایران  ازشعار بازی و عوامفریبی ووارونه گویی وعوامفریبی هستند  و درک ندارند یا خودرا به کوشه علی چپ  می زنند  که نمی دانند  که  دیگر شعارهای تکراری پوپولیستی به سادگی توی کت مردم نمی رود. مع الوصف آخوندهای بی اراده حوزوی  چون حامی خامنه ای و پاسداران اند لذا  تبدیل به جارچیان تبلیغاتی جناح وباندهای خامنه ای و پاسداران علیه جناح وباندهای رقیب شده اند . برای همین شعارهای تکراری گذشته را بازتولید می کنند چون  غافل اند که مردم ناراضی در اعتراضات ضد حکومتی خود بدون اشاره و توجه به دشمن بیگانه مورد ادعایی بیگانه دشمن واقعی داخلی را نشانه می گیرند و فریاد مرگ بر دیکتاتور وخامنه ای و... سر می دهند. بنابراین به وضوح ثابت شده است عامل اصلی سلب اعتماد عمومی به رژیم ولایت فقیه عملکرد 4 دهه رهبران و سایر کارگزاران ریز ودرشت رژی ولایت فقیه اند.
امام جمعه موقت قم
امام جمعه موقت قم گفت: تضعیف وحدت میان ملت و سلب اعتماد مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف دشمنان است.
به گزارش خبرنگار ایسنا، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم در مصلای قدس عنوان کرد: دشمن درصدد مهار انقلاب اسلامی است و در این راه اهدافی را دنبال می‌کند که یکی از اهداف محوری دشمن و در راس آن آمریکا، ایجاد جنگ اقتصادی و از بین بردن توان ملت ایران در این عرصه است.
وی اظهار کرد: تحریم های اقتصادی، افزایش هزینه ها و گرانی از مولفه های نقشه آمریکا است تا به واسطه آن زندگی مردم دشوار شده و در مقابل نظام جمهوری اسلامی بایستند.
آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام نکات مهمی را بیان کردند؛ به گفته معظم له تضعیف وحدت میان ملت و سلب اعتماد مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف دشمنان است.
وی تصریح کرد: ملت ایران در کارزاری بزرگ و خطیر قرار دارد، تلاش آمریکا از میان بردن عناصر مهم قدرت این ملت است و باید با حفظ وحدت این توطئه ها را خنثی کرد.
امام جمعه موقت قم بیان کرد: اگر بتوان اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد و با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری به گره گشایی پرداخت و با عزمی جدی از سوی دولت و ملت مشکلات اقتصادی را رفع کرد می توان در این جنگ پیروز شد.
شعار مرگ بر آمریکا خاموش شدنی نیست 
وی گفت: ملت ایران همواره در مقابله با ظلم و ستم پیشگام بوده و در برابر ظالمان با شجاعت ایستادگی کردند، این ملت بزرگ در روز قدس نیز نشان می دهد که شعار مرگ بر آمریکا خاموش شدنی نیست.
آیت الله اعرافی تاکید کرد: در ماجرای برجام باید هوشمندانه و با اقتدار حرکت کنیم و این قدرت را به رخ جهان بکشانیم و ثابت کنیم که به فضل و عنایت خداوندی بر همه توطئه ها غلبه خواهیم کرد.
وی ادامه داد: آمریکایی ها صنایع دفاعی ما که که عاملی بازدارنده است را مورد هدف قرار داده اند؛ آن ها می خواهند ارکان قدرت را از میان ببرند.  نوچه های آمریکا عددی نیستند و رژیم صهیونیستی طی دهه های آینده از بین می رود.
وی در خصوص سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: از افتخارات قم تشکیل حوزه و پرورش عالمانی همچون امام خمینی(ره) است؛ رویداد 15 خرداد و حضور علمای بزرگ در قم ثبت شده است و این افتخاری بزرگ برای مردم قم است.