نقد و بررسی " ملاحظات جديد امنيتي عراق (يادداشت روز)" روز نامه ی کیهان پنجشنبه تیر ماه 11سال 1388
پس از ترک نیروهای نظامیان آمریکائی از شهرهای عراق و پیش بینی و نا آرامی ها وناامن شدن عراق در ماه های آینده، محرک سایر کشور های نوار مرزی عراق و القاعده دانسته شده تا نقش رژیم تروریستی آخوندی در این مورد محو گردد.
باز پاسدار و مهر ه مر موز و مشکوک غیر ایرانی قلم بر دست و یادداشت روز نویس شده وارد معرکه شده است تا که این همکار ورق پاره ی کیهان متعلق به سربازجو حسین شریعتمداری که نماینده ی ویژه لوطی جماران در این ورق پاره می باشد و نقش رسمی ولی اعلام ناشده ی سخنگوی تبلیغاتی سپاه پاسداران و حزب پادگانی کودتا گران را بر عهده دارد. همکار قلم بر دستش با وارد صحنه شدن و دور زدن مسائل داخلی رژیم تروریستی آخوندی که اکنون سخت فرو رفته دربحران وبن بست است که ناشی از عوارض اقدام کودتای نظامی است که در نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی انتخابات ریاست جمهوری دوره ی دهم بوقوع پیوست . بنابراین می بایست بعنوان بخشی از تلاش برون رفت و راه چاره از شرایط کنونی که گریبانگیر لو طی جماران و پاسداران کود تا گر شده و جنگ ونزاع رقابت وتضاد های درونی را بسیار شعله ور ساخته است و همزمانی با خروج نیروهای نظامی از سطح شهر بغداد و سایر شهر ها و بسوی چند پادگان نوار مرزی با ایران مستقر شدن دارد که اتفاقاً همین حرکت موجب بالا رفتن ضریب حساسیت پاسدار غیر ایرانی یادداشت روز نویس شده است . چونکه احساس کرده نکند ارتباط به طرح آینده علیه ی رژیم تروریستی آخوندی داشته باشد .
اما از طرف دیگر با ترک نیروهای نظامی آمریکائی از شهر ها و جاده های منتهی به روستا های عراق فرصت مناسب برای حاکمان مرتجع و جنگ افروز کودتائی در عراق بدست آمده است که باید از آن نهایت استفاده را ببرند . یعنی اینکه باید که سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بنیاد گرائی و دخالت گری در امور داخلی سایر کشور ها از جمله عراق با شدت تمام پیگیری شود. البته اینگونه اقدامات گذشته از تلاش مذبوحانه برای فرار که ناشی از بن بست و بحران داخلی است. از سوی دیگر اعتراف آشکار به نقش مخرب و ناامن سازی و آشوب گری در عراق است که ادامه ی دیپلماسی 30 ساله ی رژیم تروریستی آخوندی است که اکنون تعقیب کردن این سیاست در عراق در راستای اهداف برنامه ریزی شده ی خاص است. از جمله اهرم فشار و تبلیغاتی تکمیلی دفاع از اهداف پروژه ی هسته ای و دسترسی به سلاح هسته ای می باشد .
ناگفته نماند که ترس و نگرانی از بر گزاری انتخابات پارلمانی عراق و وحشت از شکست در آن برای سران رژیم تروریستی آخوندی و پاسداران کودتا گر نیز بسیار مهم است . زیرا که پس از تجربه ی شکست در انتخابات شورای استانی عراق که مقدمه ی شکست حزب الله لبنان در انتخابات پارلمای لبنان شد . بنابراین قابل پیش بینی می باشد که شکست بزر گتر در انتخابات پارلمان عراق نیز در راه است که در صورت وقوع آن نه همه ی سرمایه گذاری سنگین چندین ساله ی پس از اشغال نظامی عراق در این کشور بر باد می رود ، بلکه موقعیت کودتا گران پاسدار و رژیم تروریستی متزلزل شده سخت تضیف و ضربه پذیر و شکننده خواهد شد. در آن صورت دیگر دفاع از پروژه ی هسته ای کردن و دست به صدور بحران و تروریسم و بنیاد گرائی به منطقه زدن و کوشش برای بر پائی آشوب و جنگ افروزی از طریق حزب الله لبنان و حماس نه آسان نخواهد بود، بلکه بسیار پر هزینه و خطری می باشد.
البته پاسدار قلم بر دست غیر ایرانی نا رضایتی خود از استقرار نیروهای نظامی مستقر در پادگان های نظامی در عراق مجاور مرز با ایران را بروز داده است و برای رد گم کردن عدم اعزام ترورست به درون خاک عراق با صدور تجهیزات نظامی از درون خاک ایران و پیگیری مداخله گری ودست به اقدامات تروریستی و ناامن سازی کردن عراق را با آدرس ناامن سازی عراق دادن از طریق نوار مرزی کشورهای عربستان و سوریه و اردن و نگرانی دولت عراق از این کشور ها جبران کرده است و همچون ملای سر مقاله نویس ورق پاره ی جمهوری اسلامی متمرکز برروی کشور عربستان شده است.
در خاتمه اینکه پاسدار قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس ضمن پیروزی و موفقیت خواندن برای دولت المالکی در عراق به دلیل ترک نیروهای نظامیان آمریکائی از شهرها و بسوی چند پادگان نظامی رفتن و مستقر شدن در آن که گفته شد نزدیک مرز با ایران می باشد . ولی این عقب نشینی نظامیان آمریکا از شهر های عراق آن را شرط لازم و کافی نمی داند . زیرا که همچون رهبر و مسئولان رژیمتروریستی آخوندی خواهان اخراج کامل نظامیان آمریکائی از عراق می باشد تا عراق را بطور کامل پاسداران در ایران کودتا کرده ببلعند . از این منظر همانگونه که و اشاره کرده که ترک نظامیان آمریکائیان از شهر های عراق ودر چند پادگان نظامی نظامی مستقرشدن بمنزله طرح زمان و جدولبندی از خروج عراق نیست . زیرا که از دیگران نقل قول کرده است که همه چیز بستگی به ضریب امنیت عراق از سوی دولت عراق دارد . همچنین در این نقل قول کردن از افزایش ناامنی های بیشتر در چند ماه آینده در عراق گفته است که گذشته از ترک نیروهای نظامیان آمریکائی از شهرها و جاده های عراق می تواند . از سوی دیگر می تواند بدون شک مرتبط به بر گزاری نمایش پار لمانی عراق داشته باشد که بدون هیچ ابهامی رژیم تروریستی آخوندی در این مورد ناامن سازی و آشوب گری های عراق نقش کلیدی خواهد داشت . زیرا که تنها این رژیم ضد بشری ونامشروع و کودتائی و جنگ افروز در منطقه است که از هرگونه تنش و بحران آفرینی و جنگ افروزی و بی ثباتی و به خطر افتادن صلح و امنیت منطقه سود بس کلان برده است . اما اکنون با تحلیل وارونه وبا رندی خاص پاسداری � آخوندی تلاش شده است که با نقل قول کردن از مقامات انگللیسی ووزیر دفاع آمریکا پیرامون گسترش ناامنی در عراق به دیگران از جمله اعضای القاعده و عربستان و ... نسبت داده شود تا در این میان نقش و عامل اصلی این نامن سازی عراق یعنی رژیم تروریستی آخوند محو و کمرنگ شود.
هوشنگ - بهداد
پنجشنبه 11 تیر ماه سال 1388